Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

    Toch is de jaap ook een geweldige shop (heet officieel de bovenstad).
    Mooi punten systeem geef 50 euro uit en je krijg 5 euro terwaarde aan punten als je een tijd je spaart heb je zo 25 euro aan gratis weed
    Lekker hoor

    Comment


      #17
      Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

      Deze coffeeshop is echt 1 van de meest relaxte waar ja kan komen. Ik ging altijd samen met een collega als we in de kost moesten in enschede. smorgensvroeg als hij net open is. Dan staan er 2 oudere dames. Meer oma`s eigenlijk nou geloof me je gaat er zeker om moeten lachen want ze zijn zo droog als een vaatdoek en heel erg behulpzaam. je mag alles rustig bekijken en ze hebben altijd zoveel lekkere soorten dat ik soms met 5 verschillende zakjes weg ging. Ze hadden toen een buitenkweek haze die best lekker was en ik geloof 4,50 de gram was. toch lekker als je niet heel erg stoned wil worden en goedkoop. de andere wiedjes die ik daar gekocht heb waren allemaal top maar somige wel aan de hele dure kant. 12,95 op 14 euro voor een speciale haze is geen uitzondering maar er zijn er altijd meer dan genoeg die een betaalbaardere prijs hebben rond de 8 euro wat tegenwoordig vrij normaal is.

      Comment


        #18
        Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

        De Vrolijke Gaper heeft een heel mooie menukaart en 2 prachtige verkoopsters (eigenaars?)
        Ik heb nog een heerlijk ruikende Silverhaze X Mexican Haze om te proeven

        Comment


          #19
          Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

          Oorspronkelijk geplaatst door -Stoney- View Post
          Toch is de jaap ook een geweldige shop (heet officieel de bovenstad).
          Mooi punten systeem geef 50 euro uit en je krijg 5 euro terwaarde aan punten als je een tijd je spaart heb je zo 25 euro aan gratis weed
          Lekker hoor
          Ik vind Jaap heel erg achteruit gegaan met de kwaliteit, ga nu eigenlijk alleen nog maar naar de gaper. Beste shop in de stad!

          Comment


            #20
            Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

            Kan je hier als Belg nog terecht?

            Comment


              #21
              Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

              Yap, ben gisteren eventjes binnengesprongen (lees: 2u30min rijden) en terug dik in orde.

              Amnesia Gold Bio: 13.5€/G
              Super silver haze Bio: 13,5€/G
              Super Lemon Haze Bio: 13,5€/G

              Ze hebben nog, zonder dat ik de prijs weet: Groen Genoegen, Powerplant x Nothern Light en andere
              Ik raad persoonlijk ook eens aan om "Mega Joint" te kopen, is wel fun

              Woesaka

              Comment


                #22
                Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

                Ik ben er vorig jaar geweest en heb er wat zaadjes gekocht. NLX van Kera. Helaas geen van de 3 ontkiemt. Belletje gedaan en ik kon of andere zaadjes krijgen of wiet ter waarde van de zaadjes. Laatste gekozen omdat ik al andere zaadjes had aangeschaft ondertussen. De wiet(Santa) was goed maar nog net te vers.

                Medewerkers zijn vriendelijk en de service is prima.

                Comment


                  #23
                  Re: De Vrolijke Gaper @ Gorinchem

                  Gisteren De Vrolijke Gaper bezocht en dat was een meevaller. Bio Bubble genomen, lekker zoet, compacte toppen....
                  Was al blij dat ik als Belg iets kon kopen. Eigen oogst was op!

                  Comment

                  Bezig...
                  X