Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fly2 - Veenkade @ Den Haag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fly2 - Veenkade @ Den Haag

    Korting op 420shop
    Deze shop krijgt van mij toch echt wel een pluspunt..... Hele goede service, gezellige sfeer, en er is eventueel een ruimte waar je een drankje kan doen en je dampie kan roken.
    Goede prijzen, voor gerolde jointje's:

    Bubble's: 3,- euro
    White Widow: 3,- euro
    Amnesia haze 4,- euro
    Hasj (echte marokaanse) 2,50 als ik t goed heb.. correct me if i am wrong...

    Ze wegen verschillende soorten ook voor je af vanaf 6,- euro, maar als je een euro tekort komt doen zie niet altijd moeilijk...

    Groeten, and have phun daaro....

    #2
    Re: Fly2 - Veenkade @ Den Haag

    Daar moet ik echt snel eens langs, hoor er alleen maar goede verhalen over. Ze hebben daar echt belachelijk goede hasj (was de hia geloof ik) voor een normale prijs, maat van me had die laatst, dat was echt genieten!

    Comment


      #3
      Re: Fly2 - Veenkade @ Den Haag

      Zeker weten Alleen het personeel al zou ik voor 7 euro willen meenemen om men damp te komen oproken...

      Comment


        #4
        Re: Fly2 - Veenkade @ Den Haag

        fly 2 zeker 1 van de betere in den haag man zeker en die voorgedraaide zijn bombaa hier krijg je echt waar voor je geld.

        Comment


          #5
          Re: Fly2 - Veenkade @ Den Haag

          Ik kan alleen maar toestemmen! Super Coffeeshop, goeie personeel, goeie wiet

          Comment


            #6
            Re: Fly2 - Veenkade @ Den Haag

            vandaag 31-03-2014,,, wiet gehaald bij fly2 in den haag aan de veenkade !! slechte zaak.. de wiet is nat/vochtig. water is wel duur op deze manier.
            ga gewoon weer naar m'n oude shoppie (waterworld) den haag.

            dikke middelvinger voor fly2 !!!

            Comment

            Bezig...
            X