Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

    Korting op 420shop
    Mensen ik d8 dat greenhouse een goede shop was eentje waar je niet gauw teleurgesteld wordt, 1 uur reis tijd genomen om maar toch lekker wietje te kunnen roken(d8 ik ) Ik ben van de kwaliteit en hou niet van natte groene shit, vind smaak en stoned heid even belangerijk) ze hebben grote naam gemaakt maar in werkelijkheid iS HET TOCH ECHT MINDER HELAAS, ik heb dus 5 gram white widow daar gekocht van het weekend HET WAS ME EERSTE 5 GRAMMEN IN 20 JAAR DIE IK DOOR DE WC SPOELDE het was echt niet te roken gore groene smaak en geen enkele gevoel van stoned of wat dan ook 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE, en die mevrouw in de greenhouse is ook alles behalve klantvriendelijk.Greenhouse elandstraat stelletje oplichters!
    Last edited by marokkaanse34; 23 March 2015, 08:49.

    #2
    Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

    Jammer van de wiet.
    Mag je het daar niet eerst even bekijken/ruiken voor je het koopt ?
    In de Bazar in Apeldoorn is dat geen probleem bijvoorbeeld.

    Het buitenseizoen moet nog beginnen, dus misschien een goeie reden om zelf wat plantjes buiten te zetten binnenkort ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Jammer van de wiet.
      Mag je het daar niet eerst even bekijken/ruiken voor je het koopt ?
      In de Bazar in Apeldoorn is dat geen probleem bijvoorbeeld.

      Het buitenseizoen moet nog beginnen, dus misschien een goeie reden om zelf wat plantjes buiten te zetten binnenkort ?
      NEE bij greenhouse moet je er met je poten vanaf afblijven (JE MAG ER ABSOLUUT NIET AAN KOMEN) en ruiken mag ook al niet, voor mij echt de aller laatste keer met hun.
      hihihi en zelf wat planten ben ik veels te ongeduldig voor hhahahah ik wil gelijk blowen en niet paar maanden wachten lol

      Comment


        #4
        Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

        Waarom ga je dan ook naar Greenhouse?
        Amsterdam heeft ontelbaar veel goeie coffeeshops en dan ga jij gelijk naar de duurste shop die gerund word door de meest verwaande lul in de cannabis-industrie.
        Blijf weg uit het centrum van Amsterdam en ga volgende keer naar Boerejongens, je zal niet teleurgesteld zijn.

        Comment


          #5
          Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

          Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
          Waarom ga je dan ook naar Greenhouse?
          Amsterdam heeft ontelbaar veel goeie coffeeshops en dan ga jij gelijk naar de duurste shop die gerund word door de meest verwaande lul in de cannabis-industrie.
          Blijf weg uit het centrum van Amsterdam en ga volgende keer naar Boerejongens, je zal niet teleurgesteld zijn.
          het gaat om greenhouse den haag orgasmatron en
          hahaha in amsterdam is het inderdaad BOERENJONGENS MASTER IN WIET!!! KOOP OOK NERGENS ANDERS ALS IK IN ADAM BEN!!!) ben nu opzoek naar een goeie shop in den haag maar niks komt in de buurt van boeren jongens hierzo pff goede reden om te stoppen want ze zijn hier even erg smokey / spaceball / greenhouse / dizzyduck / galaxy /waterworld /cremers enz enz enz allemaal eventjes goeie wietje, volgende week/dag weer natte groene bagger!

          Comment


            #6
            Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

            Oeps, verkeerd gelezen
            Ben nog nooit in een shop in Den Haag geweest, is deze Greenhouse ook eigendom van Arjan of hebben deze shops niks met elkaar te maken?
            In Rotterdam weet ik wel een paar goeie shops zijn, mss kun je eens naar daar gaan?
            the 4 flours daar heeft me nog nooit teleurgesteld.

            Comment


              #7
              Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

              Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
              Oeps, verkeerd gelezen
              Ben nog nooit in een shop in Den Haag geweest, is deze Greenhouse ook eigendom van Arjan of hebben deze shops niks met elkaar te maken?
              In Rotterdam weet ik wel een paar goeie shops zijn, mss kun je eens naar daar gaan?
              the 4 flours daar heeft me nog nooit teleurgesteld.
              Beter voor je want die shoppas hier pfff beter stop ik echt zonde van me geld,ik heb geen idee of het van elkaar is maar denk het haast wel.
              thnx 4flours zal ik zeker onthouden voor als ik in de buurt ben, nu nog een coffeeshop die niet teleursteld in den haag (zoeken naar speld in hooi berg!)

