Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

    Korting op 420shop
    Aardige shop met een goed wietje.. Het beste kan je de zelfdraai onzin hier halen, aangezien de voorgerolde niet echt lekker smaken altijd. Wat je weer wel kan proberen zijn de dikke partytoeters voor 6 eurootjes.....
    Achterin is een ruimte met een photo play apparaat, aquarium, en plek om gezellig te zitten voor een drankie en een dampie.

    Meestal zit het hier aan het einde van de dag vol met Scheveningers waarmee je aardig kan lachen.

    Groet...

    #2
    Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

    Scheveningen de gekste! Ik kwam daar echt elke dag toen ik nog in Scheveningen woonde. Je kan echt wel lachen met die dorpsgekken daar!
    Al vinden veel mensen het niet echt een relaxte shop omdat je nogal aangestaard word als de lokalen je niet kennen.

    Comment


      #3
      Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

      Ja klopt ook wel weer... Beetje schimmige sfeer... Verder wel aardige wiet....

      Comment


        #4
        Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

        Een behoorlijk schimmige sfeer.. Maar volgens mij is het nu wel beter met de nieuwe eigenaar. Het oude personeel was nogal bot..

        Comment


          #5
          Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

          Box is wel relaxed , lekkere zero polm.

          Comment


            #6
            Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

            gister geweest bij the box voor 14euro's bubbles gehaald zeer te spreke over de kwaliteit en ook zeker geen slechte paas jammer van de wind anders had ik lekker alles aant het strand opgerookt.

            Comment


              #7
              Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

              the box persoonlijk 1 van de slechtste shops in scheveningen naast falkie de ,voorgedraaides van the box zijn net rotte bladeren de zakkies zijn wel redelijk vooral de superskunk maar voor hetzelfde gemak loop je ff de straat uit naar een wel goede shop genaamd blue white.
              cheers.

              Comment


                #8
                Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

                Ik kan alleen maar criemo toestemmen, tegenover de Albert Heijn zit Blue & White met een heerlijke Bubbles maar ook nog veel andere lekker soorten wiet!

                Comment


                  #9
                  Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

                  echt een verwaarloosde shop, de ene keer betaal je meer dan de andere keer voor het zelfde zakje met weinig wiet die je krijgt.
                  over de smaak valt ook nog genoeg te twisten.
                  de smaak is chemisch en totaal niet lekker ik ben er zelfs ziek van geworden
                  daarom adviseer ik alle mensen op dit forum om nooit naar deze koffieshop te gaan

                  ---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

                  personeel is btw ook niet zo heel gezzelig en meestal wordt je zelfs afgekat

                  Comment


                    #10
                    Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

                    Dat klinkt niet zo goed, ik ga juist naar de shop om te relaxen en als er dan 20 scheveningers me aan lopen te staren zit je daar ook niet prettig. En onaardig personeel? Daar hebben ze alleen zichzelf mee als er na een tijd geen hond meer komt opdagen zitten hun met de gebakken peren

                    Comment


                      #11
                      Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

                      Hoevaak komt het voor dat je in een Coffeeshop geweld ziet? Of het nou in Scheveningen is of op de maan... Gewoon gaan zitten, de nieuwe lekkere Haze roken en gezzelig mee praten. Ik zit veel liefer met normale gezzelige scheveningers dan in een coffeeshop in Amsterdam met allemaal chinezen touristen, nee das pas fijn...

                      Comment


                        #12
                        Re: The Box - havenkade 16 @ Scheveningen

                        Ik ga komend weekend naar den haag/scheveningen.
                        In den haag ga ik even bij cremers kijken, ons hotel ligt daar in de buurt.
                        En op scheveningen ga ik bij blue white ff 1tje smoken.
                        Heeft er iemand nog tips voor me?

                        Comment

                        Bezig...
                        X