Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over indoorgarden.eu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over indoorgarden.eu

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers

    ik heb 8dagen geleden een bestelling geplaatst bij indoorgarden.eu.
    De betaling verliep via bankoverschrijving.
    Nu vind ik het vreemd dat ik na 8 dagen nog steeds geen betalingsbevestiging heb gekregen, noch krijg ik respons op de mails die ik reeds gestuurd heb mbt mijn order.
    Eveneens kan ik ze telefonisch niet bereiken.

    Ik begin ergens te vrezen dat er iets fout is gegaan, dus bij deze is mijn vraag: zijn er mensen die mij enigzinds kunnen geruststellen, want ik lees overal dat ze toch zeer snel en klantvriendlijk werken, maar blijkbaar is dit in mijn geval niet zo.

    Greetz
    .sigpic.
    Freedom Through Ganja (Legalize Now)
    Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

    #2
    Re: Vraagje over indoorgarden.eu

    bankoverschrijving terug laten boeken.

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

      oef, ondertussen de mensen van indoorgarden toch kunnen bereiken, woensdag komt alles toe en dan direct trug een nieuw en betere kweek beginnen :p
      .sigpic.
      Freedom Through Ganja (Legalize Now)
      Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

        Ik heb juist hetzelfde voor, Grivno.
        22 November besteld en gelijk betaald. Nu 8 dagen later nog niets gehoord, gisterenochtend mailtje gestuurd maar tot nutoe nog steeds niets gehoord.
        Heb je ze telefonisch kunnen bereiken dan? op welk nr?

        grtz Seba

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

          die gast heeft het gewoon veel te druk
          ik wacht al 'n tijdje ergens op maar moet uit frankrijk komen
          gezien ik er al vaker heb besteld en nooit klachten heb gehad weet ik dat ik me niet druk hoef te maken
          hij kan niet sneller leveren als wanneer hij de spullen zelf binnen heeft

          grtz angel777
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Vraagje over indoorgarden.eu

              ik heb er gisteren 'n bestelling gedaan en op 1 ding na was mij bestelling op voorraad
              ik kan zaterdag m'n spulletjes al ophalen maar hij heeft het behoorlijk druk

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                ahzo, zal maar rekening houden dan met dat ie het druk heeft. Maar toch wat raar dat 10 dagen na betaling ik nog niets gehoord heb..

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                  je hebt het betalingsbewijs dus

                  ik heb het geluk dat het maar 40km hier vandaan is en ik het zelf ophaal en contant betaal als ik het ophaal.
                  ik weet niet of jij die mogelijkheid hebt om het zelf op te halen?

                  grtz angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                      zoals ik al had gezegd; maak je geen zorgen
                      alles komt goed
                      ik zal 'm morgen wel ff zeggen dat je weer blij bent

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                        De afgelopen maanden (ook vorrige week) heb ik al veel spullen bij hun besteld.
                        Bij mij heb ik eigenlijk altijd mijn spullen binnen 2 a 3 dagen binnen gehad. Ook m.b.t. de service nooit geen probleem gehad.

                        Het moet ongetwijfeld door omstandigheden zijn geweest zoals levertijd of drukte ofzo. Volgends mij gaan hun zaakjes erg goed
                        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                          Ik heb ruim een week geleden een bestelling geplaatst en betaald via ideal. Gelijk een bevestiging gehad dat de betaling binnen was en een order nummer ontvangen. Verder hoor ik niets meer. Ze reageren niet op meerdere mails en ook wordt de telefoon nooit opgenomen.

                          Ik zie op veel andere websites de gesponsorde links naar de site van indoorgarden.eu nu ook verdwijnen en vermoed nu dat ze failliet zijn. Ze nemen echter nog wel orders aan. Kijk uit als je wat gaat bestellen dus hier, ik wacht nog af en hou jullie op de hoogte.

                          Comment


                            #14
                            Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                            Indien een onderneming failliet is wordt deze onder bewind gesteld van een curator. Een curator gaat echt geen bestellingen accepteren als hij weet niet aan de leveringsverplichting te kunnen voldoen.

                            Comment


                              #15
                              Re: Vraagje over indoorgarden.eu

                              Failliet is de zaak volgens mij niet, tenminste ze staan niet op de faillissementenlijst tot nu toe.
                              Wel zijn ze sinds 1 januari verhuisd naar een nieuwe locatie!

                              Contactgegevens in bijgevoegd plaatje, mss iets veranderd???


                              indoorgarden.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X