Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koop geen Phantom Deluxe kweektenten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koop geen Phantom Deluxe kweektenten!

    Korting op 420shop
    Goedkoper hadden ze ze niet kunnen maken denk ik, wat een afschuwelijke baggerkwaliteit. Allemaal losse naden langs de rits waardoor de rits blijft haken, nu zijn er wat ritstandjes gebogen en kan de tent niet meer open.

    Ik heb 'm weer gauw weer afgebroken en terug in de doos gestoken en een Mammoth tent besteld, daarvan weet ik tenminste zeker dat ze van goede kwaliteit zijn.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    Kijk dan dit is toch afschuwelijk, om te huilen gewoon, splinternieuwe tent bah

    mp-yams-2b75055d1cfa4200ab596d91d7a500c4-image.jpg mp-yams-e004674d73f342faab1d10ec8d9e8cdf-image.jpg mp-yams-54cd759bc7b64be0bd5e5e022377a91d-image.jpg mp-yams-8952eac047c049c6b2399dfd4b2a7345-image.jpg
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      dat is wel om te janken idd

    #3
    Idd, mooi klote, maar das niet waarom ik reageer in dit topic, ik verslikte me haast in een hinnik in combinatie met dit topic van je

    afbeelding.png

    bwehehehehe

    naja eerlijk ben je wel... dank voor de domme grijns op mijn hoofd wel een minuut of 3

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Hahaha ja snap ik, k wil dr vanaf maar weggooien voelt ook weer als zonde, hoop dat ik er iemand nog blij mee kan maken voor een appel en een ei

    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      ja nee dat snap ik, kan me inderdaad voorstellen dat iemand met zo'n tent het alleen al wil voor reserveonderdelen, dus ik snap je helemaal, alleen, ik zag eerst die advertentie en toen een paar berichten later deze... dat is grappig, vind ik

    #4
    Ik wist het voordien al! Koop een van een merk want anders met die tent altijd open en dicht ga er miserie met de rits komen. En ik ben dus blij dat ik dat deed. Ik ben niet altijd voorzichtig met de rits en totnutoe geen problemen ermee dus. Hydromars


    'Sneu' voor je, kun je garantie aanhalen?

    Comment


      #5
      Wat een rotzooi inderdaad. Ik prijs me rijk met mijn Gorilla tenten, die kosten wat maar dan ben je ook wat kwijt.

      En je hebt kwaliteit!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Hetzelfde heb ik met m'n mammoth tenten. Ik gok dat die van dezelfde kwaliteit zijn als de gorilla tenten!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik hoop het niet want Gorillatenten zijn meer dan twee keer zo duur.

      #6
      Had je hem niet gewoon terug kunnen sturen/brengen want dit hoort niet en kan bij iedere tent gebeuren, ik heb al heel wat phantom tenten verkocht en dit nog niet gezien of gehoord.

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Nee, heb hem gekregen via een marktplaats ruil. Heb die gast al gevraagd of hij hem niet kon retourneren / omruilen, hij zei dat de growshop waar hij hem vandaan had niet meer bestaat.

      #7
      Dat is zuur. En ook dat iemand iets ruilt dat er zo aan toe is zonder dat aan te geven vantevoren. Heb ook Phantom Deluxe 80x80x180, en komt kwalitatief goed op me over. Zwaar doek, goede ritsen tot nog toe, helemaal lichtdicht. Maar heb geen vergelijkingsmateriaal, het is m'n eerste tent, en 2 kweekjes gebruikt nog maar. Hoop niet dat die ritsen van mij er net zo uit gaan zien op den duur.

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Ach lees nu pas dat de rits nog niet kapot was maar dat dat door losse naden is gekomen. Ben geen rits expert maar dan is het inderdaad een bagger rits.

      #8
      Heb de zelfde ervaring gehad met die tent, losse draden en een kapotte rits!

      Comment


        #9
        Kut chinezen

        Comment


          #10
          Ben benieuwd wat de Duitsers nu allemaal gaan ontwikkelen en op de markt brengen sinds de nieuwe wetsvoorstelling.

          Laat die German Engineering maar eens aan de slag gaan!
          Dat worden vast Super Spullen
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Minitentjes!

          • DenSchimmige
            DenSchimmige commented
            Editing a comment
            @Hork

            Die hebben ze al tentjes net groot genoeg voor 1 a 2 plantjes.
            I.i.g. al voorbij zien komen auf der Deutsche Youtube.

          #11
          Gorilla en SJ mijn favorieten.

          Beter vermijd men phantom en mars hydro kweektenten.
          Ad usum proprium!

          Comment

          Bezig...
          X