Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie coffeeshops in Den Haag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goeie coffeeshops in Den Haag?

    Korting op 420shop
    Kan er mij iemand een goeie coffeeshop aanraden in Den Haag? Liefst een gezellige shop waar je even kan blijven hangen. Alvast bedankt!

    #2
    Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

    Oorspronkelijk geplaatst door Shroomfan View Post
    Kan er mij iemand een goeie coffeeshop aanraden in Den Haag? Liefst een gezellige shop waar je even kan blijven hangen. Alvast bedankt!
    Probeer sky high op de fluwelenburgwal een keer 5 min lopen vanaf centraal station.
    erg gezellig en goeie wiet voor de beste prijs, beneden wiet/hasj en drinken halen en dan naar boven om rustig te kunnen zitten.
    tv staat altijd aan op bijv eurosport, comedy central, en als oranje speelt staat dat aan. ook is er goeie muziek waar veel variatie in zit
    zelf zit ik er graag met wat vrienden en maken wij dan ook bijna elk weekend de reis van schiedam naar den haag voor een avondje sky.
    Last edited by bm010; 25 November 2013, 13:12.

    Comment


      #3
      Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

      Goeie coffee shops in den haag..... dan moeten de volgende toch wel worden genoemd:

      - Dizzy duck
      - Galaxy (weimarstraat)
      - De Boot - Happy Smile (neherkade)
      - Greenhouse (elandstraat)
      - No Limit
      - Creamers (centrum)
      - die ene coffeeshop bij veenkade
      Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Cremers vond ik onlangs ook goed. Lekkere wiet gekocht die lekker duur was (Popeye Kush, 13€/gram). Daarna stevige pure joint gepaft in het café ernaast ( superschattig sexy bedieningselfje dat je af en toe borstjesschuddend diep in de ogen komt kijken met smokey eyes met de vraag of je nog iets wil, en dan in het Argentijns Grillrestaurant op de andere hoek dikke biefstuk gaan eten met een goed glas wijn. Lekker!!!

      #4
      Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

      Blue en white maar volgens mij is dat scheveningen

      Comment


        #5
        Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

        Mijn favoriete coffeeshop in Den Haag is en blijft al jaren dizzy duck in de trompstraat. Altijd gezellig alleen soms erg druk en zoeken naar een plekje en ruime keuze uit erg lekkere wietje's en hasjies!

        Comment


          #6
          Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

          Die Amber van dizzy... hmmmm
          Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

          Comment


            #7
            Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

            Er zijn weinig goeie shops in den haag blabla cremers(vaak natte wiet) blabla galaxy (ook heel goed in natte wiet)en blabla greenhouse (die naaien je gewoon waar je bij staat!) ze hebben allemaal naam gemaakt maar let maar is goed op dan zal je zien dat ZE TIJDELIJKE droge GOEIE HEBBEN EN ALS JE VOLGENDE WEEK TERUG KOMT IS HET WEER natte groeneBAGGER ja ik moet toegeven ik ben erg kritisch en hou van KWALITEIT en vind het niet erg om te reizen voor ECHTE WIET geen neppe shit! Dizzy duck heeft de beste hasish de maroc van 15 euro zeg je u tegen echt bijna tegen hash olie aan!!! Als we elkaar zo een beetje op de hoogte houden zijn de shoppas (in den haag) wel verplicht wat beter hun best te doen!!!
            Last edited by marokkaanse34; 23 March 2015, 10:01.

            Comment


              #8
              Re: Goeie coffeeshops in Den Haag?

              Oorspronkelijk geplaatst door vrankmeister View Post
              Blue en white maar volgens mij is dat scheveningen
              Scheveningen is gewoon een wijk in Den Haag hoor

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Sky is inderdaad een erg goede coffeeshop, maar ik ga zelf naar Galaxy omdat dat dichterbij is. Daar haal ik super polm voor 7,- per gram. Ik vind het altijd een uitdaging om zoveel mogelijk sjit te halen voor zo min mogelijk geld. Dan is de SP van Galaxy een goede deal. In dezelfde straat zit het Achterhuis en die verkoopt K1 (wiet) voor 6,- per gram. Het is niet het beste spul wat je kan krijgen, maar voor een low budget roker niet verkeerd.

              Comment


                #9
                Beste is opzeker op dit moment Coffeeshop Greenhouse Secret Farmers. Hebben afgelopen 2 jaar de Jack Herer Cup gewonnen voor Beste Coffeeshop ook. Ze hebben vele soorten Cali's en andere top soorten. Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken!
                Last edited by Silas; 30 September 2023, 19:05.

                Comment


                  #10
                  Tegenwoordig moet je bij dizzy duck downtown zijn als je in den haag bent.

                  Comment

                  Bezig...
                  X