Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops in Dordrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: coffeeshops in Dordrecht

    Waarom moet ik dan elke keer mijn legitimatie laten zien en ps mensen bij Joy
    schrijven ze je uit als je paar weken niet geweest ben dus niet te lang op vakantie gaan
    of te lang wegblijven i.v.m uitschrijven en Asila uitreksel register niet ouder dn 4 weken
    aparte regeltjes maar na vele jaren wordt je als een stront via de kier van de deur aangesproken,,
    Dus geen aparte pas Asila doe geen moeite laat ze hun eigen regeltjes maar handhaven helaas totdat
    iedereen er de bale van krijg en dan eigen schuld hoor enigste Schop met deze rare regeltjes terwijl ik
    getekend heb voor alle shops vandaar !!!!!!!!!!

    Comment


      #32
      Re: coffeeshops in Dordrecht

      Wietpas is weg

      Heeft maar eventjes geduurd. Gelukkig maar, nu is Geeltje ook weer open.
      Zelf ga ik altijd naar joy, heerlijke JackHerrer. Ze zijn zelfs open met kerst!

      Comment


        #33
        Re: coffeeshops in Dordrecht

        Kan je er ook als belg terecht??? Let me know!!! Peace!!!

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: coffeeshops in Dordrecht

            Dit even lezen http://idordt.nl/?s=coffeeshop&submit= ik ben zelf al 10 jaar niet meer in geen enkele shop geweest maar wat ik hoor qua hasj hebben kech, joy en ashila altijd top of The bill
            Last edited by aanstekerwinkel; 30 November 2013, 11:40.

            Comment


              #36
              Re: coffeeshops in Dordrecht

              ik had als belg graag dit weekend naar dordrecht gereden voor een wiet vooraadje te halen
              mag/kan ik nog iets kopen in een shop daar ?
              #puffpuffpasstuesday

              Cannatuin '13

              Comment


                #37
                Re: coffeeshops in Dordrecht

                @ rollingstoner .. je kan het altijd proberen maar ik raad het je af .. de laatste x dat ik als belg naar dordrecht ben gereden en naar een bekende shop als vaste klant ging kreeg ik ook niks mee ..Maar 26km verder ligt rotterdam daar krijg jee wel mee

                Comment


                  #38
                  Re: coffeeshops in Dordrecht

                  Ik zou binnenkort een bezoekje aan Dordrecht willen brengen...
                  Zijn er shops waar je als Belg terecht kan en dewelke raden jullie aan?
                  Korte zoektocht leverde Joy en Marrakech op als goede shops... Kan dat kloppen? Wat zijn jullie ervaringen?

                  Of kan ik beter doorrijden naar de Bovenstad in Gorinchem?

                  Comment


                    #39
                    Re: coffeeshops in Dordrecht

                    Als belg in dordrecht zal mij verbazen....denk dat je toch verder zou moeten rijden naar rotterdam

                    Comment


                      #40
                      Edit: laatste niet gelezen. Zal dan wel ff naar Puck in Rotterdam rijden (was gezellige barvrouw enkele jaren terug) of in Gorinchem iets zoeken.

                      Iemand nog recent in een coffeeshop geweest ginder? Meningen/advies?
                      Ik ga nl. binnen enkele weken met vriendin naar de Biesbosch, Vreeken's Zaden en workshop houtbewerking in de buurt.
                      Zou zonde zijn om niet wat te kopen dan...

                      Comment

                      Bezig...
                      X