Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC(Tiels Homegrow Center)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

    Geef gewoon een persoonlijke mening.
    Wat iemand daarmee wil doen moet diegene zelf weten.
    De eigen voedingslijn word daar zelf gemaakt en werkt geweldig word tevens verkocht bij het hennep huis in apeldoorn dus reclame????
    En als de geloofwaardigheid van members afhankelijk is van hoelang je lid bent dan wens ik je veel plezier met het lezen van berichten die allang achterhaalt zijn.
    Beetje kortzichtig.

    Comment


      #32
      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

      He gek diamantje ken die spintkwekers al vanaf 1992 dus kweet nie sinds wanneer jij om de hoek komt kijken.
      En die voedingslijn die jij bedoeld word gemaakt bij plagron.
      Gieten het alleen in een eigen flesje.
      Dus hou dat kortzichtige nu voor momenten die echt kortzichtig zijn.
      Groeten MWay

      Comment


        #33
        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

        Oorspronkelijk geplaatst door crazy diamond View Post
        En als de geloofwaardigheid van members afhankelijk is van hoelang je lid bent
        Oorspronkelijk geplaatst door crazy diamond View Post
        Beetje kortzichtig.
        Oorspronkelijk geplaatst door crazy diamond View Post
        Beetje
        Oorspronkelijk geplaatst door crazy diamond View Post
        kortzichtig.


        Je neemt me de woorden uit de mond. dat vind ik nou precies van jou gedachte over hoe het er hier aan toe gaat.
        Als je zelf terug kijkt naar je eigen bericht, je reageert als iemand die op zijn E-penis is getrapt...
        Gecombineerd met *De info* die je verschaft en de *reclame* in een bericht..
        t druipt er gewoon aan alle kanten af.

        Een normale klant die er positief over is reageert heel anders.
        Dus wie spreken we mee? de eigenaar?
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          #34
          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

          Onder een mening delen versta ik wat anders. dit was geen mening er worden gewoon onwaarheden verkondigd.
          Maar thc bestaat al ongeveer 20 jaar dus zal idd wel een slechte shop zijn.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Sorry maar je zit weer onzin uit te kramen, de voeding maken ze echt zelf behalve de pk en de aarde word idd gemaakt door plagron volgens maar de eigenaar heeft de formule bedacht.
          Ik kom al bij die shop sinds ze nog in tiel tegenover de sexshop zaten in dat kleine straatje dus weet echt wel waar ik het over heb.

          Comment


            #35
            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

            En waarom bestaan ze zo lang dan??
            niet van alle vsa's die se verkopen hoor 5 euro voor een stek zo kan ik ook rijk worden en jaren bestaan.
            Hardware word er nooit verkocht dat geloof ik niet voor dat geld
            Dan rest voeding daarvan kan een growshop niet leven.
            Er zijn niks geen onwaarheden te vinden in dit topic. Wij hobbykwekers behoeden elkaar voor fouten zodat we gewoon een leuke oogst draaien.

            Maar dit word een wellus nietus spelletjes dus houd ik me er verder lekker buite

            Comment


              #36
              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

              En crazy diamond heeft ie tegen jouw ook gezegd dat ie weer met White Widow komt.
              Kijk als dat zo is meld dat dan maar hier dan neem ik de spint erbij.
              Die krijg ik er wel uit op een verantwoorde manier en daar heb ik het geduld dan wel voor over.
              Maar hij praat er wel over maar de Orginele White Widow is al vele jaren dood.R.I.P. Helaas!
              En als je van de growshop zelf bent laat dan maar is een kweekie echte witte zien en dan wel de echte witte en niet die verbasteringen waar iedereen je kapot mee gooit.
              Zelfs greenhouse heeft de orginele niet meer.
              En de Sjamaan waar THC hem van had ook niet alleen nog hybrids waar dan soms een mooie uit voort vloei.
              Maar de echte witte WIE roept u maar!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dan kennen wij mekaar misschien wel diamond.
              Maar als jij voor die growshop gaat je mag hem hebben.
              Heb geen growshop nodig vind hier tenminste echte hobbykweekm8`s.
              Gewoon dit moet je doen en dat doe je verkeerd geen bullshit.
              En heb hier al zat mensen voorbij zien komen die zooi aan is gesmeerd door zo`n verkoper.
              Of denk je dat THC leeft van de lucht.

