Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Urban alien

    Shit man, das vaag dat dit nou net op zo'n moment gebeurd haha

    Blij dat je er het beste hebt van gemaakt, ben vorige week nog langs geweest om je laatste gavita lamp te kapen

    Je hebt weer alle geluk gehad hoor ik LOL

    Comment


      Re: Urban alien

      tsja geluk is met de dommen heb ik ooit gehoord maar dat ging nu even niet op daar ben ik namelijk net iets te slim voor.

      Comment


        Re: Urban alien

        Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
        tsja wat kan ik ervan zeggen renault laguna?de versnellingsbak had het begeven en na 6 bittburger biertjes met garagehouders op het camping terras die wel effe een andere bak gingen zoeken (wat wel super gezellig was) heb ik de moed maar opgegeven en de beslissing genomen om hem naar nederland te laten brengen,5 landen in 5,5 uur met de trein.

        het crowdfunding adres ed voor de nieuwe bak volgt nog.

        BUKAKEEEEEEEEEEEEEEEEE
        lol, ben enkele jaren geleden gestrand in zuid Frankrijk omdat de Renault Laguna van me schoonouders het begeven had. Was nota benen een paar maanden oud, het motorblok was volledig naar de knoppen

        Alehopa! welkom terug
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: Urban alien

          ghehehe thx JD voor mij geen franse bak meer in ieder geval,morgen lekker naar pukkelpop de kleine jongen uithangen YEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

          Comment


            Re: Urban alien

            Beste Urban, Ik zag een aantal reacties terug dat je vlakbij het ziekehuis in Terneuzen zit? Is dat vlakbij een klein winkelcentrum? En dat is/was ook een 10 min rijden van de coffeeshop.
            Grow bitch! Grow!

            Comment


              Re: Urban alien

              Nou die bakken lopen vaker kapot , motoren kompleet aan gort ,en de electronica zorgt voor veel storingen !

              Afblijven dus !

              Comment


                Re: Urban alien

                Hey Giel,

                Yep we zitten in dat kleine winkelcentrum vlakbij het ziekenhuis.

                Comment


                  Re: Urban alien

                  Toevallig, ik heb daar een jaar of 6 geleden (denk ik) het dak gemaakt van dat winkelcentrum.
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment


                    Re: Urban alien



                    zo gaat dat ghehehehe YEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh

                    Comment


                      Re: Urban alien

                      Mooi filmpje
                      Grow bitch! Grow!

                      Comment


                        Re: Urban alien

                        Hopla beste mensen ik heb een testpakket van Innovating plant products gehad en die ga ik aan de eerste de beste die binnen wipt(en het wil testen natuurlijk) meegeven,dus ik zou zeggen RENNEN en kom het pakketje effe halen er moet wel een verslagje van komen.


                        www.innovatingplantproducts.com

                        Comment


                          Re: Urban alien

                          Damn dat zou al een beetje lopen worden voor mij4x een marathon lopen en ik ben er...veel s6 aan de winnaar
                          grtz

                          Comment


                            Re: Urban alien

                            Ja, dat is een beetje te ver voor mij, denk 200 km, anders had ik het graag getest!
                            Kan ook nog niets online bestellen bij je zag ik, anders had ik wat Cannacure enzo besteld en hadden we dat samen kunnen voegen
                            Last edited by Michevan; 27 August 2014, 14:39.
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              Re: Urban alien

                              Maak er meteen een postpakketje van . Ik ben ook wel kandidaat .

                              Geraak er zo niet op 1,2,3 ^^

                              Comment


                                Re: Urban alien

                                Zelfde hier..
                                -

                                Comment

                                Bezig...
                                X