Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben van plan om een trip naar rotterdam te maken op zoek naar Indica weed. Weet er iemand of je recent ergens Indica soorten kunt kopen die een hoog CBDgehalte bevatten en een laag gehalte aan THC. Het zit namelijk zo dat ik 2 jaar geleden psychotisch ben geworden door te blowen en een lange weg heb afgelegd om er terug bovenop te komen. Maar ik blijf het blowen echt missen en zou eens een poging wagen om een Indica strain te proberen met een hoog CBD gehalte bevat om kans op psychotische verschijnselen te minimaliseren.

    #2
    Re: Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

    afblijven van die handel
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

      Ten eerste als je dat meegemaakt hebt dan vraag ik me af of je een ezel bent dat je opnieuw wil gaan blowen,
      dat psychoot zijn zit in je en kan terug naar boven komen en canna kan dat triggeren.
      Ten tweede, die charels die in een shop achter den toog zitten weten vaak niet eens wat indica of sativa is, laat staan
      dat ze het verschil kennen en over cbd moet je al helemaal niet beginnen
      Ga yoga doen ofzo

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

        Ja misschien is weed uit een coffeeshop wat te riskant om te proberen. En wat betreft het risico , heb enkele maanden terug weed (soort onbekend) gerookt , waarschijnlijk een soort met een behoorlijk gehalte THC want na drie trekjes en een halfuur later was ik terug psychotisch. Maar dat duurt dan een drietal dagen hoogstens een week om terug normaal te zijn aangezien ik dagelijks een dosis antipsychotica neem.

        Heb eigenlijk zin om zelf een paar plantjes te kweken. Om zeker te zijn welke soort het is en zo het THC en CBD gehalte te kennen. Had gedacht aan Ruderalis Indica van sensi seeds , iemand ervaring mee?

        En zijn er nog mensen die al ervaring hebben met psychoses en toch nog kunnen blowen?


        Ik denk dat dit hier niet meer past in dit topic , maar ik weet niet waar ik hem zou moeten zetten. Misschien kan iemand de post verplaatsen?


        GRT

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop met indica soorten in Rotterdam

          buitenwiet lijkt me even een betere optie als je toch wilt blowen.
          maar als je dan echt in de shop wil kijken zou ik een beetje research op internet doen en naar four floors gaan in rotterdam.
          dat is de oude lachende paus en die hebben bijna 30 soorten wiet en 30 soorten hash op de kaart.
          als je daar niet slaagt weet ik het ook niet.
          ze hebben er ook buitenlandse soortjes die niet zo sterk zijn

          Comment

          Bezig...
          X