Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Urban alien

    Urban Gardening is toch een standaard term voor het groeien van planten in en om je huis? Net zoiets als "cocooning" een hippe term was voor een avondje thuis op de bank hangen.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: Urban alien

      Ja ok, enkel nu gebruikt iedereen het opeens als naam op zich ipv term bij een naam/shop.

      Comment


        Re: Urban alien

        blijf je ook alles verkopen?
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: Urban alien

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Al zicht op de start van de webshop? Blijft het assortiment zoals het nu is?
          Achja de online shop daar moeten we ook nog eens iets mee doen,we hebben hem eigenlijk volgezet met plaatjes van standaard artikelen,op het moment dat hij misschien online gaat zullen we er wat producten afhalen en eventueel toevoegen die ik niet standaard in de winkel heb staan zoals grote filters en kisten ed.
          Ik blijf ook alles verkopen wat we nu ook al verkopen omdat daar niks geks aan is,de winkels die 3100 kb filters hebben staan en waar de omzet uit die spullen bestaat die zullen een probleem hebben niet ik met die paar gasten die eens een flesje voer komen halen.
          Wat ik nogmaals wel spijtig vind is dat de naam en het interieur van onze winkel veelvuldig gekopieerd is,wij bestaan nu 2 jaar en ik zeg het nogmaals wij zijn geen growshop nooit geweest nooit willen zijn en nooit een vergunning voor aangevraagd of opgelegd gekregen door een gemeente.

          Comment


            Re: Urban alien

            Heej urban,
            Ik ben lange tijd weg geweest want het was ff veel te druk maar ik probeer eender deze weken nog eens te passeren. Want mijn verlanglijstje blijft maar groeien :-p


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Urban alien

              Comment


                Re: Urban alien

                Flinke shop! Netjes.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  Re: Urban alien

                  Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                  Hoi urban.
                  Hoe zit dat nou,kan je nergens in nederland nog terecht voor lampen,tenten,cq growspullen.
                  En in het buitenland,heb je een tip?
                  Gefeliciteerd met je tuinshop
                  Gr tuinbroek

                  verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

                  Comment


                    Re: Urban alien

                    Hey Tuinbroek,

                    Met een beetje zoekwerk kun je heel ver komen, boven in nederland is er geen enkel probleem de criminele winkels zitten blijkbaar allemaal in brabant en zeeland en die zijn dan ook zonder reden of duidelijkheid qua wetgeving leeggeroofd.

                    maar goed tijd voor een grappig grapje want we kunnen natuurlijk niet te serieus blijven.

                    Komt er een man bij de stock american en die vraagt aan de bevallige dame achter de toonbankardon? maar verkoopt u ook camouflage pakken?, ahjawel zegt de dame maaaaarrr ik kan ze niet vinden!


                    ghehehehe AALLEEEJUPPAAHHHHH BUKAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

                    Comment


                      Re: Urban alien

                      Amaai ben echt verschoten deze morgen bij Urban in Terneuzen bij het binnenkomen.

                      Vorige keer was het voor invoering van de wet op growschops en vandaag tja na de wet. Wat ze daar allemaal in beslag hebben genomen eerlijk gezegd ik snap de logica niet van justitie wat er nu wel mag verkocht worden en niet meer in een growschop terwijl in een tuincentrum het wel mag verkocht worden. Dacht dat wij Belgen wereldkampion waren op het maken van nutteloze wetten maar blijkbaar beginnen jullie nu ook in NL.

                      Belgen zijn jaren naar NL geweest voor inkopen in growschop en nu gaan wij de rollen omkeren jullie gaan naar B moeten komen voor bv filters

                      Gelukkig en grote thx aan Urban zoals gewoonte vriendelijk, veel uitleg en zijn buiten gekomen met wat vriend nodig had en met gevoel zijn niet gefopt geweest.
                      Loop enkel te balen met wat je hebt meegemaakt, vind het niet eerlijk maar tja kleine man is nu eenmaal machteloos tegenover de regering

                      Met vriendelijke groet
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                      Comment


                        Re: Urban alien

                        Ik passeer morgen voor het werk langs Terneuzen. Denk eens binnen te springen. Potgrond zou toch normaal te verkrijgen moeten zijn?

                        Comment


                          Re: Urban alien

                          lo alien , al meer nieuws ivm de spulletjes die je terug zou krijgen ??

                          groetjes m8
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: Urban alien

                            Gaat er blijkbaar eentje in cassatie en zoiets kan lang aanslepen. Hoop dat je deze lastige periode door komt. Jammer dat ik niet langer kon blijven, zal voor een volgende keer zijn. Maar ik kan deze winter weer voort.

                            Comment


                              Re: Urban alien

                              Beo als je de volgende keer weer eens binnen wipt zegt het dan een keer gvd krijg je extra gratis bak koffie van me gvd zo ben ik dan ook wel weer ey ffs op de route ey gvd,zo blijf ik natuurlijk ontcijferen wie wie is.kale


                              BUKAKEEEEEEEEEEEEEEEEEE

                              Comment


                                Re: Urban alien

                                Haha. Deal. Ik heb zo ni de reflex om dat te laten vallen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X