Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the Reef rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    the Reef rotterdam

    Korting op 420shop
    Is er al iemand in de pas geopende The Reef geweest aan de Oppert in Rotterdam?
    Ik zou graag hun 'menu' weten voor als ik weer eens in Rotterdam ben.

    #2
    Re: the Reef rotterdam

    Dat was vroeger the Reefer, maar is sinds kort overgenomen door de eigenaar van coffeeshop Nemo (die aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam zit).
    Het menu is dan ook precies hetzelfde als bij coffeeshop Nemo. Inclussief de prijzen, en (tijdelijke) voordeelacties.

    Ken niet heel 't menu uit m'n hoofd, maar ze hebben o.a. :

    Jack Herrer
    Shiva
    Power Plant
    (volgens mij ook...) NLX

    Verschillende soorten haze, waaronder volgens mij ook Amnesia.

    Ice-o-lator

    Ik zelf niet zo'n hasj roker, dus heb geen idee wat er aan hasj te halen valt..
    Maar ze zullen vast wel Polm/Super Polm, Blond, Marroc of Afghan hebben neem ik aan.

    Verder hebben ze het interieur gemoderniseerd en totaal veranderd!
    Het 'thema' van de shop is weer 'onderwater' net als bij de Nemo, alleen vele malen moderner dan bij de Nemo dus echt vele malen mooier!
    Heel veel gebruik gemaakt van led-lampen en dergelijke, heel erg trippy plafond waar volgens mij ook iets van led-lampen ofzo op staan, waardoor je inderdaad 't gevoel krijgt onderwater te zijn!

    Rotterdam had echt even zo'n mooie shop nodig om zichzelf weer op de kaart te zetten, want de meeste shops in R'dam zijn nou niet echt bepaald mooi te noemen... By far...
    Dus deze coffeeshop is echt zeker wel een bezoekje waard! Sowieso om even naar binnen te lopen en daar gewoon even te gaan genieten van een heerlijk jointje.

    Comment

    Bezig...
    X