Wat een TROEP verkopen ze daar,MAAR soms hebben ze wel hele goeie! In amsterdam heb je coffeeshop de boerenjongens hahah dat is pas SERIEUZE WIET waar je u tegen zegt,heeft iemand nog een goeie shop behalve dizzy duck die is wat te ver voor mij en coffeeshop waterworld is ook al 100x niks elke keer weer!!!!(echt zonde van je doekoes)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
coffeeshop spaceball in den haag
Collapse
X
-
Re: coffeeshop spaceball in den haag
thnx maar beetje te ver vandaag maar na sky high gegaan, niet zo een lekker wietje (amnesia cijfer6)en nog eens heel duur..ik heb ook de white widow en nog een soort bekeken daar niet normaal een en al groene gras zonder cristallen ofzo hahaha en Dizzy duck durf ik niet te zeggen wat daar goed is op het moment......Oorspronkelijk geplaatst door Happy Haze View PostCremers is een goede shop.
Maar is dizzy duck nog een beetje goede shop?
wat is daar nu goed?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja niet alle wiet is daar natuurlijk TOP je moet vragen mag ik dit bakje zien en dat en die hahaha ik doe het wel zo tot ik daar in boerejongens stuite op BLEU AMAZING HAZE niet de amzing haze(deze is slecht!) maar de bleu amazing haze als je die 1 keer koopt wil je niks anders zeer sterk mooie haze onder de kristallen bedolven en de smaak is ook helemaal top als je in de buurt bent koop 1 gram krijg je echt geen spijt van is wel voor de gevorderde roker deze wietje moet ik zeggen.....Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostVond Boerenjongens nogal tegen vallen eigenlijk.Last edited by marokkaanse34; 3 June 2014, 08:50.
Comment

Comment