Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over indoorgarden.eu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vraagje over indoorgarden.eu

    Beter eerst dit topic gelezen...

    Comment


      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

      Heb er afgelopen dinsdag ook spullen besteld voor 60 euro.
      Reageert niet op email of telefoon, of heeft iemand een andere
      manier om hem te bereiken ?
      Maar omdat ik deze spullen zo spoedig mogelijk nodig heb ben ik
      na het adres gereden. Is een garagebox op een verlaten industrieterrein ,
      waar niks te doen is. Aan de achterkant was wel iemand bezig op een ander
      huis nummer. En hij zei dat hij hem al 2 wkn niet meer gezien had daar.
      Dus is mooi balen, kan waarschijnlijk fluiten na mijn geld.
      Of heeft iedereen zijn spullen nog gekregen ?
      M.v.g Bert

      Comment


        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

        ik zal laten weten indien ik het toch nog krijg. Ben al meer dan een maand aan het wachten nu..

        Comment


          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

          Begin vorige week wat besteld(gelukkig niet veel).Wel orderbevestiging gehad na betaling via ideal,dagen gewacht op track&trace bericht.Geprobeerd te bellen,SMS en mailen.Tot op heden nergens reaktie op gehad.Vandaag gezien dat de site op wit staat,dus ik ben bang dat mijn geld weg is.Jammer,maar ik ben niet de enige dus.Goede leer voor de volgende keer,nieuwe webshop proberen?Eerst googlen hoe ze bekend staan.

          Comment


            Re: Vraagje over indoorgarden.eu

            ik heb op 29 sept. voor een dik bedrag besteld, nu nog altijd niets van gehoord !!
            Kan op geen enkele manier contact op nemen.

            Weet iemand het afhaaladres? En is er ook echt iets op het adres?

            gr

            Comment


              Comment


                Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                Zou zerker en vast geen site vertrouwen met hetzelfde rekeningnummer als indoorgarden. De site staat nu blank. Had er een tentje besteld met alles erop en eraan dan zit je tog wel aan een fors bedrag, wat ik nu (hopelijk niet) kwijt ben. Pfff nu beginnen met aangetekend schrijven. Is zien dat ze dan reageren. Die 10eur voor die zegel kan er ook nog wel bij :s

                gr

                Comment


                  Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                  daarom http://www.growshopalien.com/onlines.../nl/front.html
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                    Beste mensen,

                    Ik doe dit niet graag, maar ik voel me, na een ongelooflijk aantal telefoontjes en e-mails, toch genoodzaakt om hier te vermelden dat Growdiscounter geheel losstaat van Indoorgarden en Kweekshop. Het schijnt zo te zijn dat laatst genoemde online shops, hun spullen niet leveren en worden beticht van oplichting. Wat hiervan waar is, dat weet ik niet en daar meng ik me verder ook niet in.

                    Echter is het zo dat mijn website Growdiscounter eerder in het bezit was van de eigenaar van indoorgarden en kweekshop. Op oude links op internet staat het e-mail adres: info@growdiscounter bij dezelfde persoon die nu eigenaar is van de 2 andere sites. Voor de goede orde, dit mailadres is NIET van mij en het heeft ook niks te maken met Growdiscounter.

                    Dus beste mensen, als u dit leest, bel of mail mij niet, want ik kan er niks aan doen of veranderen. Ik lever gewoon netjes mijn spullen en zou het fijn vinden als mensen dat ook te kennen geven, want het is bijna geen werken meer zo. De negativiteit loopt de spuigaten uit helaas.

                    Groeten,

                    Growdiscounter

                    ---------- Post added at 05:11 ---------- Previous post was at 00:57 ----------

                    Nog even als reactie op 2 posts terug. De persoon die een bestelling heeft geplaatst onder rembours. Ik heb inderdaad een pagina ontdekt op de site waar nog steeds gegevens stonden van HN Trading. Dit is aan mijn aandacht ontsnapt. Het is nu in ieder geval opgelost en je kunt je bestelling snel verwachten.

