Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC(Tiels Homegrow Center)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

    Lieveheersbeestjes of de larven kun je nu zelf buiten vinden deze zijn gratis en roofmijt 5000 stuks verpakking dacht 29,95.De mighty neem kun je als je wilt langer doorspuiten dan drie weken.Maar als je 8/9 weken moet bloeien is drie weken de rode legers zo goed als voldoende.Rook ze.

    Comment


      #17
      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

      In Utrecht bij growfellas verkopen ze als een van de weinige in utrecht de bioquant voeding.
      Bij deze lijn zit ook de " Foliar" lijn. dit is puur organisch / mineraal en kan je spuiten zelfs als de bloeiperiode al redelijk tegen het einde aan loopt.
      Uiteraard wel als de verlichting net uit is
      Werkt als een gek en de foliar 1 is speciaal ontwikkeld om je net ontkiemde plantje te besproeien mocht deze tekenen van bijv. meeldauw / stamrot/ spint geven

      Comment


        #18
        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

        nog ff een thc update wil je spint vermijden ga er niet langshaha!!!!!

        Comment


          #19
          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

          Adres?

          Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

            T.H.C. (Tiels Homegrow Center)
            Amperestraat 8 -02
            4004 KB Tiel

            Tel. 0344 635920
            R. de Vette.

            According to google.
            Er is trouwens erg weinig online te vinden over deze shop.

            De Polderweg lijkt een alternatief in Tiel.
            Wellicht is Psy daar ook wel eens geweest ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

              Polderweg is oke.

              Comment


                #22
                Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                Vind je m8? Die gasten kennen alleen vsa's en hps daar houd het zon beetj op tneon wat is dat? Polderweg is leuk voor de kleine dingetjes die je vergeten bent bij een goeie growshop. Moet wel zegge heb je ze eindelijk zover dat ze je begrijpen wat je nodig hebt is de prijs en behulpzaamheid erg hoog. Wel bellen want ze hebben een kleine voorraad.

                @QnQ thc is afgeschreven bij mij de polderweg is stukken beter maar voorraad en kennis 0,0

                Snap niet helemaal waarom er nog een adres van thc word gevraagd? 1. Google:p en 2 wil je spint? Want dat kweken ze daar
                @thc te verkrijgen super spint helpt u gegarandeerd van uw planten af:p

                Verder beste kerels, om een praatje mee te maken:p
                Last edited by psychedelic1988; 10 October 2013, 17:39.

                Comment


                  #23
                  Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                  De polderweg ben ik met je eens mag zich ook wel eens meer richten op de hobbykweker.

                  Comment


                    #24
                    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                    dat ze je begrijpen wat je nodig hebt is de prijs en behulpzaamheid erg hoog.
                    Kun je niet je beschrijving aanpassen alsof je tomaten aan het kweken bent? zou in de prijs kunnen schelen :p
                    Of is de tomatenplant toch niet bruikbaar als vergelijkingsmateriaal?

                    En is het raar om growshops zonder website niet te vertrouwen?
                    In het nabijgelegen Zaltbommel schijnt ook een growshop te zitten. Agrodome genaamd..
                    Valt ook weinig over te vinden.
                    If life keeps putting you down, You better stay high

                    Comment


                      #25
                      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                      niet iedereen wil een growshop met website het lijkt mij wel beter voor de verkoop. Maar thc moet het niet hebben van de hardware want dat word daar amper verkocht dus rara hoe houde se de toko draaiende?? idd met tomaten planten ja

                      die in zaltbommel ken ik ook echt niet ik weet wel dat er een vent in het nabij gelegen beneden leeuwen is begonnen(zwart of wit dat is de vraag)

                      Comment


                        #26
                        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                        mmm weet ook niet zal wel zwart zijn
                        Als ik google naar growshop beneden leeuwen krijg ik er geen gevonden.
                        wel geeft hij tussen andere grow/smart shops iets aan in boven leeuwen.
                        http://www.openminded.nl/
                        Was toch iets anders dan ik verwachte haha
                        If life keeps putting you down, You better stay high

                        Comment


                          #27
                          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                          Je moet er gewoon je spint halen en meer niet hahaha.
                          De grote prijswinnaar!

                          Comment


                            #28
                            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                            Nou nou, ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt want er klopt helemaal niks van.
                            Kom zelf wel vaker in tiel en heb even nagevraagd wat die zakjes nou precies waren.
                            Zakje 1 is masai. (is in nederland uit de handel gehaald maar in belgie gewoon te koop.)
                            Zakje 2 is een uitvloeier.
                            Zakje 3 is een bladvoeding in korrelvorm.
                            Verder alles schoon daar en super mooi.
                            OP dit moment word er alleen nog een middel gebruikt die in elk tuincentrum te koop is.
                            Er is geen shop in nederland waar de verkopers zoveel kennis in huis hebben als in tiel.
                            Op elke vraag hebben ze een antwoord en ze verkopen je niks wat niet werkt of wat je niet nodig hebt.
                            Aanrader is de thc mix en de eigen biologische voedingslijn.
                            Dus MWay, voordat je weer een shop de grond in wilt boren zorg dan dat je beter geinformeerd bent.

                            Comment


                              #29
                              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                              Crazy diamond:
                              Registratie: november 2013
                              Berichten: 1

                              Ruikt hier ferm naar reclame
                              Het vermelden van de "eigen biologische voedingslijn" legt het er wel vingerdik op!

                              Sorry, maar ik verkies de mening te volgen van mensen die hier al een tijdje langer ronddolen.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment


                                #30
                                Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                                Idd crazy er zijn vele andere oordelen over de growshop.
                                En om eerlijk te zijn ben jij de enige die er te spreken over is.
                                Mway deelde zijn mening en daar sta ik volop achter
                                Als je op zoek bent naar een 600w setje en je moet 135 euro er voor neerleggen dan mag het ckr wel werken ja.

                                Die biolijn ken ik interesse toevallig heb nog een voorraad staan haha
                                nee danku doe mij maar wat anders

                                Comment

                                Bezig...
                                X