Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Havenzicht Gorinchem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Havenzicht Gorinchem

    Korting op 420shop
    Havenzicht in Gorinchem is een goede coffeeshop met lekkere weed en Hasj soorten. Wat me opvalt is de continue goede kwaliteit die ze in huis hebben.

    Ik kom daar graag en adviseer andere dit ook te doen.


    #2
    En je komt daar graag omdat je daar werkt..of ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      ik heb toch nog een topic voorbij zien komen van havenzicht waar je ook gereageerd had ?


      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t-in-gorinchem
      Last edited by Nonsense; 30 January 2018, 20:24. Reden: linkjes

      Comment


        #4
        Belgen zijn hier welkom wist men te melden aan de telefoon. Morgen eens gaan zien.

        Comment


        #5
        Goede hasj, maar ook twee rare wietjes gekocht. Iets met aardbei en iets met appel. Het rook telkens erg naar appel en aardbei. Als het echt is gaan ze prijzen winnen. Maar het smaakte alsof ze tijdens de kweek gewoon naast een aardbei en appel-luchtverfrisser hebben gestaan, zo een autowunderbaum ding.. Beetje raar, ik geloof het alleszins niet. Leek wel Turkse appelthee die je kon roken/vapen.

        Om de hoek was een betere shop. Benedenstad (Of bovenstad ... i was stoned.). Fijne mensen, goed raad. Goede wiet en hasj, eigen soortje: Groen Genoegen. Fijn wietje.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Daar ga je toch effe af, als shop zijnde!!

          En dan nu terug, naar onze vliegende reporter......... kelder, welke shop ga je de volgende keer bezoeken?
      Bezig...
      X