Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over indoorgarden.eu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Vraagje over indoorgarden.eu

    dat andere forum wil ze liever te vriend houden zodat ze er nog wat aan kunnen verdienen
    ja dan ga je vanalles wat niet goed werkt goedpraten natuurlijk als het je inkomsten kan beinvloeden.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #62
      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

      nou eindelijk een pakje binnen
      en ja hoor alles zit er in
      was even geschrokken want de travo zat in een doos waar nog een doos in zat geschoven
      zodat je een soort dubbele bodem effect krijgt
      ik had al weer een boos emailtje gestuurd
      en wat denk je daar kreeg ik wel antwoord op

      succes aan degenen die nog hun bestelling moeten krijgen

      Last edited by steef77stefan; 29 April 2011, 09:19.

      Comment


        #63
        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

        Mja, ff balen dat ik dit niet gelezen had vooraleer ik een bestelling plaatste bij kut indoorgarden.
        Wacht nu al 25 dagen op een pakje, talloze keren gemaild, meerdere keren gebeld en uiteraard zonder enig antwoord.
        Wel eens een mailtje gekregen dat mijn pakje de volgende dag zou opgestuurd worden, ik denk dat hij deze mail gewoon heeft klaarstaan om uitstel te krijgen.
        Ik ben al blij dat ik niet de enige ben en dat de pakjes blijkbaar toch uiteindelijk toekomen, maar komaan zeg. Dit kan toch niet blijven duren. Enorm frustrerend!!!
        Winkel moet echt toe, afschuwelijke behandeling...

        Comment


          #64
          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

          Pakje vandaag toegekregen, ook geleverd met spongepots en groei/bloei stimulator. Mooi gebaar, jammer van de lange leveringstermijn en slechte service...

          Comment


            #65
            Re: Vraagje over indoorgarden.eu

            Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
            dat andere forum wil ze liever te vriend houden zodat ze er nog wat aan kunnen verdienen
            ja dan ga je vanalles wat niet goed werkt goedpraten natuurlijk als het je inkomsten kan beinvloeden.
            Je zou denken dat jij wel begrijpt hoe een forum werkt, de zogenaamd verdedigende berichten zijn van gebruikers zoals jou en mij, dat er dan een paar leden zeggen dat zij goede ervaringen hebben met de webshop betekent het toch niet dat Wietforum de webshop te vriend wil houden voor advertenties (die er volgensmij niet eens zijn voor IndoorGarden).....

            Comment


              #66
              Re: Vraagje over indoorgarden.eu

              ik zelf had in het begin goede ervaringen met deze shop maar mijn laatste ervaring heeft me alleen maar ellende bezorgt.
              en ik zeg niks over wietforum dus waar hebben we het over??????
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #67
                Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                heb bij indoor garden ccomplete tent met alles erop en eraan besteld en afgehaald. had DR2 besteld en ben terug nr belgie gereden met een DS tent. ergens foutje gebeurd denk ik.
                odertussen ook zaadjes besteld bij seed company. (vriend van mij gaat ontkiemen) dus zit een beetje haast bij want zou graag , als de plantjes uitkomen ze in een DR2 tent zetten.
                ben ondertussen al 3 weken mails aan het sturen om de tent te gaan ruilen en die kerel aan het bellen. ik krijg gewoon GEEN reactie .ik heb me op de site ingelogd onder een andere naam
                en nog wat kleine dingetjes besteld zoals bamboe stokjes en een net om steun te geven enzo.. De dag nadien heb ik een orderbevesteging gekregen maar ondertussen weet ik nog niks. wanneer ik kan komen ophalen en betalen .
                volgens mij ligt die dood. ik ben het ECHT beu zolang wachte zonder je iets weet . dit wou ik ff kwijt over IndoorGarden

                Comment


                  #68
                  Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                  ik wil niemand de hemel in prijzen maar ik ben er een aantal keer langsgeweest en spullen gekocht en helemaal geen gezeik gehad. *Nada!*
                  Ik moet wel bij zeggen dat ik alles zelf heb opgehaald en geen bestelling via internet heb geplaatst maar gewoon goede mondelinge afspraken heb gemaakt.
                  Jammer om te horen dat andere er wel een slechte ervaring mee hebben...
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    #69
                    Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                    Iemand een idee hoe ze het nu doen sinds ze hun site volledig vernieuwd hebben ?

                    Comment


                      #70
                      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                      Ik heb gisteren besteld, via online banking betaald onmiddelijk een mail gehad van order bevestiging + betaling succesvol.
                      Verder wacht ik wel, ook al een mailtje gestuurd waar ik de status van mijn bestelling kan zien, maar nog geen antwoord.

                      Comment


                        #71
                        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                        Ik zit ook al een paar weken op spullen te wachten. Bellen en mailen wordt niet op geantwoord. Zal er een keer een dagtripje van moeten maken om iemand daar te bereiken.

                        Comment


                          #72
                          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                          Uiteindelijk is toch alles gekomen, nadat we uiteindelijk toch iemand aan de telefoon kregen. Telefoonnummer uit dit topic gebruikt.

                          Comment


                            #73
                            Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                            hey heb vorige week woensdag ook besteld bij indoorgarden maar kheb dinsdag een mail gekregen dat hij nog altijd mijn geld niet had gekregen.
                            gisteren heb ik dan redelijk veel mails verstuurd maar krijg er totaal geen antwoord op (kan toch niet dat mijn betaling nog altijd niet binnen is).

                            Comment


                              #74
                              Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                              Check je bankrekening en je weet het.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #75
                                Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                                ja de betaling is binnen volgens mijn bank, maar hoe moet het nu verder eh

                                Comment

                                Bezig...
                                X