Koop geen Phantom Deluxe kweektenten!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #1

    Koop geen Phantom Deluxe kweektenten!

    Korting op 420shop
    Goedkoper hadden ze ze niet kunnen maken denk ik, wat een afschuwelijke baggerkwaliteit. Allemaal losse naden langs de rits waardoor de rits blijft haken, nu zijn er wat ritstandjes gebogen en kan de tent niet meer open.

    Ik heb 'm weer gauw weer afgebroken en terug in de doos gestoken en een Mammoth tent besteld, daarvan weet ik tenminste zeker dat ze van goede kwaliteit zijn.
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Kijk dan dit is toch afschuwelijk, om te huilen gewoon, splinternieuwe tent bah

    mp-yams-2b75055d1cfa4200ab596d91d7a500c4-image.jpg mp-yams-e004674d73f342faab1d10ec8d9e8cdf-image.jpg mp-yams-54cd759bc7b64be0bd5e5e022377a91d-image.jpg mp-yams-8952eac047c049c6b2399dfd4b2a7345-image.jpg

    Comment


    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      dat is wel om te janken idd

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Was je zeker alweer vergeten!!!!!!!

  • KritischeMassa
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2019
    • 226

    #3
    Idd, mooi klote, maar das niet waarom ik reageer in dit topic, ik verslikte me haast in een hinnik in combinatie met dit topic van je

    afbeelding.png​

    bwehehehehe

    naja eerlijk ben je wel... dank voor de domme grijns op mijn hoofd wel een minuut of 3

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Hahaha ja snap ik, k wil dr vanaf maar weggooien voelt ook weer als zonde, hoop dat ik er iemand nog blij mee kan maken voor een appel en een ei

    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      ja nee dat snap ik, kan me inderdaad voorstellen dat iemand met zo'n tent het alleen al wil voor reserveonderdelen, dus ik snap je helemaal, alleen, ik zag eerst die advertentie en toen een paar berichten later deze... dat is grappig, vind ik
  • Jefkewiltnogs
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2022
    • 318

    #4
    Ik wist het voordien al! Koop een van een merk want anders met die tent altijd open en dicht ga er miserie met de rits komen. En ik ben dus blij dat ik dat deed. Ik ben niet altijd voorzichtig met de rits en totnutoe geen problemen ermee dus. Hydromars


    'Sneu' voor je, kun je garantie aanhalen?

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #5
      Wat een rotzooi inderdaad. Ik prijs me rijk met mijn Gorilla tenten, die kosten wat maar dan ben je ook wat kwijt.

      En je hebt kwaliteit!

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Hetzelfde heb ik met m'n mammoth tenten. Ik gok dat die van dezelfde kwaliteit zijn als de gorilla tenten!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik hoop het niet want Gorillatenten zijn meer dan twee keer zo duur.
    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #6
      Had je hem niet gewoon terug kunnen sturen/brengen want dit hoort niet en kan bij iedere tent gebeuren, ik heb al heel wat phantom tenten verkocht en dit nog niet gezien of gehoord.

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Nee, heb hem gekregen via een marktplaats ruil. Heb die gast al gevraagd of hij hem niet kon retourneren / omruilen, hij zei dat de growshop waar hij hem vandaan had niet meer bestaat.
    • Snuitje
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 373

      #7
      Dat is zuur. En ook dat iemand iets ruilt dat er zo aan toe is zonder dat aan te geven vantevoren. Heb ook Phantom Deluxe 80x80x180, en komt kwalitatief goed op me over. Zwaar doek, goede ritsen tot nog toe, helemaal lichtdicht. Maar heb geen vergelijkingsmateriaal, het is m'n eerste tent, en 2 kweekjes gebruikt nog maar. Hoop niet dat die ritsen van mij er net zo uit gaan zien op den duur.

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Ach lees nu pas dat de rits nog niet kapot was maar dat dat door losse naden is gekomen. Ben geen rits expert maar dan is het inderdaad een bagger rits.
    • Groenewaas
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2023
      • 8

      #8
      Heb de zelfde ervaring gehad met die tent, losse draden en een kapotte rits!

      Comment

      • PH donner
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2022
        • 483

        #9
        Kut chinezen

        Comment

        • DenSchimmige
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 1132

          #10
          Ben benieuwd wat de Duitsers nu allemaal gaan ontwikkelen en op de markt brengen sinds de nieuwe wetsvoorstelling.

          Laat die German Engineering maar eens aan de slag gaan!
          Dat worden vast Super Spullen
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Minitentjes!

          • DenSchimmige
            DenSchimmige commented
            Editing a comment
            @Hork

            Die hebben ze al tentjes net groot genoeg voor 1 a 2 plantjes.
            I.i.g. al voorbij zien komen auf der Deutsche Youtube.
        • ganjagast
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2016
          • 2881

          #11
          Gorilla en SJ mijn favorieten.

          Beter vermijd men phantom en mars hydro kweektenten.
          Ad usum proprium!

          Comment

          • Rreppellsteeltjam
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2018
            • 1955

            #12
            Nou stef273 kijk hier maar effe.

            Comment


            • stef273
              stef273 commented
              Editing a comment
              Top, dank je Rrepp!
          • roy
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • May 2010
            • 433

            #13
            Secret Jardin en homebox zijn toch wel de A merken. Fantom verkopen we zelden.
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

            Comment

            • jeffer
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2008
              • 57

              #14
              Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
              Gorilla en SJ mijn favorieten.

              Beter vermijd men phantom en mars hydro kweektenten.

              Kun je misschien aangeven wat er slecht is aan de Mars Hydro tenten? Ik hoor hier juist veel positieve dingen over. Het reflecteert iig nog beter dan SJ...maar ik weet niets van de rits kwaliteit etc.

              Sta op het punt om een MH 70 x 70 cm te kopen dus wellicht behoued je me nu nog van een verkeerde keuze

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Goed op de naden letten als je hem binnen krijgt, en neem het openen van het pakket op video op.

                Er kan weleens een slechte batch zijn geweest, of een slechte naaister, altijd je materiaal checken dus.

                En je moet je niet blind staren op ervaringen van vroeger, van anderen.

                Is met zaad net zo.

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Van wat ik heb vernomen, en veel ook is dat de naden snel loslaten en de kwaliteit van het reflecterend materiaal niet zo best is van Mars hydro.
                En ik sluit me ook aan bij wat rreppell had aangegeven.
            • roy
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 433

              #15
              Ik zou je een Secret Jardin adviseren. Goeie kwaliteit en veel mogelijkheden zoals b.v. de lichtdempers, flenshouders, flenzen e.d. Je kan zelf bepalen waar je dingen wilt installeren.
              Vooral de afzuiger en filter die je makkelijk kan installeren op de flenshouder is heel tof.

              Heel doordacht en alles op elkaar afgestemd,
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

              Comment

              Bezig...