Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Countdown blijft mijn favoriet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Countdown blijft mijn favoriet

    Korting op 420shop
    sinds in terneuzen alles dicht is en boz steeds minder en minder van kwaliteit word,rij ik sinds kort helemaal naar r/dam,woon in zeeland,dus best een eindje,rij ook maar om de 14 dagen en koop dan genoeg voor die periode,koop altijd 25gr white widow en dan wa amnesia 3gr of zo en wa hash en die is dan ook echt op na 14 dagen dus het is niks teveel,ik weet heel goed dat ik hiermee de wet mss wa overtreed maar ze willen het zelf zo,hier in zeeland is niks dus ik moet wel,kan niet elke dag naar r/dam rijden he.in elk geval ik ontdekte coffeeshop COUNTDOWN in r/dam,beste amnesia die ik ooit gerookt heb en rook al 15jaar dus....ook de widow is best ok,de mensen zijn altijd super vriendelijk en als je de topjes wa klein vind of zo halen zun voor jou nieuwe,laatst wou de baas mij en mijn vriendin een pitta tracteren een drankje heb ik wel aanvaard,ook krijg je altijd een handsvol tips en vloei mee,je krijgt ook altijd wat extra als je genoeg koopt wel te verstaan niet dat je een grammeke koopt dat je een gram cadeau krijgt he,da kan niet natuurlijk,maar ik raad het jullie aan die shop,heeft wel een gekke rook ruimte je mag in de shop zelf niet blowen,hij heeft een speciale kamer met magneet slot,je moet dus je hand op steken en dan doet hij die voor je open,echt raar maar verplicht naar het schijnt in r/dam.ben blij dat ik deze shop heb gevonden,al is het maar tot mijn planten klaar zijn want dan koop ik nooit meer in de shop,de reden dat ik zelf kweek namelijk,wil mijn eigen soortjes en gerief kweken,zodat ik altijd heb.

    grtzz
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    #2
    Re: Coffeeshop Countdown blijft mijn favoriet

    Waar woon je dan in zeeland als er geen fatsoenlijke shop is in jouw buurt??

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Countdown blijft mijn favoriet

      Ik vind de wiet in Zeeland ook wel minder.
      In Dordt hebben ze ook goede shops al es geweest?

      Comment

      Bezig...
      X