Belgiesche Growshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #61
    Re: Belgiesche Growshops

    Heb net bij Klima besteld, 600watt lampje via Kiala punt afhalen en reeds betaald met mister cash.
    Ok.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • Ballin
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2012
      • 189

      #62
      Re: Belgiesche Growshops

      Laat even weten hoe de service is en of ze te vertrouwen zijn. Heb nog enkele spulletjes nodig om mijn voorraad wat aan te vullen.
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #63
        Re: Belgiesche Growshops

        Bestelling ontvangen van Klima supplies.

        Goed verpakt, goed geleverd, maar volgens mij is het een gebruikte lamp die ik opgestuurd heb gekregen.



        021.jpg027.jpg029.jpg



        Beetje zwart als je het mij vraagt?

        Even contact opnemen....
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #64
          Re: Belgiesche Growshops

          Ik zou al niet erg apprecieren dat de naam van de firma er zo op staat. Als ik iets bestelde bij greensel stond daar cuypers bvba op.

          http://akornature.fr/kit-lampe-compl...her-akornature Lamp ziet er standaard precies zwart uit. Ze is niet krom getrokken en je ziet precies ook geen gebruikssporen op de fitting.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #65
            Re: Belgiesche Growshops

            Nja..i dunno beowulf.
            Eigenlijk zou ik even de lampjes op moeten zoeken, maar de voorraad ligt niet hier in huis dus da's een btje moeilijk.
            Ik kon nog wel een fotootje vinden in een Qweekverslag van een vrij nieuw lampje en eentje die kromgetrokken is.
            QNQ105.jpgQNQ2012024.JPG
            Maar die buis hoort volgens mij wel redelijk wit te zijn toch ?
            Ik zou inderdaad ook even een belletje geven, je lampje lijkt gebruikt.
            Kijk eens aan de onderkant van de fitting, dat ronde contactje, da's van zacht materiaal dacht ik, als die al eens gebruikt is, is dat misschien ingedeukt.
            Benieuwd hoe de service is

            "Ik denk dat er iets mis gegaan is met m'n bestelling"....rabarberrabarber...heb het even op het grote tomatenkweekforum gevraagd...blablabla... etc... "
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #66
              Re: Belgiesche Growshops

              volgens mij is dat al een gebruikte lamp

              die streepjes komen er op na 1 a 2 runs !! alle hier toch
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • phangngaone
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2013
                • 375

                #67
                Re: Belgiesche Growshops

                Das zeker geen nieuwe lamp!!

                En wtf staat er 'klima supplies' op de verpakking ???
                Dat is nou ook niet echt undercover he...

                Heb je al opnieuw contact gehad met klima?

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #68
                  Re: Belgiesche Growshops

                  Ik ga morgenavond een keer bellen, maar mijn gebruikte 400watt lampen nog niet eens zo zwart.

                  Vervelend pakketje, op gebied van de bedrijfsnaam maakt me niet echt uit, ik haal gewoon een pakketje op dat ik heb besteld.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  • phangngaone
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 375

                    #69
                    Re: Belgiesche Growshops

                    Hou ons op de hoogte

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #70
                      Re: Belgiesche Growshops

                      Dit is de achterkant van de lamp, QnQ had daar iets over gepost.

                      image.jpg
                      Attached Files
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • phangngaone
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 375

                        #71
                        Re: Belgiesche Growshops

                        da's gebruikt he....

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        als ik even reclame mag maken...

                        http://www.terraterra.be/

                        zeer tevreden hierover!!!

                        Comment

                        • Ballin
                          Chronic Stoner
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 189

                          #72
                          Re: Belgiesche Growshops

                          Er zitten zelfs al brandpuntjes op. Niet over twijfelen, de lamp is al gebruikt.
                          Wel vervelend seg.. Laat ons weten wat ze eraan gaan doen he ☺
                          5x Jack Herer & een AMS'je!

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #73
                            Re: Belgiesche Growshops

                            Dat vind ik wel schandalig als ze dat bewust hebben opgestuurd
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #74
                              Re: Belgiesche Growshops

                              Ach ja, Mischien hebben ze de verkeerde gegrepen op de inpak/retourtafel, we gaan het horen...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              • De Witte
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2013
                                • 2133

                                #75
                                Re: Belgiesche Growshops

                                Net geprobeerd om te bellen, kreeg een antwoordapparaat dat vertelde dat alle lijnen in gesprek zijn.
                                Ben eens benieuwd wanneer ik iets ga horen, ik heb het probleem al uitgelegd, ben benieuwd.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...