Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Drechtsteden te Sliedrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Drechtsteden te Sliedrecht

    Korting op 420shop
    5584749_5297792..jpg


    Hallo allemaal,

    Hier een review over de Drechtsteden te Sliedrecht, aangezien ik hier nu een tijdje verblijf :

    je komt er binnen en aan de rechter kant heb je flipperkasten. De toog bevindt zich aan de linker kant.
    Aan de achterkant bevindt zich een soort (vis)lokaal waar er kan gerookt worden. Ik blijf er persoonlijk niet zo graag hangen.

    Het personeel is er middelmatig vriendelijk, hoe meer je er komt hoe vrolijker ze er jou ook gaan begroeten!

    De zakjes zijn op voorhand gemaakt. Wanneer je een soortje noemt krijgt je de keuze uit een 4-tal zakjes.

    Hieronder het menu, ik heb niet echt op de hasj soorten gelet dus staan die er niet bij maar die zijn er dus ook beschikbaar!

    5€:
    indica soortjes (zie hieronder), ik denk +/- 0.6gr.

    10€:
    1.4gr indica soortje (afhankelijk van het moment 2-3 soortjes, NLX, Sneeuwwitje, ICE, Bubblegum, Silver Pearl vind je er meestal terug)
    +/-1gr haze soortje (meestal Amnesia en Silver Haze)

    20€
    3 gr. indica soortje
    +/- 2 gr. haze soortje

    Conclusie:

    De kwaliteit is er aan de goeie kant, het is geen toeristische shop, wel de enige in de omgeving. (als ik het goed voorheb heeft Papendrecht geen shop). Het is de enige shop die een vergunning kon bemachtigen in de omgeving. Het blijft natuurlijk constant vechten tegen het kerkelijk refo-beleid van in de buurt.
    Vroeger heette de shop "Dixies" maar werd enkele jaren geleden overgenomen door een nieuwe eigenaar. Gelukkig, want Dixies had een slecht imago.
    Het mist natuurlijk de concurrentie, alhoewel dat de prijs/kwaliteit goed is tegenover de gemiddelde shop.

    7.5/10
    Last edited by Methos; 29 March 2010, 10:24.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

    Ja, die zwarte kousen mentaliteit daar zal altijd wel een probleem blijven.

    Leuke soortjes hebben ze.
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

      Ik kom hier ook zo'n 3x in de week Ik vind het een fijn shoppie. Keuze genoeg, ERG stonede haze en vriendelijk personeel. Op die jammere marginaal die ze nu hebben aangenomen na dan Papendrecht heeft inderdaad geen koffieshop, dat vond de gemeente niet goed. Hij is er wel geweest, maar na een half jaar weer gesloten.

      Comment


        #4
        Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

        Ik ben 1x in deze shop geweest, geen goede ervaring.
        Het personeel was niet bepaald vriendelijk.
        Toen ik vroeg om een voorgedraaide haze joint vertelde de verkoper mij dat hij mij dat niet mocht verkopen.
        Hij zei dat ik er te jong voor was zelf ben ik 18, had nog nooit van deze regel gehoord.
        De wiet die ik er gekocht had vond ik niet goed, hij had een appart smaakje naar mijn mening.
        De volgende keer wordt het voor mij toch weer shoppen in gorinchem.

        Comment


          #5
          Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

          hallo,
          Ik kom / kwam daar best veel en het personeel is niet echt vriendelijk , eerder zakelijk dan spontaan aardig zeg maar..
          De eigenaar ( broer van Bio Ibo ) is wel een aardige gast maar die is er bijna nooit. Over de wiet ben ik altijd tevreden ! Goede prijs kwaliteit verhouding.
          Vraag ook eens naar de 5 gram aanbieding , die kost meestal 33 euro en is vaak een lekker wietje om te roken..
          Het is voor mij wel een afhaaltoko..

          Comment


            #6
            Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

            Ik kwam hier regelmatig tot dat ik een wietpas haalde in Dordrecht.
            Ondanks dat ik bijna elke dag kwam kreeg ik nog steeds vrij dunne zakken (in vergelijking met andere shops) en het personeel was ook tegen mij verre van vriendelijk.
            De wiet is er duur en gemiddeld van kwaliteit.
            Ik zou iets verder reizen naar bijvorbeeld Expresso in Zwijndrecht of een willekeurige shop in Dordrecht.
            De superpolm voor 8 euro is er trouwens wel goed te doen

            Comment


              #7
              Re: De Drechtsteden te Sliedrecht

              kwam hier eigenlijk altijd als mijn eigen huis dealertje geen voorraad meer had (vorig jaar) afgelopen zomer ben ik er weer wat vaker geweest...maar mijn ervaringen zijn over het algemeen positief de zakjes zijn gewoon goed gevuld tenminste die van €20,- dan met andere zakjes geen ervaring.zijn er ook gewoon vriendelijk op die langste van het stel na dan das echt een super chagrijn en daarbij die wil nog wel is moeilijk doen over vloeitjes en tippies enz.
              De superpolm is inderdaad erg lekker en als ze northernlight hebben is dat ook zeker een aanrader.
              Zit die expresso nog steeds bij dat winkelcentrum in zwijndrecht?

              Comment


                #8
                Vandaag even gebeld of niet ingezeten buitenlanders welkom zijn. Belg in dit geval. Daar wou meneer geen antwoord op geven aan de telefoon. Beetje raar. We gaan elders kijken.

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Niet zo raar, de meeste coffeeshops geven geen antwoord op dat soort vragen via de telefoon.
                  Ik heb dat toch al veel vaker gelezen.

                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Bwoa, in Gorinchem zijn we wel welkom. Is een eenvoudige toeristische informatieve vraag naar het lokale beleid.

                  Andere shops excuseren zich meestal voor hun belachelijke discriminerende lokale beleid. En verwijzen je door naar een gemeente waar je wel welkom bent.

                  Nu dat is mij toch al vaker overkomen.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Idunno ik spreek niet uit ervaring, ik kom niet vrijwillig in coffeeshops, het is alleen van wat ik regelmatig lees.
                  Die shops zullen dat best zat worden, die krijgen 10 van die telefoontjes per dag en dan druk ik me nog voorzichtig uit denk ik.
              Bezig...
              X