Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Rain Breda!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Purple Rain Breda!

    Korting op 420shop
    Wat een belachelijke shop is dit? Ik kwam in de shop, zag er mooi uit dagt'k, de verlichting en dergelijke, achteraan in de shop was een balie & een lijst met vele soorten! 3mensen voor mij nemen vele soorten & lopen buiten met 4zakjes (sommige maar 2).. Ondertussen had ik ook al enkele keuzes gemaakt. Toen het mijn beurt was zei die marrokkaan, enkele deze 2. Diesel & Amnesia Haze... allebei 11eu de gram... ik was zo dom & kocht dus 2gram Diesel & 2Gram Amnesia Haze... veel was het ook niet... Achteraf besefte ik dat hij ons gewoon de duurste heeft laten kopen, hij zag dus dat ik een domme belg was... Ook zag ik achter de balie enorm veel toppen in apparte bakjes liggen.. Daarom wil ik je maar zeggen, Purple Rain & De Marrokkaan die er werkt zijn niet te vertrouwen ;O
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    #2
    Re: Purple Rain Breda!

    Nou ja omdat jij niet krijg wat je wil zet je zo iets neer?
    Je had die man ook even kunnen vragen waarom je niet die andere wiet kon kopen misschien.
    Maar ja je zei het zelf al je ben Dom

    groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Purple Rain Breda!

      Ik snap niet precies wat het probleem is met de keuze van je koop?

      zijn alle twee top wietjes waar je waarschijnlijk lekker stoned van bent geworden..?

      als je het zakje in je hand geduwd krijg.. kijk je toch? dan zie je.. mm dat is weinig.. dan vraag je .. hebben jullie goedkopere wiet?

      klaar


      dit is.. achteraf in de sloot een koe in zijn spreekwoordelijke kont kijken
      dat is koud, nat en vies...

      niet doen
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Purple Rain Breda!

        ik snap het wel dat je een beetjeoverdonderd wordt door een nieuwe omgeving en nieuwe mensen...

        volgende keer eerst ff 10s laten bezinken
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: Purple Rain Breda!

          jah.. minstens 1iemand dat me begrijpt! Oke, het was lekkere wiet maar was al apestoned, dat ik traag van begrip ben
          >>> Loving The Green Herbs <<<

          Comment


            #6
            Re: Purple Rain Breda!

            Ksnap je frustratie wel, er is niets zo erg dan helemaal naar ginder fietsen om dan met een gevoel dat je bent afgeript terug te rijden. boe!!
            Nu weet je het voor de volgende keer, durven vragen!!

            Grtz!!
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              #7
              Onzin de bar is vooraan en er werken geen Marokkanen in de purple rain.. Vreemd dit ik kom er zovaak en ben het ook niet altijd eens maar dit slaat alles, maar er zijn er meer in de buurt

              Comment


                #8
                De review is van 2011, dat is al een tijdje geleden.
                Misschien kan iemand eens nieuw verslagje maken van deze shop en de soortjes die ze verkopen ?

                (mits je geen belang hebt in die shop natuurlijk)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X