Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online top garden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Online top garden

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Hebben hier mensen ervaring bij www.onlinetopgarden.com?
    Ik heb momenteel voor 520€ aan problemen met dit bedrijf. Heel verhaal, maar waar wat mijn vraag nu is. Heeft iemand daar ooit iets besteld en retour gestuurd zonder schade of wat dan ook en gewoon zoals het hoort z’n geld terug gekregen of krijgen jullie net als ik contant met z’n kut automatisch mail en whatsapp berichten te maken? Want dat zijn de enige communicatie mogelijkheden bij hun!?

    Met mijn hobby wilde ik geld besparen maar het is nog niet begonnen en ik heb al bloeddruk 400

    #2
    Ja die is hier wel vaker voorbij gekomen met slechts recensies. Gebruik die zoekfunctie maar ff, of kijk in het growshop forum. Daar heb ik dit topic ook heen verplaatst.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Heb mijn geld altijd nog teruggekregen maar wacht nu op een refund na een geannuleerde bestelling van vorige week. Bij zulke bedrijven is betalen met Paypal raadzaam, maar helaas is dat erg duur en rekenen ze een tientje extra.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Beste bestel je alles bij desjop, daar heb ben ik echt super tevreden over. Onlinetopgarden= onlineripgarden

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Heb mijn geld alweer terug, maar ja 10 euro extra betalen voor paypal is wel zonde geld en dat krijg ik niet terug.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Hork desjop ga ik dinsdag heen👌🏼 Heel tevreden over hun en met name de communicatie met hun. Stuurt nu een bericht en sowieso vandaag nog antwoord.. iig op de door de weekse dagen.

      #4
      Ja ik bestel er niks meer die gekken, maar ik wacht dan nog rustig af.. wat zijn de stappen die ik kan ondernemen om nog wat terug te krijgen mocht t allemaal fout gaan?😭

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Als je niet met paypal betaald hebt kan je naar je geld fluiten.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja heb bericht gehad gisteren dat het geld binnen 7 dagen terug op m’n rekening staat. Nadat ik op trust pilot recensie gegeven had

      #5
      Misschien kun je iets meer vertellen over jouw probleem. Ik heb er wel eens wat gekocht en dat ging met horten en stoten goed.

      En deze manieren werken niet?

      Contact us

      Online Top Garden

      info@onlinetopgarden.com


      Onze klantenservice is bereikbaar per email, chat en Whats App op ma t/m vr van 10.00 - 17.00 uur.

      Wij zullen je mail zsm, maar binnen 1 werkdag beantwoorden.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Het gaat om veel geld dus als het kan flink onder druk zetten. Dus wat is er mis gegaan????





      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Heey silas bedankt voor je reactie,

        Ik heb 1 augustus een tent besteld die zou de 3e opgestuurd zijn… vervolgens nooit een track& trace ontvangen en volgens hun zou die de 10e bezorgd zijn.. of afgeleverd zijn bij een postnl punt. Maar dat is onzin want ik ben tussen de 5e en 15e elke dag daar geweest en anders gebeld voor of er iets lag want ik had veel meer besteld ook bij andere bedrijven. Nou komt t punt waar m’n nekharen van overeind gaan. Dat pakket moeten ze een x aantal dagen vast houden.. meen 10 dagen al zou t 5 zijn dan had ik het nog steeds gehad. Maar dat pakket is dus meteen retour gestuurd en nu vragen die doerakken mij als ik het pakket alsnog wil ontvangen extra verzend kosten te betalen. ( ik heb zeker 6 mails gestuurd, ook via whatsapp contact gelegd. Krijg overal automatisch bericht van. BEHALVE met de reactie of ik het pakket als nog zou willen en dan met die verzend kosten.. dat is de enige reactie die ik van een ademend persoon heb gekregen. Vervolgens zeg ik dat ik dat niet wil en dat ik de bestelling dus bij deze annuleer. En ja hoor.. weer geen gehoor behalve dat automatische gekut.

        Nou had ik ook nog een airfan besteld wat uiteindelijk niet was wat ik zocht, dus die terug gestuurd afgelopen dinsdag. En wat denk je hoor daar ook niks over.

