Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

123 Tuintechniek / Growshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 123 Tuintechniek / Growshop

    Eej,

    Ik ben blij dat bovenstaande opgelost is.... ik was al tijdje niet hier geweest. Ik zou niet meer weten welke klant je bent newbe. Ik herinner me wel iemand met een gebroken cooltube. Is dat u?

    Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die problemen hebben met de Atami Wilma systemen. Ik merk dat er fouten worden gemaakt met bijvullen tanks. De ec loopt op door verdamping. Overvoedingsverschijnselen dus. Mail 123growshop@gmail.com

    Enne, ik ben na wat vragen van klanten over ontkiemen en ontkiem methodes foto's gaan maken van mijn 5 planten projectje voor eigen gebruik.
    Klik: HIero voor de fotoserie.

    EDIT NIEUWE SERIE: Continukweekje 5 plantjes

    n.b. lukt me vandaag niet om meer foto's toe te voegen v, ik kan alleen nog uploaden van/via een url, maar ik heb usb-stikkie . Moderator Why?

    Last edited by 123harry; 3 December 2011, 17:14. Reden: voute
    No-nonsens kweker

    Comment


      #17
      Re: 123 Tuintechniek / Growshop

      Als het goed is werkt het foto upload systeem gewoon. Je fotoserie ziet er goed en leerzaam uit 123Harry!

      Goed van je om de problemen met deze systemen op te lossen.

      Greetz
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: 123 Tuintechniek / Growshop

        Ha die Harry!

        Mailtje in de bus over de Wilma's

        Greetz
        Last edited by Grower420; 22 January 2011, 18:57.

        Comment


          #19
          Re: 123 Tuintechniek / Growshop

          wauw, voor iedereen die op zoek is naar grow stuff, super mooie prijzen. super snelle levering!!! had mijn pakketje binnen in 15 uur!!! en een berg aan samples erbij waar de gemiddelde micro kweker 3 kweekjes mee door kan. top!!!!!!!!

          Comment


            #20
            Re: 123 Tuintechniek / Growshop

            Meer en meer mensen vinden hun weg naar 123.......... doet me goed om te zien

            Comment


              #21
              Re: 123 Tuintechniek / Growshop

              Tja dat krijg je he,goede mond op mond vooral,enne goede prijs kwaliteits verhouding
              Ik kom ook al een tijdje bij 123,en moet zeggen dat ik er altijd goede producten en advies mee krijg.
              1 keer bij een andere growshop geweest en daar kwam ik meteen met verkeerde info en producten terug.
              Dus vanaf toen alleen nog 123.
              Vanmorgen nog ff flessie topmax gehaald,altijd lekker
              Suckses ga zo door iig

              P.S.
              En even Bayer Teldor (tegen vruchtrot,Botrytis) in het assortiment nemen,heb me de klere gezocht overal en uiteindelijk duur moeten bestellen.
              Moet zeggen dat het goed lijkt te werken,en hoor er veel goede dingen over van thuiskwekers,ook hier op het forum.

              Greetzz
              Last edited by KrisChronic; 18 August 2011, 11:42.

              Comment


                #22
                Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                maar weinig growshops hebben de vloeibare voeding van biobizz.maar de laatste tyd werd ie steeds duurder.ik betaal 12.50 voor liter groei,en 12.50 voor liter bloeide alga mix kost bij 123 zelfs maar de helft als wat ik er voor moet betalen.ik probeer nu een keertje b.a.c. maar als dat niet super gaat ,dan gaa ik echt inslaan bij 123

                Comment


                  #23
                  Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                  Hier ook goede ervaringen met de 123 shop...............
                  Ik kon zelfs een geopende verpakking waar ik niet tevreden mee was weer terug brengen en kreeg aankoop bedrag volledig terug, top-service!!!

                  Comment


                    #24
                    Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                    Heeft er iemand ervaring met de komplete tenten die ze verkopen ?

                    Comment


                      #25
                      Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                      Hoi Mensen,

                      Ik ben bezig op de site met mijn tent-pakketjes maar zit met te weinig tijd af en toe. Als je iets specifiek wilt weten ga dan ff naar de site en mail me. www.123tuintechniek.nl of 123growshop@gmail.com

                      Mijn collega's en ik zijn erg blij met de positieve reacties, we hebben er gelijk nog meer zin in.

                      Biobizz kwekers: don't worry, alles blijft bij ons gewoon verkrijgbaar, biobizz blijft.

                      Belgen: sorry dat ontvangen even duurt, we hebben soms wat moeite met de belgen-tnt, die is niet zo snel.

                      Zoals jullie gezien hebben is ons assotiment het laatste jaar behoorlijk aangepast. Vooral de waterairco's zijn uitgebreid en "volwassen"geworden.

