Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leidseplein@leiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    leidseplein@leiden

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik een mijn smoke mattie gaan meestal naar leidseplein. goede wiet en vriendelijke service. goede prijzen zijn er, 7 voor gram white whidow. je hebt tevens blackwidow ik weet alleen de prijs niet. bubbelgum 6.50 per gram. je kan er ook stickerts sparen 1 sticker voor 1 gram en als je 10 stickers is gram wiet 2.50 bij 100 stickers gratis 5 gram

    groet smokeydebokkie

    #2
    Re: leidseplein@leiden

    Geen slechte aktie! Vroeger hadden ze ook zo iets bij een coffeeshop bij mij in de buurt, helaas was dit afgeschaft toen mijn stempel kaartje bijna vol was

    Thanks voor je verslagje!
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: leidseplein@leiden

      damn JD dat is zeker minder denk je net je stickerboek vol te hebben huppa word zo onder je neus vandaan gehaald bij mij in de buurt heb je ook zo een shop die dat doet 10 stickers is ook paar gram extra
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: leidseplein@leiden

        ja ik zit nu op de 50 maar ik begon met smoke op me 15e ben 19 en het is sins ik daar haal nog niet veranderd dus denk dat het de komende tijd wel zo blijft

        Comment


          #5
          Re: leidseplein@leiden

          verdorie gaan ze nu echt niets opendoen in belgie zoals bij jullie (coffieshop) das toch erg ik zoe met bus en trein en tram moeten reizen om mn wietje te gaan halen gelukkig dat ik zelf kan kweken.
          grtz aan onze ministers grow up

          Comment


            #6
            Re: leidseplein@leiden

            Leidseplein is top idd. Heb pas geleden de NLS gerookt en dat is ook een aanrader.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: leidseplein@leiden

                Zelfkweken is ook een leuke aanrader, beter alle coffeeshops vervangen door growshops, lijkt mij leuker...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                Bezig...
                X