Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wietpiet View Post
    Heb gister in amsterdam paddo's gehaald en wiet, eerst flink wat wiet gerookt en daarna paddo's. Moest toen terug met de bus naar school Heb zo hard lopen trippen, egt niet normaal, leek net of k lucht was en allemaal gekke shit, zag allemaal leipe vormen bewegen enz.
    Het is geen aanrader om paddo's te doen in een voertuig, die weg maakt je egt gek
    Marokaan bracht voor me weed mee uit Utrecht,hij noemde het "pepsi" gedroogd boven amoniak,In Belgische bussen zijn de palen waar je aan vast houd geel,ik moest uurtje rijden van A naar B...de palen bewogen echt waar,maar als ik zeg bewegen zo erge trip nog nooit meegemaakt ik weet niet of hij in het lijstje staan van de soorten...

Comment

- Paddo's
      - Vloei
      - Shag
      - Waterpijpen
      - Bullet
      - Weegschalen
      - Asbakken
      - Boeken
      - Explosion
      - etc.....

Comment

paddo's en paddo's en nog1 keer maar t'was dan zo erg dat ik het nooit niet meer heb gedaan 8 uur man en het smaakte naar kattenpis maar trippen en lachen 8 uur aan een stuk met mijn beste maat nie normaal. was van breskens dacht ik.

Comment

Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

salvia, paddo's en een grinder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
            Paddos

maar die kan je nu nergens meer krijgen beetje minder iemadn een idee waar je ze nog wel kan krijgen

Yupp yupp of gewoon bij azarius paddo pakket kopen en zelf growen

Comment

Onlangs nieuwe golden teacher sporen gekocht en salvia extract 5x.

Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

veel van die pillen waar je zogenaamd geil van wordt en lang op kan neuken
                sommige werkte wel van andere werdt je echt vaag

Comment

herbal e's , één keert en meteen de laatste keer. Waarom ?

nou ten eerste omdat ik van die dingen eigenlijk alleen zin krijg in wandelen, heel erg lang wandelen. Daarnaast trad er haast onmiddelijk een buitensporig gevalletje diarree op, en had ik een smaak in mn mond alsof ik net een drie weken geleden overreden rat had opgepeuzeld. Het is niet leuk : verplicht op de wc moeten blijven zitten (zo'n spoor achter je aan ziet er niet uit) en tegelijkertijd graag willen wandelen...
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                    herbal e's , één keert en meteen de laatste keer. Waarom ?

nou ten eerste omdat ik van die dingen eigenlijk alleen zin krijg in wandelen, heel erg lang wandelen. Daarnaast trad er haast onmiddelijk een buitensporig gevalletje diarree op, en had ik een smaak in mn mond alsof ik net een drie weken geleden overreden rat had opgepeuzeld. Het is niet leuk : verplicht op de wc moeten blijven zitten (zo'n spoor achter je aan ziet er niet uit) en tegelijkertijd graag willen wandelen...

haha lol ieder ze eigen ervaring ja

Comment

-Paddo's (Hawaïaanse, Mexicaanse, Equadoriaanse, Thaise,...)
                      -Truffels (1x, weet niet meer welke. )
                      -Salvia-extract 20x
                      -Salvia bladeren
                      -1 peyote, zo'n 2 jaar geleden, moet nog een jaartje groeien tegen dat hij bruikbaar is.
                      -Morning glory-zaden

De salvia 20x had ik de eerste keer een gezapig effect van, maar bij een 2de gebruik kwam ik toch in een andere wereld terecht. De ene keer had ik het gevoel net boven de grond te zweven, en het andere moment voelde ik mij als een schipbreukeling in een wilde storm. Van de salvia bladeren had ik thee gezet, maar daarvan niet zo veel effect gehad. Salvia heb ik alleen thuis geprobeerd omdat ik niet wist wat ik kon verwachten.

