Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Growland

Korting op 420shop
    Iemand ervaring met growland?
    ik bestelde growbox compleet.
    is dan ook een complete ramp. Draad kap vd lamp had brandplek op de bedrading dus reeds gebruikt. Bleek v duitsland niet nederland zoals op de website stond NL.
    andere transfo dan de website met expire date 5/2019. Enfin heb ik terug gestuurd. Na 56 dagen na betaling en bestelling nog niets in orde. Ze beweren dat de lamp er niet bijzat. Heb de verzendingskosten zelf moeten betalen 16,40€!?
    veel emails telefoons kost weer geld naar duitsland. Ze blokkeren je op mail nemen je telefoon niet op enz...
    kan niet anders dan alles door te geven aan EEC maar dat is triest veel stress geen lamp geen geld terug enz...
    triestig voor een 100 a 200€ dat een bedrijf zich zo opsteld.
    grts anneke

Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.
    Hopelijk gaat het je niet weerhouden van een leuke hobby.

Bij de 'over ons' op die site kun je zien dat ze niet in Nederland zitten.
    En op deze pagina staat het ook.

Het gebeurt wel vaker dat buitenlandse bedrijven ook een Nldse site maken dus zulke pagina's met bedrijfsinformatie zijn altijd wel een aanradertje om even te bekijken.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Meer lezen op fora dan zou je weten dat je best eerst wat reviews leest over de shop waar je wil bestellen. Zo kom je ook uit op andere shops die men aanprijst.
      En van die weinig bekende of nooit van gehoord shops? Blijf er weg.
      Dure les die je nooit vergeet, jammer maar helaas...
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

expire date 5/2019 op een trafo?vertel hier aub wat meer over,een bulb of trafo kan niet over datum raken.niet dat ik weet in ieder geval.als je verder nog problemen heb met je kast,maak daar dan een topic voor aan en maak duidelijke foto,s,dan word je zeker weten geholpen
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X