Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey Spui 241 @ Den Haag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smokey Spui 241 @ Den Haag

    Korting op 420shop
    12
    Eens
    33,33%
    4
    Oneens
    33,33%
    4
    Ben er nog nooit geweest
    33,33%
    4
    Last edited by billi-bang; 14 September 2010, 23:28.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    #2
    Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

    Kutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Smokey Den Haag

      Publiciteit op zijn top....

      Comment


        #4
        Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

        Oorspronkelijk geplaatst door graphito View Post
        Kutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.
        Aardige mensen die daar werken maar al het wiet en de hash zijn in 1 woord TROEP..jammer hoor want is wel dicht bij mij deze shop pfffffff

        Comment


          #5
          Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

          Nou, jij weet duidelijk niet waar je over lult. Zeker teveel blowtjes gerookt in je leven, dat je een soort idioot bent geworden...

          Comment


            #6
            Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

            En jij werkt daar ?
            Wat is jouw ervaring dan ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

              Comment


                #8
                Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

                bij Smokey's op de Bierkade heb je altijd vaste prijzen en dus min of meer altijd een score.
                er is altijd wel plek om ff te chillen. goeie service flex aan je tafel, ik ga meestal voor koffie maar je kunt ook shake's enz bestellen...flipperen poolen? muziek is ook altijd flex , van alles classics, gewoon radio.
                de special, is ook altijd zo herkenbaar van smaak HEErLijk!!!,

                Comment


                  #9
                  Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

                  Ik, als Belg ga bijna altijd naar Den Haag. Parkeren gaat er altijd vlot. & ik kan te voet naar The Greenhouse, DizzyDuck, DeCremers, TheGame&TheHut, London & de apotheek? & nog een andere wiens naam ik niet meer weet. Allensins 5 shops die ik in een rondje kan bewandelen. Deze Smokey is al ver uit de richting, en als ik het hier zo lees heeft ie zowat hetzelfde assortiment & prijzen als de London. Waar je voor 35eu 5g special of 5 vo 40 haze koopt.

                  Voor de kwaliteit moet je altijd goed uitzien, in Eindhoven vind ik het erg triest. Met hun voorgepakte zakjes en ondermaatse kwaliteit voor te hoge prijzen. Breda mis ik enorm

                  Comment

                  Bezig...
                  X