Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Casa @ Zoetermeer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Casa @ Zoetermeer

    Korting op 420shop
    De Casa:

    De enige coffeeshop in de stad, helaas, want dit vind ik persoonlijk, en vele met mij, niet de beste shop die er bestaat.
    De wiet is al afgewogen en je krijgt keuze uit 3 zakjes. Je betaalt altijd een 10tje, en je krijgt dan naar waarde het gewicht in wiet. Echt veel hebben ze niet, beetje de standaard wietjes en hasjes.

    Ik krijg meestal t idee dat ik getild wordt omdat de wiet altijd zo weinig lijkt, en daarbij is het meestal niet goede kwaliteit. Als je kan, haal je wiet/hasj dan ergens anders...

    Greetz,

    Renze
    Te Huur!

    Suggesties ook welkom.

    #2
    Re: Casa @ Zoetermeer

    ze hebben nooit lekkere wiet. altijd dezelfde wiet .. het maakt ook niet uit welke je haalt.
    ja het is de enige shop hier, maar toch liever naar de koffie en dromen "de nieuwe casa"

    Comment


      #3
      Re: Casa @ Zoetermeer

      toen ik daar woonde haalde ik vroeger HG dat was de enige die te roken was en redelijk..
      derest was koppijnwiet!!

      tegenwoordig is het standaard..niet zo speciaal..lijkt erop dat ze 3 soorten hebben maar verschillende namen hehe
      Sensi Mil Lia

      Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

      Comment


        #4
        Re: Casa @ Zoetermeer

        Hey CASA is gewoon een kuttent en van mij mogen ze een monopolie hebben in zoetermeer ik verdien er al jaren mee gewoon haagse wiet te verkopen in zoetermeer het loopt vet goed houden zo jongens hahahaha domme drugsbeleid van zoetermeer !!!

        Comment


          #5
          Re: Casa @ Zoetermeer

          Bij het participeren in een hobby kweekforum geeft het volgens mij geen pas om op te scheppen over voordelen behaald met de verkoop van wiet.

          Comment


            #6
            Re: Casa @ Zoetermeer

            Ik voel een ban aankomen

            Comment


              #7
              Re: Casa @ Zoetermeer

              Ik ben is langs gegaan bij de casa en heb de keuze laten vallen op Haze en een zakje bubblegum . Zakjes zijn voor gepakt en er liggen er 3 voor het raam waar er 1 van uitgekozen ken worden . Haze is goed te doen lekker compact en smaak valt ook niet tegen ! de bubble is wat moeilijk te verkruimelen en de smaak is voor mij iets te grond achtig had m wat zoeter verwacht maar al met al toch wel een 7

              Comment


                #8
                Re: Casa @ Zoetermeer

                Ik ben zojuist naar Zoetermeer verhuisd en wil deze tent even bekijken. Kunnen jullie mij vertellen wat voor wiet ze verkopen en wat de openingstijden zijn? TIA

                Comment


                  #9
                  Re: Casa @ Zoetermeer

                  Ik heb nu 2x in zoetermeer gehaald,
                  1e keer voorgedraaide. Laatst voor €20,- HG (n.a.v. dit topic)
                  Echt heel raar, het was echt alsof het vers geplukt was, helemaal niet droog, nauwelijks te grinden ook.
                  Ik vond hem wel super fijn, maar ik was er veel sneller doorheen dan wat ik tot nu toe haalde. (het leek redelijk wat als je het zakje in je handen had, maar puntje bij paaltje was het gewoon heel grof met veel takjes. en dus niet goed droog. Het rook zelfs 'vochtig'...

                  Toch maar weer Gouda doen tot de eigen oogst er is..
                  Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                  Comment


                    #10
                    Re: Casa @ Zoetermeer

                    Ben er wel eens een paar keer beland maar misschien een of 2 keer redlijke wiet gehad verder altijd slecht. Was er wel altijd vrijdg of zaterdagavond en discotheek locomotion om de hoek.


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: Casa @ Zoetermeer

                      Lol na jaren bij Casa kopen, omdat het de enige shop in Zoetermeer is, neemt de frustratie de laatste paar maanden flink toe.
                      Zoals hierboven ook al gezegd: matige wiet, steeds minder in de zakjes tegen een steeds hoge prijs; kortom elke keer als er haal voel ik me genaaid.

                      DE voornaamste reden dat ik nu maar thuis wat ga kweken

                      Comment

                      Bezig...
                      X