              Comment


                #8
                Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

                Vreemd, ik ben ooit bij GreenHouse in de Tolstraat geweest en daar mocht je de wiet wel bekijken en ruiken. Was ook prima wiet. Ik was juist van de Boerenjongens wat minder tevreden. Moest enorm hoesten van hun wiet en smaak en geur waren ook nauwelijks aanwezig.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

                  Orgasmatron@ Aryan is niet de eigenaar van Greenhouse In Den Haag...........Marokkaanse wel rot voor u vriend, waarschijnlijk had hij iets tegen Marokkanen maar normaal is dat uw recht, voor je iets koopt, ik zou noooit iets kopen als ik niet weet hoe het eruit ziet, ruikt of voelt....genoeg coffeshops

                  Comment


                    #10
                    Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

                    Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                    Orgasmatron@ Aryan is niet de eigenaar van Greenhouse In Den Haag...........Marokkaanse wel rot voor u vriend, waarschijnlijk had hij iets tegen Marokkanen maar normaal is dat uw recht, voor je iets koopt, ik zou noooit iets kopen als ik niet weet hoe het eruit ziet, ruikt of voelt....genoeg coffeshops
                    Dan hebben die wijven niks met marokanen (ze moeten niet vergeten dat ik ze me geld kom brengen!)want die jongens zijn heel aardig vooral 1 aziatische jongen in het bizondere echt 1 top jongen, maar ook weer niet mogen aanraken dat zijn de regels daar gewoon in greenhouse JE KRIJGT ZELF EEN LACH VAN HEM echt een vriendelijke jongen en als hij er staat heb ik altijd goede wiet mee naar huis door zijn advies hij rookt zelf ook en weet wat goed is(geen teleur stellingen met hem!), iets wat die 2wijven echt aan moeten werken,vind klantvriendelijkheid is en blijft belangerijk en een glimlach is toch gratis ipv daar staan of je ongesteld bent echt zooo chagarijnig! Je hebt gelijk als je het niet mag aanraken en ruiken gewoon niet kopen klaar.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                    Vreemd, ik ben ooit bij GreenHouse in de Tolstraat geweest en daar mocht je de wiet wel bekijken en ruiken. Was ook prima wiet. Ik was juist van de Boerenjongens wat minder tevreden. Moest enorm hoesten van hun wiet en smaak en geur waren ook nauwelijks aanwezig.
                    voor de boeren jongen geld het zelfde je moet weten wat je daar koopt maar die jongens zijn daar zo toppie en je mag eigelijk niet aan raken maar uitzonderingen kennen ze gelukkig wel ruiken ook geen probleem, ik kom daar bijna nooit ontevreden weg super geduldig personeel (als het niet te druk is natuurlijk) de bij er naast is ook van hun ook 1 top shop heb bij boerenjongens/de bij ook wel eens een nat rot wietje tegen gekomen hoor maar super zeldzaam mede door de aardige/geduldige jongens.
                    Last edited by marokkaanse34; 25 March 2015, 09:28.

                    Comment


                      #11
                      Re: Greenhous 40 euro door de plee ECHT ERG ZONDE,

                      Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
                      Waarom ga je dan ook naar Greenhouse?
                      Amsterdam heeft ontelbaar veel goeie coffeeshops en dan ga jij gelijk naar de duurste shop die gerund word door de meest verwaande lul in de cannabis-industrie.
                      Blijf weg uit het centrum van Amsterdam en ga volgende keer naar Boerejongens, je zal niet teleurgesteld zijn.
                      Tegen over het centraal station zit de coffeshop central.
                      Goede wiet voor mooie prijzen.
                      Hoewel er in Amsterdam noord ook coffeeshops zitten, gaan veel mensen uit noord naar deze coffee shop.

                      Het is er meestal (altijd?) erg druk, dus als je daar een joint wilt roken, is het maar de vraag of je kan zitten.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment

                      Bezig...
                      X