Ik heb maanden geleden een bestelling geplaatst bij onlinetopgarden.com, krijg geen reactie op mijn meerdere emailtjes en zie nu dat de website niet meer actief is. Kunnen jullie me vertellen wat te doen om mijn geld terug te krijgen? Ik zie staan dat de eigenaar creative cows is in Meppel, maar wat kan ik daarmee? Ik kan er natuurlijk langs gaan, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Hebben jullie tips?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hulp gevraagd over oplichter onlinetopgarden
Collapse
X
-
Er zijn er veel meer, die hebben zich allemaal kwaad gemaakt maar kwamen ook niet verder. Het kan niet, het mag niet, en het is frustrerend maar verwacht geen hulp van instanties of overheid. Tenzij je jezelf wilt ontmaskeren, maar dan nog kom je waarschijnlijk niet verder.Baas in eigen brein.
Comment
-
Die hebben jaren lang opgelicht, wat wil je doen aangifte ? Dat op de stapel beland,ze weten dat jij een verboden hobby hebt en bezoek krijgt?
Neem je verlies en laat het voor wat het is.
- Likes 1
Comment
-
Ooit iets besteld en was gewoon geleverd? Zijn er in het verleden dan meer mensen de dupe geweest?
-
Minigrowcase die zijn jaren zo doorgegaan.
Veel dingen nooit geleverd,geen gehoor niks.
Vind je overal terug.
-
Niet helemaal mee eens! Het is natuurlijk wel echt heel vervelend!!Kun je niks mee. Verlies dragen en meer reviews lezen.
Je kan via de betaalmethode die je hebt gebruikt nog wel iets proberen.
De tip is altijd om reviews op Trustpilot te gaan lezen voordat je iets op internet besteld. Daarnaast kan je natuurlijk eerst contact maken met de shop, dit kan je via de telefoon of mail doen. Reageren ze slecht of niet ga dan op zoek naar een ander.
Ik vind bereikbaar zijn voor mijn klanten echt heel erg belangrijk, dat geeft vertrouwen. Daarom kan je ons gewoon een whatsapp berichtje sturen. Je krijgt dan altijd snel antwoord.Last edited by roy; 11 October 2025, 08:32.
- Likes 4
Comment
-
Hmm toch raar hoor want ja er zijn een hele resem online sites die soms wel, soms niet leveren wat is de operatie of intentie hierachter? zoveel percentage van klanten rip je? en af en toe lever je? of zijn het dropshippers die gewoon geen controle hebben over hun operatie of site.
Want ik gebruik sommige sites well om te windowshoppen zien wat er allemaal is van materiaal maar als het op bestellen aankomt ga ik eerst reviews lezen tegenwoordig en zien of er een zaak aan vast zit, of enkel maar een naamloos pand op een kaai
- Likes 1
Comment
-
Het is inderdaad heel raar, we kunnen daar alleen maar naar gissen. Kan zijn dat als ze een bepaald product wel hebben dit opsturen en als ze iets niet hebben dit ook niet gaan regelen. Kan ook zijn dat het een fake site is en dat er nooit wat opgestuurd wordt. Geen controle over de site of operatie geloof ik niet. Zo moeilijk is het nu ook allemaal niet.
Er zijn veel shops binnen deze branche die werken via een fulfilment bedrijf. Ik heb dat nooit gedaan en zal dat ook nooit gaan doen. Ik denk dat je ook niet moet willen dat jouw gegevens bij andere bedrijven terecht komen. Via deze constructie zijn de verzendkosten vaak heel laag of gratis. Bij ons betaal je gewoon verzendkosten. Bij een heel groot deel van de bestellingen leggen we daar geld op toe. Wij versturen alles verzekerd, afleveren bij alleen huisadres en handtekening bij ontvangst. En we verpakken alles zelf.
Waar je ook je spulletjes koopt, zorg dat je eerst wat onderzoek doet voordat je eventueel gefopt kan gaan worden.
- Likes 1
Comment
-
Bij dhl geen handtekening voor ontvangst door mij, bij postnl wel op servicepointLast edited by Rreppellsteeltjam; 4 weken geleden.
-
Lock stock and 2 smoking barrels nog gezien ? Jason statham zijn plan was , dildo s verkopen , je shop bv huge black dildos noemen, iedereen met cheque laten betalen, waarna je zegt het is niet leverbaar, waarna iedereen met die cheque waar opstaat hugeblackdildos terug naar de bank moet om te innen , in de hoop dat niemand dat doet. Kleine variatie erop en cheques bestaan niet meer maar hier eerder dropshipping en idd als je 60% tevreden houd en laagste prijs dan kiest men dit. Normaal zijn ze verplicht terug te betalen bij niet leverenGanja always does the trick.
Comment

Comment