Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Dagje shoppen in Rotterdam

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Dagje shoppen in Rotterdam

Korting op 420shop
    Ik heb niet alle shops gedaan. Maar ik ben langs Bellamie, Sensi seeds en Trefpunt geweest.

Bij Trefpunt heb ik een lidkaart gekregen en bij iedere tiende aankoop krijg ik een gratis zakje. Topservice, topwiet aan een democratische prijs. Daarbovenop hebben ze veel keuze. Amnesia, Strawberry Haze, Shackzilla tot Thai en Colombium. Wel wat ongezellig binnen de shop. Maar we hebben top wiet dus we klagen niet.

Sensi Seeds was totaal niet wat ik ervan verwacht had. Kleine shop met hele kleine rookruimte. Topservice, Oldskool wiet, maar ook de nieuwere soortjes zoals Jack en Amnesia. Voor hasj is het een topshop. Ik nam Maroc Deluxe en het is kneedbaar als plastecine. Ook kocht ik 5 Super Skunk zaden ^^

Bellamie is een shop waar de commerciŽle soorten meer in aanbod zijn. Amnesia, crystal White, superwhite etc. Vriendelijke service en topwiet. Voor de cheapskates, je kan daar heel goedkoop aan gruis geraken.

Ik heb ook voor The Reef gestaan maar die is gesloten. Heel gezellige moderne shop wel. Maar voelde me er als Belg niet geheel welkom toen ie wel open was.

Overall, ik scoor Trefpunt het hoogste. Je lidkaart niet vergeten aanvragen.
    Last edited by Organisch; 3 weken geleden.

Aha, als Belg ook. Da's wel handig om te vermelden ja.
    Thanks voor de reviews.
    QnQ ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X