              Comment


                #37
                Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                Ja mway heeft hij idd ook tegen mij gezegd.
                Maar de ww komt van iemand uit het noordoosten van nederland en niet van de sjamaan!!!
                Ze hebben hem nog steeds in zaad maar dat word niet verkocht.(nog niet)
                Dus weer een opmerking die niet waar is!!!
                Lijkt me idd beter om te stoppen met deze nutteloze discussie.
                Steek mn tijd wel in mensen die eerlijk zijn en niet zomaar iets roepen.

                Comment


                  #38
                  Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                  Dat riedeltje heb ik al 100 keer gehoord WW komt er aan.
                  Misschien van het UWV moet je wel eerst zonder werk komen te zitten
                  En die man uit het noordoosten is de Sjamaan alias Ingemar.
                  Ik ken bijna alle mannetjes wel en believe me White Widow is death
                  Tussen die batch zaden zit misschien nog wel iets moois maar WW kans 1 op 5.000.000 misschien.
                  Maar je hoeft me niet te geloven als ik het zelf maar weet.
                  En eerlijk kun je pas over mensen zeggen als je ze leert kennen.
                  Tiel is de wietstad niet meer met goede wiet.
                  Zelfs de Cat heeft geen WW meer op de kaart.
                  En wiet leren kweken doe je niet van een growshop die stekken verkoopt.
                  Die kunnen alleen maar bulkkweken en hier word voor eigen gebruik gekweekt je vind hier geen tuinen met 100 planten.
                  Ik kweek omdat de coffeeshop/growshop wiet zwaar gevoerd word en bij beestjes maar aangespoten word want het geld smelt als sneeuw voor de zon.
                  Je weet wel eigen knip eerst en de roker de tyfus.
                  Rook ze!

                  Comment


                    #39
                    Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                    Diamond verdoe je tijd niet, dit is toch duidelijk...
                    Iedereen gaat Joe mening zeker respecteren met je mooie reclame er is niks slecht aan te merken aan Thc en je ebt al zolang een account hier...
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #40
                      Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                      lol,waar gaat dit over?stekjes verkopen als shop doe je niet je bent dan de rotte appel die de rest van de winkels een slechte naam geeft.

                      Comment


                        #41
                        Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                        Dit gaat over spint,verboden bestrijdingsmiddelen,loze beloftes aangaande the great White Widiow may she R.I.P. en de roker de tyfus,eigen geld eerst.
                        Net een kastelein die in zijn eigen bier pist,zuip je ook niet graag en als je er achter komt een beetje boos word.

                        Comment


                          #42
                          Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                          Even over dat alternatief: growshop de polderweg. Verkopen ze daar ook zaden? Zo nee dan weet ik genoeg zo ja: ook gefeminiseerde zaden? Zo nee dan weet ik genoeg. Zo ja: welke soorten dan allemaal? Alvast bedankt.
                          Last edited by kc33; 11 April 2014, 15:35.

                          Comment


                            #43
                            Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                            Nope geen zaden

                            Comment


                              #44
                              Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                              pppffff zware discussie

                              dat de echte white widow niet meer bestaat geloof ik best. maar is de originele silverhaze of amnesia of afgaan nog te verkrijgen?
                              Zo goed als alle soorten zijn door gecultiveerd.

                              black widow van mr nice seedbank.

                              En neville haze

                              Comment


                                #45
                                Re: THC(Tiels Homegrow Center)

                                Mr Nice Seedbank daar zit Shantibaba de man achter de White Widow en de Widow was een man.
                                Maakte niet uit wat je pakte als je er een dame mee om de oren sloeg werd ze wit.
                                En denk nog wel dat hij hem heeft.

                                Comment

                                Bezig...
                                X