                    Verder ga ik niet meer op de kwestie HN Trading in. Wat ik graag wilde zeggen is gezegd.

                    Ik wens verder een ieder succes in deze hele kwestie.

                    Groet,

                    Growdiscounter

                    Comment


                      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                      Wordt er dan helemaal niets aan gedaan door politie, rechtbank? Die zullen mss blij zijn dat er weer een bestelsite minder is!

                      Heeft het zin om een aangetekende brief te sturen met ingebrekenstelling?
                      Kan je je geld laten terugboeken door de bank?

                      Heeft er hier iemand ervaring mee?

                      In ieder geval ik ga er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen. Wie niet waagt niet wint.
                      Aan alle eerlijke online shops doe zo verder

                      smoke ze
                      Last edited by growplace; 12 October 2011, 14:27.

                      Comment


                        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                        Aangifte doen en melden dat je echt met met spoed zit te wachten op je spullen... neen gaat niet werken
                        Helaas bevinden wij ons niet een bepaald makkelijke positie om aangifte te doen over materialen die we niet ontvangen hebben...
                        maar doe wat je niet laten kunt misschien werkt het wel^^

                        Naar mijn idee is er geen kwaad opzet in het spel maar externe omstandigheden die de das hebben omgedaan...
                        Expliciet wil ik erbij vermelden dat dit natuurlijk geen excuus is,
                        succes gedupeerden en hoop voor "indoorgarden" dat ze alle problemen kunnen oplossen
                        Last edited by misto; 12 October 2011, 16:52.
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment


                          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                          Heey

                          Het is schijnbaar zo ver tegenwoordig dat je eerst alle forums moet af zoeken of je een
                          Nl site nog wel kan vertrouwen.
                          En geen opzet in het spel, hij kan toch zijn telefoon op pakken of email beantwoorden.
                          Deze grapjes zijn mij al een paar keer overkomen, en ben er dus regel recht heen gereden.
                          Maar een lege loods en verder niets, en als hij opgepakt o.i.d kan hij altijd de rekening laten
                          blokeren.
                          Maar hij laat het lekker doorlopen , iedereen bestellen en dan lekker zakken vullen.
                          Een grote smeerlap is het meer niet !!
                          En aangifte doen kan, maar heeft net zoveel zin als een lot halen voor de Loterij.
                          Heeft de politie helemaal geen tijd en zin voor, komt in de bak met de andere 100.000 'en
                          internet oplichtingen !!
                          Heb het nu bij growshop online bestelt, goedkoop en VOLGENDE dag bij mij thuis dat is
                          pas service !!

                          P.S en iets wat ik nog niet snap is dat de man van growdiscounter het zelfde Rek nummer heeft ?

                          Ik volg het hier nog wel ......
                          Laterz

                          Comment


                            Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                            Oorspronkelijk geplaatst door Locoboy View Post

                            P.S en iets wat ik nog niet snap is dat de man van growdiscounter het zelfde Rek nummer heeft ?


                            Laterz
                            Je doet in ieder geval je naam wel eer aan "LOCO", want als je gewoon even iets verder kijkt dan je neus lang is, kun je zien dat mijn bankrekening niet hetzelfde is. Ik word een beetje moe van mensen zoals jij, die maar van alles roepen zonder iets eerst uit te zoeken en waar uiteindelijk helemaal geen moer van klopt. En of die loods leeg is, dat kun jij helemaal niet zien, want ik ken die loods en er zitten geen ramen in. Of had je ook een ladderwagen bij je om boven door het raam te kijken? Dit soort onzin werkt opruiend en niemand heeft er wat aan. Ik snap heus wel dat het gewoon kut is wat er aan de hand is, maar dit gaat allemaal niet helpen.

                            Comment


                              Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                              Heb ook een bestelling gedaan bij indoorgarden en ook niks binnen gekregen tot nu toe.
                              Maar wat ik dus uit reacties begrijp komt het nog wel of ook niet meer ?

                              Comment


                                Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                                Ik zou er niet op hopen. Heb je voor veel besteld?

                                Comment

                                Bezig...
                                X