Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops rotterdam

    Korting op 420shop
    Hallo , ik ben juist nieuw hier en dit is men eerste vraag : ik ga vrijdag naar rotterdam , nou ben ik al 1 x inde nemo geweest onlangs vond hem redelijk , zeker niet klantvriendelijk en de wiet was een beetje afrip , nu ik ben van belgie dus kom maar heel soms naar de noorderburen zeker sinds de wietpas , nu mijn vraag isWelk vinden julie de beste shop in rotterdam ? : qua Prijs/kwaliteit en originaliteit van de soorten , of mischien tips van de haze die daar subliem kan zijn of om juist daar niet te komen omdat je een natte zak hebt gekrege daar ? alle nuttige antwoorden worden er op prijs gesteld Mvg , AttentieAscentie .

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    ieamnd egt gee antwooord ?
    Last edited by GxLeviisz__; 30 October 2012, 00:11.

    #2
    Re: Coffeeshops rotterdam

    In zuid de sultan lekkere bubblegum en amnesia is ook niet verkeerd . Vlak bij nemo de out of time ook wel lekkere haze soortjes .
    En als je toch zo ver heb gereden als afsluiter na de huiskamer

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops rotterdam

      haha dankjewel voor de nuttige comment daar ga ik zeker een s kijke dan

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      is het alemaal rederlijk recent dat je daar geweest bent ? zeker ga ik de out of time checke voor zen hazejes :d

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops rotterdam

        kijk eens bij four floors op de kruising van de witte de wit en het eendrachtsplein.
        de lijst bestaat daat uit 24 soortjes wiet waar van een hoop specialiteiten.
        prijs is aan de hoge kant maar de kwaliteit ook

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops rotterdam

          oke leuk om te wete die staat op men lijst

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops rotterdam

            zeker doen ja.
            de candy kush ziet er niet heel goed uit maar is wel echt lekker
            en de lamsbread is ook weer eens wat anders.
            de red diesel en sugarhaze zijn ook goed daar.
            ach ja zo hebben ze er nog veel meer, je ziet het vanzelf

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshops rotterdam

              ok , ben ong een 2 tal uur trug van men trip naar rotterdam vervroegd weliswaar , een vriend stelde me voor om te liften van antwerpen naar rotterdam ik gek genoeg von het wel een plezant plan om te probere , want ik had toch in gedachten dat ik de trein naar rotterdam zou nemen als backup , na dikke 20 min te 'liften' kwam er toch (tegen men verwachtinge in) een hele toffe persoonlijkheid stoppe om te vrage waar we heen moeste hij moest naar den haag dus dat was perfect . wat een geluk eenmaal aangekome direct naar de fourth floor gegaan ze hadde een mooi menu met lemon kush en cheese haze , aan het loket vroeg ik voor de lemon kush , die was uitverkocht , dan men tweede keuze de cheese haze was ook uitverkocht dan de enigste haze van da 5 soorten ofso die beschikbaar was was hun 'special haze' eenmaal bove jointje te willen roken doe ik het bakje open wat was dat ?! kon het niet gelove dat ik vor 13.50eu gewoon zefweek zonder thc te gekocht hebe een vriendelijke negroide man aan mezelfde tafel liet zen santa maria zien , omg dat in tegenstelling tot die 'special haze' van my was gewoon top egt top wiet 5 min later tog dikke 2 gr santta gaan hale .overal ben ik toch wel zwaar teleurgesteld in de fourth floor eerst met het mooie menu waaar ze amper wat van in huis hadde (geen zever) en dan het tweede wat ze me geflikt hebbe door gewoon bladafvalgruis te geve onder de naam special haze die 13.50 de gram moet kosten , Tweede shop was witte de wtih vlakbij FF daar kocht ik 1 gram cheese en 1 gr diesel beide niet veel op aan te merke buite het feit dat 1/4 de bladafval was ^spijtig , het is ook altijd wat . NU overal ben ik niet zo tevreden over rotterdam als de twee btere shops van de stad zo'n kuren kunne hebbe ben ik in het einde toch beter af in amsterdam de prijs is daar gemiddeld 1.50/2 eu duurder maar dan heb je altijd wel je vaste kwaliteit en dat geld zeker niet voor rotterdam in mijn opzicht.Mvg

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops rotterdam

                Balen man maar verras de sultan volgend bezoekje is en vraag om een voorgedraaide , gelijk een toeter van zo,n 15 cm voor ik geloof 3,50 . Er staan bakken waar je als je beetje lang ben zo in kunt kijken bubblegum was er vorige week amnesia en ww of pp . Ook de huyskamer tot nu toe altijd goede kwaliteit alleen iets duurder als de sultan .

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshops rotterdam

                  Je zou ook een keer langs Countdown(Wolphaertsbocht) kunnen gaan verkopen ze aardig wat soorten haze en andere wietjes en ook een aantal soorten stuff.

                  Comment


                    #10

                    Comment

                    Bezig...
                    X