Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Smokey Spui 241 @ Den Haag

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Smokey Spui 241 @ Den Haag

Korting op 420shop
    Smokey is een oase van de 7de hemel !!

Me maat en ik gingen er naar binnen en werden verwelkomt door de beveiliger.En wat een vriendelijke man was dat.!
    Vervolgens kijk in in de rondte en zie daar een hele mooie bar staan.Hey en een rook gedeelte.....nice.
    En een raampje met daar naast een duidelijke light gevende prijzen lijst.
    Je hebt niet veel keus,MAAR het is de moeite waard want dan hoef je niet zo lang na te denken.
    Over welke soort zal ik nu halen.Niet moeilijk doen als het makkelijk kan!!
    We hebben met zijn 2en €16,- aan Special(Withe Widow) gehaald.
    Daarna vroeg ik aan me maat zullen we ook aan de thee gaan? Jazeker!
    Een goed idee.Hup ons drinken mee en het rookgedeelte in.En kijken weer om ons heen.Leuk,gezellig.
    Hey je kan nog verder naar achter.Jaaa een pooltafel...
    En je kon nog een stukje verder en daar heb je dan computers staan met internet(tevens hebben ze ook Wifi..)Handig dus.
    Toen hebben we er een gedraait en gingen we een potje poolen.Na het potje poolen,waren we goed stond van het wietje.De jonge dame die achter de bar stond kwam voorbij gelopen.En ik vroeg haar of ze een visite kaartje hadden,en dan kan ik er een leuk verhaaltje over Smokey schrijven op JD . En ze zei heb je effe een momentje?Maar natuurlijk zei ik... Tijdens het wachten zijn we achter de fotoplay kast gaan zitten,en hebben we 3 spelletjes gespeelt.Alleen jammer dat het beeld wat donkerder was dan normaal.Maar toch hebben we ons goed vermaakt.En qua interieur is het ook leuk ingericht en het was vooral gezellig.Er hang een goede sfeer.En dat merk je al bij binnenkomst!Dit is de eerste keer dat ik hier binnen ben geweest bij Smokey.En ik vind het een Top Shop en daarbij heeft de jonge dame ons uitzonderlijk goed geholpen.We hebben wat gepraat,alleen wouden we langer praten maar we moesten onze laatste trein terug naar Breda pakken.Maar natuurlijk ga ik ook een punt geven voor Smokey.Die kom je straks tegen!
    Verder zouden ze het leuk vinden als we een meeting daar gaan doen.Daarbij stel ik voor aan iedereen om op 7 september om 18.00 uur naar Smokey in Den Haag te gaan meeten..En ik zou het fijn vinden als je me een pm stuurt of je mee gaat.We kunnen daar eten als we willen.De keuken ziet er hygiënisch en professioneel uit.Zijn maar weinig Shop`s met een keuken er in.Ben zelf ook nieuwsgierig hoe het eten zal zijn en wat je er kan bestellen.Zou helemaal leuk zijn als 1 van ons van de keuken gebruik zou mogen maken.Ben zelf Kok dus ik zou het wel willen voor jullie.Dit laatste ga ik nog vragen!Maar nu moesten we echt weg om de trein te gaan halen.De jonge dame wacht effekes ik heb nog wat voor jullie en ze gaf ons nog wat goodies mee voor de verandering.Wow dat heb ik nog nooit mee gemaakt bij een Shop.Ze zijn heel erg actief bezig met dingen organiseren.Wat weet ik niet goed meer maar dat zal ik ook nog vragen aan haar.Ik heb ook de prijzen lijst mee genomen.Komt ie dan:

€8,- Oase (Bubbels)
    Specail (Withe Widow)

€16,- Oase
    Specail
    Orange Bud

€20,- Supreme (schijnt een heel erg goed wietje te zijn,maar hebben ze niet altijd)

€30,- Oase
    Specail

Dan hebben ze nog voorgedraaide joints:

Mix joint €3.25
    Wiet joint €3.25
    Hasj €3.25

Ze hebben met verzekerd dat de kwaliteit altijd het zelfde is!!!

Mijn bezoek aan Smokey was geslaagd,en kom er zeker te weten nog een keer terug.
    bij elkaar opgeteld geef ik Smokey een Dikke vette 8 tot nu toe.Want ik moet nog een paar dingetjes doen om misschien wel een nog hoger punt te geven?!
    Dank je wel Smokey en tot snel...

Smokey
    Spui 241
    2511 BP Den Haag
    070-3801417
    12
    Eens
    33.33%
    4
    Oneens
    33.33%
    4
    Ben er nog nooit geweest
    33.33%
    4
    Last edited by billi-bang; 14th September 2010, 22:28.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

Re: Smokey Spui 241 @ Den Haag

Kutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.

Comment

Re: Coffeeshop Smokey Den Haag

Publiciteit op zijn top....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door graphito View Post
        Kutcoffeeshop dit. Superduur en maar 2 of 3 soorten wiet, en een kuthasj. 10 euro voor 0,9 gram van hun 'goeie' wiet of 1,2 gram matige white widow. De hasj is goedkoop, maar tevens ranzige bagger. Vervelende 'uitsmijters' ook, en die vent die daar vaak staat te verkopen is een complete lamlul die zn tong schijnbaar heeft verloren.
        Aardige mensen die daar werken maar al het wiet en de hash zijn in 1 woord TROEP..jammer hoor want is wel dicht bij mij deze shop pfffffff

Comment

Nou, jij weet duidelijk niet waar je over lult. Zeker teveel blowtjes gerookt in je leven, dat je een soort idioot bent geworden...

Comment

En jij werkt daar ?
            Wat is jouw ervaring dan ?
            QnQ ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2014-15-16 ~ 2017

Comment

smokey's is zeker geen nare shop ben er 5 keer afgelopen jaar geweest en altijd uitermate gastvrij ontvangen door de eigenaar denk

Eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik gelijk een grinder en vloei + tip kado op ± € 26.00 aankoop

De oase is altijd het zelfde

en ze hebben best wel lekkere specials soms had daar een keer de casey jones en was echt een lekker schone weed dat proef je meteen

Hasj haal ik nooit dus dat weet ik niet qua kwaliteit
              sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

bij Smokey's op de Bierkade heb je altijd vaste prijzen en dus min of meer altijd een score.
                er is altijd wel plek om ff te chillen. goeie service flex aan je tafel, ik ga meestal voor koffie maar je kunt ook shake's enz bestellen...flipperen poolen? muziek is ook altijd flex , van alles classics, gewoon radio.
                de special, is ook altijd zo herkenbaar van smaak HEErLijk!!!,

Comment

Ik, als Belg ga bijna altijd naar Den Haag. Parkeren gaat er altijd vlot. & ik kan te voet naar The Greenhouse, DizzyDuck, DeCremers, TheGame&TheHut, London & de apotheek? & nog een andere wiens naam ik niet meer weet. Allensins 5 shops die ik in een rondje kan bewandelen. Deze Smokey is al ver uit de richting, en als ik het hier zo lees heeft ie zowat hetzelfde assortiment & prijzen als de London. Waar je voor 35eu 5g special of 5 vo 40 haze koopt.

Voor de kwaliteit moet je altijd goed uitzien, in Eindhoven vind ik het erg triest. Met hun voorgepakte zakjes en ondermaatse kwaliteit voor te hoge prijzen. Breda mis ik enorm

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                  Working...
                  X