        Dan heb ik nog een bestelling daar staan van een prima klima die wordt nog “ verwerkt”

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        En hoe zet je z’n bedrijf onder druk zonder er teveel mensen bij te betrekken? Normaal heb ik wel iemand waar ik met z’n dingen na toe kan gaan.. alleen als die ziet bij welk bedrijf het is en om welke spullen het gaat weet die ook wel Hoelaat het is en dat heb ik liever niet🙃

      #6
      Ik heb nu een review gegeven op trustpilot.. dat is stap 1, kijken wat er gebeurd.. en dan zullen we zien wat ik nou verder kan doen tegen die ratten firma

      Comment


        #7
        Je had het op kunnen lossen met simpel de extra kosten te betalen. Ookal is dat onterecht.

        Nu heb je het geannuleerd en raak je verder van het pad. Probleem met deze website/bedrijf is ze zijn nergens bij aan gesloten bv. keurmerk.
        Ik heb ook zulke situatie;s gehad en dan wordt ik behoorlijk verbaal agressief. Niet dat dat helpt, behalve als je de mod bent van een Wietforum

        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Gewoon dreigen dat je er eens van zal laten horen op het desbetreffend forum helpt ook.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik heb het geannuleerd, direct op trust pilot gezet en met daarbij de boodschap dat ik ze een week geef voor dat ik verdere stappen ga ondernemen. En ja hoor gisterenavond kreeg ik ineens mail dat het geannuleerd is en dat ik binnen 7 dagen m’n geld terug krijgt.

          Nee als nog betalen na z’n rip actie kan ik niet, dan zet ik nog liever een tent van decatlon op.

          Geeft een mod functie je extra korting of credits bij z’n bedrijf😜?

        #8
        Hele slechte ervaringen met OTG.
        Ze beloven van alles maar komen niks na.Op de site staat dat producten op voorraad zijn maar helaas is dit een leugen want ze hebben weinig op voorraad omdat ze een drop ship bedrijf zijn.
        De eigenaar is ene Mathias hij is een echte agressieve paardel*l en lost problemen niet op maar veroorzaakt ze.
        Hij licht graag klanten op en liegt tegen ze.Ik had een klacht in gediend op klacht.nl en hij heeft pas na 1 jaar gereageerd.
        De beoordeling op trustpilot zeggen genoeg.

        KOOP HIER NOOIT WAT JE KRIJGT ER SPIJT VAN.

        Een ervaren ontevreden OTG klant.

        Comment


          #9
          Ook ik heb een of twee keer bij OTG besteld, een keer zonder problemen en 1x kreeg ik een verkeerde fles, die hebben we netjes omgeruild. Wel vond ik dat de communicatie gebrekkig verliep over de status van de bestellingen en dat het lang duurde vergeleken met andere webshops.

          De grote reden waarom ik hier nooit meer ga bestellen en het iedereen ten strengste afraadt is het feit dat OnlineTopGarden meerdere politieinvallen al gehad heeft waarbij de politie computers in beslag genomen heeft en vervolgens huiszoekingen gedaan heeft bij iedere klant die vanuit zn bestelgeschiedenis op een kweker lijkt. Dit heeft OTG zelf ook erkent in een mailwisseling met mij, zie hieronder.

          Dit is trouwens voor mij ook de reden geweest dat ik niets wat met kweken te maken heeft nog op mijn eigen naam of adres bestel. Dit kan iedere growshop natuurlijk overkomen. Maar dat het OTG al zeker 3x overkomen is is reden genoeg om ze te vermijden.

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nja waar of niet, ik ga nog een mailtje sturen of ze idd mijn bestel gegevens en ook zo m’n gegevens willen verwijderen.

          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Bo$wachter goed plan, ik ben zelf te paranoïde om dat aan hen te vragen want stel je voor dat ie maar wat lult en niks verwijdert en de politie doet nog een inval en ze nemen de boel in beslag en zien jouw mailtje. Vergezocht i know maar paranoia is je vriend heeft een kweker die al decennia in 't vak zat me ooit verteld. Had speciaal voor die mailwisseling een anoniem emailadres aangemaakt.

