Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

    Korting op 420shop
    Hi peepz,

    Iemand reeds ervaringen met de online-growshop: growdiscounter.nl?? Hopelijk alleen positieve ervaringen want mijn betaling is reeds gedaan... Ik heb de laatste twee dagen geen contact meer met de shop, zelfs meerdere malen gebeld op hun mobiel nummer... Nog steeds niet naar mij terug gebeld... In ieder geval geen goede indruk van hun klantenservice.
    Let's hope its all gonna be allright...at the end.

    #2
    Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

    Ik heb er iig geen slechte ervaringen mee, alles was snel en in goede staat geleverd.

    Hoop dat dit nog steeds zo is...
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

    Comment


      #3
      Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

      Ben ook zeer tevreden over hun.
      Ik heb wel eens een week gewacht op een ventilator, mrgoed zijn kunnen ook niet alles eindeloos op vooraad hebben.

      Wanneer heb je je bestelling gedaan dan?

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

        Vorige week is de betaling bij hun binnen gekomen maar het wekt wat argwaan wegens het feit dat ze niet meer antwoorden op mijn mails of me niet terugbellen nadat ik hun gebeld heb...
        Zoals ik al eerder gezegd heb, vond ik geen slechte feedback op het net dus het zal waarschijnlijk wel vlot lopen.... Ik heb de onderdelen dringend nodig, denk dat ik daardoor ook wat nerveuzer ben...

        thanks alvast voor de geruststellende feedback

        Comment


          #5
          Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

          idd begrijpelijk..
          Ik vind wachten ook niet echt leuk als ik het hard nodig heb
          Echter als je binnen 1 week al een aantal mails hebt gestuurd en al een aantal keren hebt gebeld, zou ik, als ik hun was, je mailtjes ook wat minder serieus nemen. Het is vaak wijs om even geduld te hebben en dan(na 1a2 weken) een goeie gerichte e-mail te sturen. Mocht je hier dan niet binnen redelijke termein een antwoord op krijgen, kun je je vraag stellen in een brief en deze aangetekend versturen. Hier zullen ze ten alle tijden op reageren. Bewaar de brief in zo'n geval goed, deze kan als alles slecht uitpakt dienen als bewijsstuk.

          Veel succes iniedergeval.

          Ciao TJ
          "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

          Comment


            #6
            Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

            Ik heb er zelf ook besteld, en de bestelling was volgens mij na 1 of 2 dagen al binnen, mega vlotte service, en ook mails hebben ze altijd snel geantwoord.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                ik hoop dit soort gezeik nooit mee te hoeven maken.
                maar ik vind het fijn dat het toch nog allemaal is goed gekomen bij je en alles netjes is afgehandeld ook al heeft het je dan bergen tijd, mails en belminuten gekost.

                ik heb hier nooit besteld omdat ik elders mijn spulletjes grotendeels koop en dan zie ik wat ik meekrijg en kan ik terplekke klagen als het me niet aanstaat.
                ik geef liever 50 euro uit aan brandstofkosten voor het op en neer rijden dan dagen of weken wachten.
                vandaag bestellen en morgen moet ik het kunnen ophalen anders ga ik naar de volgende.
                contant betalen bij ophalen is voor mij nog het betrouwbaarste als het om grotere bedragen als 50 euro gaat.

                grtz angel777
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                  Of wees geen stress kip.

                  Ik vraag altijd waNNEER ZIJ VERWACHTEN DAT HET KOMT. (KUT......................DE CAPS LOCK)

                  Dit is beter,....................

                  Als je besteld, als je het gisteren nodig hebt.............................................i s het altijd te laat.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                      Wat een ellendig verhaal. Blij voor je dat het goed is afgelopen.

                      Bedankt ook voor de verwittiging, ik weet nu weer een zaak bij waar ik zeker niets ga bestellen.

                      Grtjs,
                      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                      Comment


                        #12
                        Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                        Ik heb van hun zelfs eens gratis van die blokken voeding voor in de aarde gekregen, dit ook alles erg snel, dus ik vind het raar dat het zo gegaan is. het zij zo.

                        Comment


                          #13
                          Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                          Sent an order to growdiscounter.nl on January 2, 2011 and has today eight weeks after Still nothing received!
                          Have sent 8-10 emails and no answer ...

                          Comment


                            #14
                            Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                            Did you transfer the payment? After a lot of trying i recieved my order...but it will be the last time i'll ever buy something there...

                            I hope your case will be solved....


                            greetz

                            de lange

                            Comment


                              #15
                              Re: growdiscounter.nl ervaringen ?!?!?

                              Hey hey

                              Nou ben ik toch benieuwd of ik nu me spullen van hun krijg of dat ik nu opgelicht ben

                              Ik heb op 25 Februarie daar allemaal potjes besteld voor cq 50 euro.

                              Maar tot op heden heb ik er niks van gehoord nog

                              Geen antwoord op mail geen antwoord via de telefoon

                              Hoelang gaat het duren voordat ik me echt zorgen moet gaan maken?

                              Komt het wel aan?of kan ik er van uit gaan dat ik opgelicht ben.

                              Greetzzz M06777

                              Comment

                              Bezig...
                              X