Belgiesche Growshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #106
    Re: Belgiesche Growshops

    Vandaag eens gaan piepen in Tremelo. Ideaal voor mij, als er is iets kapot gaat dat snel vervangen moet worden. Heb alvast nieuwe voeding gekocht, een 400 watt hpi en wat zakken batmix besteld. Het is eens iets anders, 10 minuten rijden ipv een uur en 10 minuten.
    Vriendelijke mensen, ik hoop voor hun dat ze hun weg wat kunnen vinden.

    Er kwam iemand een zakje salie zaad kopen, grappig.

    Comment


    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Jammer van Tremelo was echt een goede zaak.
      Ik ga nu naar Florapoint in Leuven, daar hebben ze bijna alles in voorraad van voeding en koolstoffilters voor als de verzending even te lang duurt.
  • smoker2002
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1065

    #107
    Re: Belgiesche Growshops

    we zijn 2016 en grow shop in wervik nog altijd open

    even voor de mensen die nog een grow shop zoeken in Belgie ( West vlaanderen )
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #108
      Re: Belgiesche Growshops

      terra terra in brussel is er ook nog steeds !! best wel vriendelijke mensen , wel int frans te doen
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • Faraon
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 241

        #109
        Re: Belgiesche Growshops

        Ahaha belgische growshop= valkuil....liever wat verder rijden....

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #110
          Re: Belgiesche Growshops

          Wees er wel bewust van dat ze in belgie gewoon de klantenbestanden in beslag mogen nemen en uitpluizen, voor de witte nooit geen belgische growshops meer na klima supplies.
          Loop geen risico en bestel in nederland, hoe erg dat ook is voor de belgische growshops.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Dat klopt inderdaad ! maar als je cash betaalt in de winkel valt er niks te traceren.

          • stafford
            stafford commented
            Editing a comment
            Nirvana reactie uit 2016,inmiddels moet je daar ind beter helemaal niet meer komen,zoals die in 16 al zij beter nl.
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #111
          Cultureindoordiscount kwam ik in een ander topic tegen. (ervaring heb ik er niet mee)
          Ze hebben wel heel wat filialen.

          cultrrr.JPG


          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #112
            Ik denk niet dat die nog bestaat in Brussel. Als je googelt op het adres kom je een andere zaak tegen. Op streetview is het ook niet meer te zien.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              in moeskroen is die er wel nog maar ga liever naar terneuzen is daar altijd leuk in de growshop is 180 km rijden ( heen en terug ) voor mij het is een ritje maak mij daar niet druk om
          • WillyWally
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2019
            • 257

            #113
            Hier

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #114
              Ja, en de foto van de growshop is van 2013, die van de andere winkel van 2017.

              Comment

              • WillyWally
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2019
                • 257

                #115
                Daar heb ik niet naar gekeken.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #116
                  Belgische growshops blijven meestal niet zo lang bestaan, dus misschien zitten ze er korter dan 2 jaar?
                  Als je online bestelt heb je daar weinig mee te maken natuurlijk maar voor je een vreemde shop bezoekt is het altijd goed van te voren ff te kijken of die nog bestaat
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • WillyWally
                    WillyWally commented
                    Editing a comment
                    Ja maar als je online besteld staan je gegevens in hun systeem :/

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Klopt, en als je langsgaat staat je gezicht misschien wel ergens op beeld.
                    Het is maar net welke gegevens je geeft
                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #117
                  Culture indoor is (of was in ieder geval) geen online growshop, maar een fysieke winkel. De site deed enkel dienst als indicatie, ze verzonden niet. Ik ben daar jaren geleden is grond gaan kopen, een hele kleine winkel maar ze hadden wel alles in voorraad. Die zit daar nu volgens mij niet meer.

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #118
                    en dan rest de vraag: wie heeft er een growshop nodig? als je de Urban Garden Shop hebt!

                    ruleren, je doet het of je doet het niet

                    Comment


                    • misty
                      misty commented
                      Editing a comment
                      Zo is dat!
                      (Je staat wel het verkeerde topic te rulen urban)

                    • smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      is wel een stukje rijden zo een 90 km enkel maar ga altijd naar de urban garden shop kan je rustig bakje koffie drinken wat babbelen over plantjes en alles word voor je uit de winkel gehaald altijd leuk om er naar toe te gaan en alle uitleg dat je wilt weten krijg je mooi alle uitleg ervan .... ik kom binnen kort terug nar jullie heb terug iets nodig top winkel

                    • Urban
                      Urban commented
                      Editing a comment
                      Thx smoker
                  • Nirvana
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 478

                    #119
                    Met goedkeuring van Silas wil ik graag dit topic weer wat leven in blazen want het is inderdaad erg gesteld met de belgische growshops.
                    Al zijn er goede aanwezig , ze gaan het niet van de daken roepen want zoals hierboven gezegd gaat de boel dan rap dicht door een of andere onnozele reden.

                    Voor te beginnen wie vreest gepakt te worden in een fysieke growshop in belgie raad ik aan alleen maar cash te betalen.
                    Zo heeft de winkel geen informatie over jou en ook bij politie controle kunnen er dan geen gevegens in beslag genomen worden.

                    Nu zonder reclame te maken ben ik een voorstander van Florapoint Leuven. Zij helpen je discreet en goed verder in de winkel.
                    Ook microfluo is noog steeds een goede keten maar deze liggen wat ver voor mij als ik dringend iets nodig heb.

                    Ondanks er vele gesloten worden probeer ik de kleine handelaar met grote ambities voor de plant te steunen. Internet is natuurlijk ook gemakkelijk maar blijft ook traceerbaar !


                    Groet Nirvana

                    Comment

                    Bezig...