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Moet eerst m’n geld terug hebben voordat ik die mail stuur anders gebruiken ze die als volgende excuus😂

          #10
          Dropshipping ook he als dat ng niet gezegd is, ze wachten soms af tot er 10 of 100 bestellen , kopen zelf groot in en krijgen zo korting en winst. Maandje wachten is niks daar, altijd alles gekregen wel.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ik ook veel in het verleden en ging best goed . Weinig meer nodig, voeding koop ik groter aan, weinig besteld de laatste tijd, is mss slechter geworden, of veel in congee nu daar?

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ik bestel nog altijd bij Onlinetopgarden en behalve de hoge kosten voor paypalgebruik heb ik nog nooit problemen met hen gehad.

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nja iig fijn dat ze jou niet geript hebben.. hebben ze tenminste 1 tevreden klant😂

          #11
          Hier voor 320euro aan problemen, ben bang dat ik er zelf achteraan mag gaan. Contact bestaat niet bij ze, enkel de automatische mailtjes en berichten helaas. Heb wel zn complete naam en andere telefoon nummers van hem kunnen vinden, dus afwachten wat het doet.

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            De helft is tot nu toe terug gestort dus ik hou hoop🤞🏼Blijven mailen iig. Desnoods elke dag

          #12
          Ik heb daar weleens wat besteld, zou binnen 2 werkdagen binnen zijn maar voordat ik me track en trace binnen had waren we 3 weken verder. Had het naar een pakketpunt laten bezorgen via de postnl app omdat ik werken was, en toen ik het savonds af ging halen vond de betreffende vrouw achter de balie het een vreemd en verdacht pakket. Het waren 2 pakketten aan elkaar getaped en daaromheen nog iets zodat het weer 1 pakket leek. Maar de verpakkingsmanier vond ze nogal verdacht, vreemd en had ze niet vaker gezien. Weet niet meer precies hoe het eruit zag op een zeer vreemde vorm na.

          Uiteindelijk kon je de producten gewoon voelen zitten, het was in elk geval geen doos en een hoop tape.

          Op de producten was overigens niets aan te merken, alles nieuw in goede staat en dus werkend. Zou dus ook niets weten van terug sturen dus daar kan ik je niet bij helpen.

          Ik mijd deze in elk geval want als ik iets bestel hebbik het vaak ook nodig. Niet alleen met growshops.

          Zou overigens maar oppassen en voor een klein bedrag verlies nemen als je hobby je lief is. Als deze man een keer veroordeeld word voor bv het leveren van stekken oid. dan heeft ie wel een waslijst van adressen waar hokjes kunnen staan... En het is dus al geen fijne kerel als ik het zo lees dus hou er rekening mee.

          Ik bestel al jaren niks meer op eigen adres in elk geval wat met kweek te maken heeft.
          Last edited by Heyz; 10 September 2022, 17:01.
          ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Ja dat had ik ook gelezen. Heb uiteindelijk maar 1 ding bij hun besteld en ook laten bezorgen. Denk dat ze voor 1 bestelling niet komen toch want z’n afzuiging kun je voor van alles gebruiken. Ik wacht overigens nog steeds op m’n laatste 200€ dus dat blijven we dan ook geduldig doen.

          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Nee joh ik zeg ook niet dat het gebeurt. Maar heb in de afgelopen tiental jaren meerdere growshops dicht zien gaan helemaal toen de switch omging dat het geen growshops meer mochten zijn en vaak was de eigenaar dan ook verdachte van enkele illegale praktijken in de zin van stekken verkoop of inkoop en export van wiet.

            Als je dan een snitch bent je bedrijf toch al kwijt en er hangt nog een boete open bij belasting plus strafzaak, heb je toch een mooi papiertje met enkele adressen van de wat grotere klanten om eventueel in te ruilen tegen vermindering van wat dan ook.

            En nee dus niet voor een filter alleen want die zou niet op dat lijstje komen.

            Gebeurt natuurlijk niet en al wel, dan komt dat nooit aan het licht. Ze worden gewoon een voor een gerooit en niemand hoor je er meer over.

          #13
          Voortaan bij greensell bestellen. Beetje reclame misschien, maar die zijn telefonisch bereikbaar, hebben goeie service en zijn fair in de afhandeling.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Bedankt zal eens kijken daar, Desjop is momenteel m’n grote vriend, woon daar ook dichtbij dus dat scheelt ok
        Bezig...
        X