Wanneer ik paddo's neem, dan organiseer ik echt wel de gebeurtenis. We gebruiken het in groep, en zoeken daar ook een bijzondere locatie voor uit, meestal een bos niet zo ver van waar ik woon. Het bijzondere aan het bos is dat het vlak aan de zee ligt, in de duinen. We branden een cd met al onze favoriete muziek, nemen wat dekens mee voor als we besluiten van in de auto te slapen, rijden er met de auto heen, zetten ons op de parking, en eten op het gemak met een goed muziekje onze porties op. En dan is het tijd voor een wandeling. Ik zal hier nu niet al mijn paddo verhalen vertellen, maar wel enkele hoogtepunten. Zoals de laatste keer toen ik samen met een vriend, en mijn 2 jaar jongere broer ging. Allereerst is het er donker, er liggen smalle wandelpaden, waar je dan ook niet zo vlug van af wijkt. Doordat we met meerderen waren, en mijn broer en die vriend er nog geen ervaring mee hadden, kwam iedereen wat opgefokt door er zo over te praten. We deden in het begin eigenlijk weinig anders dan mekaar de hele tijd te pushen. Onderweg zagen we het schijnen van zaklantaarns, er bleek een of andere scouts te kamperen in datzelfde bos. We verstopten ons tussen de struiken en begonnen dierengeluiden na te doen. Eerst wat uilen en duiven, maar hoe meer we bezig waren, hoe meer we er in opgingen, toen kwam het wolvengehuil, en het geluid van vechtende honden. We zagen de zaklampen wel enkele malen onze richting uitschijnen, maar wilden zeker niet betrapt worden. Dus we besloten om verder te gaan. Er moet toen een hele periode geweest zijn waarvan ik me nog weinig herinner, behalve dan dat ik paars-groene vormen begon te zien, een soort van effect op mijn zicht, tot we op een bepaald moment boven op een duinheuvel stonden, tussen de hoger gelegen takken van de bomen die er rond stonden. Je hoorde de bladeren ritselen, en door het maanlicht zag je ze ook bewegen. We kregen het gevoel dat we op een klein eilandje zaten(de zandberg), en zagen het bewegende, donkere bladerdek, en haar schaduwen aan als golvend water. We gingen in het zand liggen, en mijn broer en iedereen begon echt in zichzelf te keren. Ik vond wat afgebroken takken op die berg en begon er de letters "HELP" mee te vormen, omdat we dachten dat een helicopter ons zou komen halen. We begonnen er allen op te flippen. Toen vond ik nog een stronk, van ongeveer 1.20 lang, en wou die verticaal het zand in boren, door er op te duwen terwijl ik er rondjes rond liep. Minuten gingen voorbij, die stok was nog niet echt diep geraakt, logisch ook natuurlijk, maar toen schopte mijn broer die tak weg en begon echt hard met me te lachen. En dat allemaal terwijl die vriend de hele tijd aan het brabbelen was over "'t pleintje" uit z'n jeugdjaren, en de bende uit de wijk waarmee die optrok (toen hij 11 jaar was). We besloten om eens een stapje verder te zetten, en trokken de openbare weg op, we wilden naar de nachtwinkel, vanwege de dorst. Het was er doodstil in de stad, 3u 's nachts, en mijn broer was de hele tijd tegen geparkeerde auto's aan het lullen. Hij vond ze koddig, de manier hoe ze keken, en lachtten. Hij zag de koplampen aan als ogen, de grills op de neus als een mond, en de zijspiegels waren hun oren. Het was veel te grappig, maar hij had gelijk, we gingen er uiteindelijk allemaal in op. Toen we bij de nachtautomaat kwamen, begonnen we al weer wat nuchterder te worden, en na ons drankje er uit te halen besloten we om terug naar de auto te gaan. Onze vriend voelde zich al wat beter, en wilde naar huis rijden. We keurden zijn idee goed, reden naar zijn huis, crashten, en bleven tot en gat in de namiddag doorslapen. Die nacht moeten we wel een hele hoop energie verbruikt hebben. En dit was de heftigste ervaring die ik tot nu toe al van paddo's gekregen had.

De truffels heb ik gekocht voor op een feestje, de luide muziek, de lichteffecten en de visuals zorgden toch wel voor een heel leuk effect. Ik had ze genomen met mijn beste vrienden, hebben we uren gelachen. Maar vond ik veel minder dan die paddo's.

Wanneer mijn peyote volgroeid is, weet ik nog niet zeker of ik er ook daadwerkelijk gebruik van zal maken. Ik heb er toch niet zo'n goed gevoel bij, wat onzeker, maar ik weet wel dat ik ooit eens in mijn leven naar een indianenstam in de V.S. ga om deel te nemen aan zo'n peyote-ritueel.

De morning glory-zaden(lsa) heb ik vorige lente in een vriend zijn tuin geplant, en heb ik zelf niet van gebruikt. Jammer, maar voor een volgende keer, ik heb er tenslotte nog wat zaad van, voor deze lente dan.

Deze dingen zou ik niet elke dag nemen, geef mij daarvoor maar wat wiet.
                      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ira View Post
                        veel van die pillen waar je zogenaamd geil van wordt en lang op kan neuken
                        sommige werkte wel van andere werdt je echt vaag
                        Wat kleine probleempjes?
                        Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

Comment

whahah Pwned
                          Schutto In tha house

Comment

Ik heb er al eens Krypton gekocht, een kruid waar je thee moet van maken word je een soort van High van xD

Comment

grinder, bong en van die rare pille

Comment

Herbal XTC

Comment

Bezig...
                                X