Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Ook die lekke?
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
    Hallo vuur, mijn naam is olie.

Comment

• nee die hou ik lekker voor mezelf de typhus ermee

Comment

• Ola,

Verkopen jullie toevallig ook tumble rimmers?
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.

Comment

• Wil je die met of zonder latex handschoenen, ik heb ook nog een setje met rood leren lakpakje door tumbletrimmert zelf gedragen.

Comment

• Liefst met lashandschoenen, heb t nogal gauw heet.. Is dat pakje toevallig ook door jullie gesigneerd dan??

Comment

• nee het pakje is nog niet gesigneerd maar voordat ik dat stukje de deur uit doe doe ik mijn eigen trucjes ermee en is dat verder ook overbodig,ik heb ook kruiwagens in de aanbieding maar die moeten nog effe naast de kroketten geleverd worden, srry voor de overlast.

Comment

• http://www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen/...shop~a62f031d/

Comment

• Nice definitief? Ja toch Congrats
                  sigpic it is just a flower

Comment

• Ze kunnen nog in beroep gaan maar lijkt me stug en dat zouden we ook sowieso weer winnen.

thx bat

Comment

• Halleluja.........
                      No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

• Wel jammer voor je, wordt gewoon doorwerken en belasting betalen tot je dood dus..

Comment

• Achja soms moet je jezelf op offeren voor een goed doel.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                          Bezig...
                          X