Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke coffeeshops zijn nog open in rotterdam in juni 2012?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke coffeeshops zijn nog open in rotterdam in juni 2012?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    Ik ben van plan om eerstdaags (tussen 1 en 7 juni 2012 of wat later) een uitstapje te maken naar Rotterdam centrum.Ik wou daar onder andere enkele coffeeshops bezoeken om wat "plaatselijke" specialiteiten te kopen,ENKEL in officiele coffeeshops welteverstaan.Nu wou ik weten of ik daar in die shops:
    a.een wietpas moet kunnen voorleggen EN ZOJA IN WELKE COFFEESHOPS IN het centrum van rotterdam?(omdat ik geen nederlander ben maar een "zuiderbuur".)
    b.WELKE COFFEESHOPS ZIJN NOG OPEN VOOR HET GROTE PUBLIEK in de periode 1 tot en met 7 juni 2012 in het
    CENTRUM VAN ROTTERDAM(WEL UP TO DATE WELTEVERSTAAN)?Ik zal zelf een lijstje posten met coffeeshops die ik gevonden heb via google maps,maar deze lijst is volgens mij niet up to date,omdat vele shops in de metropool ondertussen gesloten zijn door het "overintelligente" stadsbestuur aldaar.

    het lijstje voel je vrij om te zeggen of een vermelde coffeeshop nog open is (TUSSEN 1 EN 7 JUNI 2012 WANT IK WIL NIET VOOR VERRASSINGEN KOMEN TE STAAN AUB) en of het adres nog klopt en ook eventueel openingsuren te melden van de desbetreffende shops.)KEN JE ZELF NOG SHOPS DIE IK NIET GEPOST HEB IN HET CENTRUM VAN ROTTERDAM,LAAT HET ZEKER WETEN MAAR VERGEET NIET OM DE NAAM,HET CORRECTE ADRES EN EVENTUEEL OOK DE OPENINGSUREN TE VERNOEMEN.

    ENKEL ROTTERDAM CENTRUM AUB,GEEN ROTTERDAM NOORD AUB.GEEN REACTIES VIA E-MAILS,ENKEL REAGEREN VIA DIT FORUM AUB.


    COFFEESHOPS IN OF IN DE ONMIDDELIJKE OMGEVING VAN HET CENTRUM:

    MON CAMARADE:EERSTE MIDDELLANDSTRAAT 10A.
    SKY HIGH:NIEUWE BINNENWEG 59B.
    PLUTO:NIEUWE BINNENWEG 54.
    THE 4 FLOORS:EENDRACHTSWEG 29A.
    DE LACHENDE PAUS:EENDRACHTSPLEIN(nummer onbekend).
    WITTE DE WITH: WITTE DE WITHSTRAAT 92.
    COFFEESHOP CENTRUM:VAN OLDENBARNEVELTSTRAAT 154B.
    REEFER:OPPERT 1.
    THE BESTCHIETBAANSTRAAT 41A.
    NEMO B.V.:NIEUWE BINNENWEG 181.
    AMIGO'GRAVENSDIJKWAL:138B.
    'T GEELTJE:CLAES DE VRIESELAAN 92A.
    BOB MARLEY:NIEUWE BINNENWEG 403A.
    OUT OF TIME:NIEUWE BINNENWEG 363.


    DE VOLGENDE COFFEESHOPS BEHOREN EIGENLIJK NIET ONMIDDELIJK TOT HET CENTRUM MAAR BEVINDEN ZICH IN DE RUIMERE BUURT VAN HET FEYENOORD STADION OVER DE ERASMUSBRUG VANAF HET CENTRUM GEZIEN.
    HETZELFDE SYSTEEM:VOEL JE VRIJ OM ZEGGEN OF EEN VERMELDE COFFEESHOP NOG OPEN IS (TUSSEN 1 EN 7 JUNI 2012,GEEN VERRASSINGEN AUB) EN OF HET ADRES NOG KLOPT EN OOK EVENTUEEL OPENINGSUREN TE MELDEN VAN DE DESBETREFFENDE COFFEESHOPS.
    DE LIJST:

    KINGS-TOWNINT-ANDRIESSTRAAT 20.
    AFRIKAANDERPLEINAUL KRUGERSTRAAT 42.
    MAASHAVEN:BRIELSELAAN 48.

    DANK JULLIE ALLEMAAL VOOR DE HULP.IK WAARDEER DIT TEN ZEERSTE.

    Met vriendelijke groeten,
    rokers.
    Last edited by rokers; 1 June 2012, 14:36. Reden: icoontjes moeten er niet bij!!

    #2
    Re: welke coffeeshops zijn nog open in rotterdam in juni 2012?

    In Rotterdam is de wietpas nog niet in voege, zal pas eind 2012 zijn.

    Comment


      #3
      Re: welke coffeeshops zijn nog open in rotterdam in juni 2012?

      IK HEB GEEN IDEE MAAR WAAROM GA JE NIET NAAR AMSTERDAM? VEEL LEUKER VOOR TOERISTEN

      rofl

      Comment


        #4
        Re: welke coffeeshops zijn nog open in rotterdam in juni 2012?

        Dat is dus het probleem. Niemand wil een degelijk antwoord geven op zulke vragen.
        Voor mij zit er niks anders op dan de plaatselijk oplichters 50€ te betalen voor 2gram gemalen wietblad gemengd met peterselie.
        Vind het een triestige zaak en ben uit noodzaak gestopt met blowen wegens gebrek aan aankoopmogelijkheden.
        Die 14 planten moeten nog een week of 8 bloeien en dan vliegt het de compost in. Zeker weten.

        Comment

        Bezig...
        X