Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry in coffeeshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Strawberry in coffeeshop

    Korting op 420shop
    Hey mensen zit met een vraagje, ik ga volgend weekend terug naar Rotterdam voor een weekje bij m'n vriendin. Meestal gaan we naar coffeeshop pluto wat icolator halen en hale we nog ergens wat bud maar deze keer zouden we specifiek iets met strawberry wille zoeken alleen wete we niet waar. In amsterdam kan je op verschillende plaatste strawberry kush kopen maar kost ie 15/gr en je krijgt er 0.8 dus ni eens volle grammen. Heeft iemand een idee waar er goeie strawberry te kopen valt in omgeving Rotterdam? Alvast bedankt guys!! Peace

    #2
    Re: Strawberry in coffeeshop

    Er zijn heel wat coffeeshops in Rotterdan. Ik kan je niet vertellen precies waar ze strawberry Kush verkopen. Maar via deze link kun je de menulijsten zien van coffeeshops in bijvoorbeeld Rotterdam.

    https://sites.google.com/a/coffeesho...nl/menukaarten

    Comment


      #3
      Re: Strawberry in coffeeshop

      Thanks had die site nog niet tegengekomen! Hoop alsnog iem te vinden die weet waar de strawberry goodies te verkrijge zijn da's zo apart van smaak
      * wel jammer dat die menu's vaak verouderd zijn... Je zou verwachten dat in deze tijd coffeeshops wel online zoude zitten toch? Zijn er regels voor coffeeshop sites dat ze bv niet mogen advertisen ofzo? Vraag me dat echt al even af. Ga dat denkik eens vragen in de shop zelf
      Last edited by likklelion; 7 June 2016, 16:59.

      Comment


        #4
        Re: Strawberry in coffeeshop

        Joy in Dordrecht eens proberen. Hebben vaker strawberry soortjes. Vanuit B niet eens zover vd route.

        Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Strawberry in coffeeshop

          coffee shops in R'dam is zwaar onder de maat tegenwoordig.

          er zijn er 2 die nog snappen hoe het moet en das Nemo en dan Mon Camarade. (beide zitten vlak bij elkaar)
          (beide ook zeer veel keus kwa has en wiet)

          De rest moet je ver van wegblijven want leveren echt gorre neppe rot zooi.
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #6
            Re: Strawberry in coffeeshop

            Thanks Coizzz ga ik zeker eens checken! & @kanon ik snap je man vindt dat pluto ook nog kwaliteit levert maar 1 vd weinigen, The 4 Floors heeft me ook nog niet teleurgesteld!! Natuurlijk tipt het allemaal niet met een goed zelfkweekje ^^

            Comment


              #7
              Re: Strawberry in coffeeshop

              Onlangs nog strawberry haze gekocht bij de Pax (boot coffeeshop) in Breda.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: Strawberry in coffeeshop

                Nog gelukt?

                Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Strawberry in coffeeshop

                  Er is altijd strawberry te koop in coffeeshop magic in den haag. Is echt gek lekker, ruikt en smaakt als een snoepje, maar zeker nog de wiri overtoon. Strawberry kush haze, gek compact en mooi droog. Maar zo natuurlijk zal het wel niet zijn. Allensins minder dan die van t'geeltje in rotterdam.... Echte niet bewerkte strawberry hebben ze soms ook in the greenhouse in den haag. Strawberry satorni ofzoiets. Smaakt ergens vaag naar aardbei, en veel meer naar wiet. Niet zo bewerkte smaak dus...

                  Binnenkort zelf maar eens zo'n aardbei soortje proberen kweken om het verschil te merken!
                  Last edited by EXTRAVAGANJA; 1 January 2017, 14:32.

                  Comment


                    #10
                    Re: Strawberry in coffeeshop

                    Bestaat het geeltje nog joh?

                    Zo das lang geleden voor mij

                    Kocht daar vroeger altijd hasj. Twintig jaar terug was dat mn favoriete shop

                    Comment


                      #11
                      Re: Strawberry in coffeeshop

                      Jah volgens bevriende bronnen wel, ikzelf ben er al twee jaar niet meer geweest. In heel Rotterdam, tot 12u naar de shop?... Das het uur dat ik aankom, dus doe mij maar DenHaag of Eindhoven :p

                      Comment


                        #12
                        Re: Strawberry in coffeeshop

                        Sterker nog. Veel gaan tien uur al dicht

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X