Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam: voorgedraaid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rotterdam: voorgedraaid

    Korting op 420shop
    Ik rook sinds dit jaar af en toe wel eens een joint, maar rol ze zelf nooit. Mijn kamergenoot die ze altijd draait zie ik deze week niet meer, en ik ga met vrienden een weekje weg: mij leek de oplossing dus voorgedraaide joints. Waar kan ik het beste voorgedraaide halen? Ik weet dat zilver haze (van trefpunt volgens mij) me wel beviel, geen idee of ze die specifiek voorgedraaid verkopen. Iemand een aanrader dus?

    #2
    Hmm, de Hema en de Jumbo verkopen het niet, wel eens aan een koffieschop gedacht!

    Comment


      #3
      Beter leer je gewoon zelf draaien door gewoon even te oefenen hier heb je ook apparaatjes en hulpmiddelen voor

      In de voorgedraaide joints zit niet altijd even veel en de kwaliteit laat vaak ook te wensen over .

      https://420shop.nl/rollen/joint-accessoires.html
      420.JPG

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door BackToThePast View Post
        Ik rook sinds dit jaar af en toe wel eens een joint, maar rol ze zelf nooit. Mijn kamergenoot die ze altijd draait zie ik deze week niet meer, en ik ga met vrienden een weekje weg: mij leek de oplossing dus voorgedraaide joints. Waar kan ik het beste voorgedraaide halen? Ik weet dat zilver haze (van trefpunt volgens mij) me wel beviel, geen idee of ze die specifiek voorgedraaid verkopen. Iemand een aanrader dus?
        Ze zullen vast geen specifieke voor gedraaide joints verkopen. Scheur zo een voor gedraaide joint eens open en zie de inhoud...
        Koop gewoon een zakje wiet en draai ze zelf, is goedkoper ook.
        Ad usum proprium!

        Comment


          #5
          Toen ik nog niet kon draaien kocht ik altijd van die voorgedraaide cones die je alleen maar hoeft te vullen. Ik vond de voorgedraaide joints bij de meeste shops namelijk ook niks. Heb er laatst nog eentje gehaald om het toch maar weer eens te testen, maar vond het toen ook weer matig.

          Comment

          Bezig...
          X