                      Kom ook eens gewoon langs in de winkel als je die dingen wil zien. Schermerweg 31, Alkmaar. 09.00 / 16.00

                      grt
                      Har
                      No-nonsens kweker

                      Comment


                        #26
                        Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                        @123harry, 1 keer bestelling bij jullie gedaan en was toppie op tijd geleverd en dat voor die prijzen........
                        ff een vraagje , is het ook mogelijk om zeg maar een flesje voeding op jullie adres te halen? ik kom namelijk nog wel aardig vaak in de buurt.
                        De vriendelijkste groetjes vanaf de waterkant

                        Comment


                          #27
                          Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                          Oorspronkelijk geplaatst door rfabbo View Post
                          Heeft er iemand ervaring met de komplete tenten die ze verkopen ?
                          Eej rfabbo,

                          Ik verkoop verschillende soorten pakketjes die samengesteld zijn uit de normale gangbare spullen. Als je op de site een tentje aanklikt en in de winkelmand zet dan kun je het pakket ook aanpassen aan je wensen. Alle spullen zijn vervangbaar, ook door andere merken. Je zit dus niet vast aan een systeem. Zie ook de foto's van de spullen als je in de winkelwagen bent.

                          We verkopen geen tenten die niet werken. Een te kleine afzuiger of te krap filter doen wij niet aan. Voor € 100,- meer is het gewoon wel goed. We zijn de goedkoopste, maar we stoppen wel iets groter spul in de tenten als de concurrent. Kijk dus goed voor je alleen de prijs vergelijkt. !!!

                          grt
                          Har

                          ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

                          Oorspronkelijk geplaatst door Janzelf View Post
                          @123harry, 1 keer bestelling bij jullie gedaan en was toppie op tijd geleverd en dat voor die prijzen........
                          ff een vraagje , is het ook mogelijk om zeg maar een flesje voeding op jullie adres te halen? ik kom namelijk nog wel aardig vaak in de buurt.
                          Tja, ophalen kan wel, maar in onze winkel zijn we wel iets duurder als op internet.
                          Op de site kun je lezen hoe en wat. : www.123tuintechniek.nl/growshop-info

                          Iets duurder wil niet zeggen duur. We zijn goedkoper als de gemiddelde shop.
                          De shop is zo'n 600m2, de magazijnen ruim het dubbele. We hebben dus ook alles op vooraad.
                          De verkopers: Mano, Johan, Donald en ik, Harry

                          Ow ja, adres natuurlijk: Schermerweg 31 Alkmaar 072 5117585

                          Grt

                          ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:06 ----------

                          Oorspronkelijk geplaatst door KrisChronic View Post
                          Tja dat krijg je he,goede mond op mond vooral,enne goede prijs kwaliteits verhouding
                          Ik kom ook al een tijdje bij 123,en moet zeggen dat ik er altijd goede producten en advies mee krijg.
                          1 keer bij een andere growshop geweest en daar kwam ik meteen met verkeerde info en producten terug.


                          P.S.
                          En even Bayer Teldor (tegen vruchtrot,Botrytis) in het assortiment nemen,heb me de klere gezocht overal en uiteindelijk duur moeten bestellen.
                          Moet zeggen dat het goed lijkt te werken,en hoor er veel goede dingen over van thuiskwekers,ook hier op het forum.
                          Greetzz
                          Kris,

                          Vanaf half december staat de Bayer Teldor op de site. Inderdaad een prima middel tegen toprot. Er zijn er meer die goed zijn, waaronder de producten van a.r.t.s. Ik ben zelf bezig met de producten van Dutch Plant Vitality, ik ben daar ook zeer tevreden over.

                          Byer Teldor tegen botrytis.... komt eraan.

                          grt
                          No-nonsens kweker

                          Comment


                            #28
                            Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                            thnx voor je reactie Harry ik kom zeker een keer aan.
                            laterzzzzzzzz

                            Comment


                              #29
                              Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                              Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                              maar weinig growshops hebben de vloeibare voeding van biobizz.maar de laatste tyd werd ie steeds duurder.ik betaal 12.50 voor liter groei,en 12.50 voor liter bloeide alga mix kost bij 123 zelfs maar de helft als wat ik er voor moet betalen.ik probeer nu een keertje b.a.c. maar als dat niet super gaat ,dan gaa ik echt inslaan bij 123
                              De BioBizz produkten blijven bij ons in het assortiment. Het is tot nog toe de enige volledige biologische voedingslijn, we zien geen reden die eruit te gooien. Het wordt voor de binnenkweek helaas weinig gebruikt. Onze ervaring is dat de BioBizz voedingen een veel smakelijker eindproduct opleveren. Een aantal klanten gebruikt minerale voeding in de snelgroeiende en snelbloeiende fase, daarvoor en erna gebruiken ze Biobizz. (week 1 en 2 groei, vismix spuiten en/of biogrow voeren) ( week 8 en 9, biobloei)
                              Zie hier alle productenen het kweekschema: http://www.123tuintechniek.nl/shop/6.../0/268/BioBizz

                              grt
                              Har
                              No-nonsens kweker

                              Comment


                                #30
                                Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                                Ik gebruik de hele Biobizz lijn in m'n kelder Prima goedje.
                                Dat het niet veel gebruikt wordt, houdt dat in dat je het al een tijd op de plank hebt staan ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X