Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

    Korting op 420shop
    Een aanrader voor kwaliteit zelfdraai-wiet. Voorgerolde zijn ook aardig te doen, alleen is de prijs: 3.25 natuurlijk niet lekker als je maar 3 eurootjes hebt. Een aanrader is hier de powerplant.

    Binnen kan je internetten zonder dampje, maar in de rookruimte kan je volop stomen!

    Groetzz

    #2
    Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

    Wel een beetje een kleine zak altijd. Daartegenover staat wel dat het goed spul is!

    Comment


      #3
      Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

      Daarom alleen jammer van die PP... Die hebben ze volgens mij niet meer...

      Comment


        #4
        Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

        nee man pp hebben ze niet meer blue white echt goede shop wel weinig maar zeker goed.

        Comment


          #5
          Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

          welke soort zouden jullie me aanraden? zit daar vlak in de buurt. (behalve de power plant)
          ik ben maar nog het begin...

          Comment


            #6
            Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

            ik zou je aan raden naar kofie en dromen te gaan in het westeinde.

            blue & white is matiggg

            Comment


              #7
              Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

              De Bubbels bij Blue & White is ook niet slecht. Maar het is toch een erg kleine coffeeshop.

              Comment


                #8
                Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

                Klein coffeeshopje, en de wiet is oke. Makkelijk te vinden vanaf de Gevers Deynootweg.Vanaf het Zwarte Pad gezien: Bij chinees restaurant de hoek om onder gebouw met pilaren doorlopen, waar ook de trams rijden. Rechtdoor lopen, kruispunt oversteken aan de linker kant op de hoek op de kruising tussen de gentsestraat en de bosschestraat klein blauw wit gebouwtje. Vandaag weer eens geweest en de bubbles en amnesia haze genomen. Helaas heb ik de blue dream overgeslagen. Thuis kwam ik erachter dat het om een blueberry x haze gaat. Niet veel keuze, maar wel genoeg om lekker stoned op het strand te chillen. Btw... De bubbles geeft een euforische high, en de amnesia haze geeft het wegdroom gevoel.
                Last edited by jixx; 6 August 2015, 09:17.

                Comment


                  #9
                  Re: Blue & White - Gentsestraat @ Scheveningen

                  Vandaag precies een week later was ik weer in Scheveningen, dus ik nam maar de gelegenheid om de Blue Dream van coffeeshop Blue & white eens te proberen. Zoals ik in mijn vorige bericht al had geschreven had ik die vorige keer overgeslaan, en kwam ik er thuis achter dat het om een blueberry x haze zou gaan. Als het een echte Blue Dream is dan neigt het meer naar blueberry, dan naar haze. De haze kon ik er helaas niet in proeven. Misschien omdat deze meer indica (blueberry) dominant is? Ik vind het een matig wietje, met weinig bijzondere smaak en matig effect. De bubbles en amnesia haze zijn naar mijn mening beter.

                  Comment

                  Bezig...
                  X