Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Urban alien

    Ik zat hier wat rond te kijken voor benodigdheden.. en te vergelijken.
    2 dingen die ik niet kon vinden hier:
    PH-meter Reinigingsvloeistof
    ph- (plagron)

    -De eik vloeistof geeft geen hoeveelheid aan (gokken op 100ml? gezien de prijs)

    (prijsvergelijking verwijderd. kwam met verzendkosten rond hetzelfde uit.)

    Misschien kan de eigenaar hier iets mee.
    Als klant ga ik toch liever voor het gemak van alles op 1 plek bestellen. (Wat hier dus niet mogelijk is.)
    En de 5 euro verschil.. Het is niet veel, maarja. Wel weer een minpunt.
    Last edited by Ins; 2 March 2016, 12:03. Reden: prijsvergelijking totaal klopt niet

    Comment


      Re: Urban alien

      Ben blij dat er niet zoveel mensen als hierboven op het forum zitten
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        Re: Urban alien

        Mijn post is behulpzaam bedoeld. Ja wat een lul ben ik dan he.
        Het gaat me er vooral om dat niet alles beschikbaar is, was dat wel zo dan had ik mogelijk hier besteld.

        Kan je niet iets constructiefs posten ipv. bashen zonder uitleg? Jammer dat er zoveel mensen als jou hier op het forum zitten.

        Comment


          Re: Urban alien

          Ik winkel ongeveer hetzelfde.
          Ik probeer een shop te vinden die alles heeft, en dan kijk ik pas naar prijzen.
          Als het eventueel een paar euro duurder is ga ik toch voor die shop waar ik alles in 1x kan bestellen.

          Maar Urban zit hier op JD, dus als je die even een PM doet (of belt onder werktijd) dan kan die vaak wel wat regelen, ook als een artikel niet op de site staat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              Re: Urban alien

              winkel waar je nog niks besteld heb -punten gaan geven lijkt op de jelp aflevering van southpark
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                Re: Urban alien

                Spreek vrijmoedig over Urban maar misbruik nooit zijn naam.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  Re: Urban alien

                  Opbouwende kritiek is altijd welkom, dankjewel daarvoor.
                  Ik kan niet alles op voorraad hebben in mijn ogen is een ph- van welk merk dan ook het zelfde en als ik die van CANNA heb is dat mijns inziens voldoende, dat er geen bewaar en reinigingsvloeistof op de onlineshop staat is puur omdat ik dat dan over het hoofd heb
                  gezien aangezien ik die gewoon in de winkel heb staan, zo zijn er natuurlijk meer producten die ik wel in de winkel maar niet online heb staan noem het laks of lui het zou beide zomaar kunnen ik heb er wel wat opmerkingen van gemaakt en ga dat even doorgeven aan de online shop meneer die dat weer effe gaat fiksen.
                  Wat QnQ al aangaf; ik kan alles bestellen en regelen doe even een pm of email en ik zorg dat het in orde komt.
                  Qua prijzen zit ik net iets onder de advies verkoop prijs dus daar ga ik geen reet aan doen de rest is te goedkoop en zullen er waarschijnlijk een tweede baan naast hebben om de rekeningen te betalen.

                  en dan nog even een grappig grapje voor de fans

                  komt er een man bij de stock american en vraagt aan de bevallige dame achter de toonbank, pardon verkoopt u ook camouflagepakken?,ahjawel zegt de dame maaaar ik vind ze niet

                  AAALLEEEJUPPAAHHHHHH

                  Comment


                    Re: Urban alien

                    Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                    ik kan alles bestellen en regelen doe even een pm of email en ik zorg dat het in orde komt.
                    Voor mij zo'n hete blonde uit Rusland, goed voorzien van oren en poten.

                    Comment


                      Re: Urban alien

                      Wat wil je maximaal besteden? en moet ze Engels of Oekrains lullen en of wil je er een sticker op?

                      Comment


                        Re: Urban alien

                        Ha. Ge zou het wsl nog kunnen regelen ook.

                        Comment


                          Re: Urban alien

                          jammer had ik dat geweten... had op jou site lopen zoeken voor 25 l potten, maar je hebt maar tot 18 l ? maar heb ze al elders besteld ondertussen, wist niet dat je hier ook met suggesties kon afkomen

                          Comment


                            Re: Urban alien

                            Al paar keer geweest bij Urban en je vind wel alles wat je nodig hebt om te kweken.
                            En ik wil best paar euro meer betalen voor goede en correcte servies zoals bij Urban.

                            Dus Urban vergeetkous aan je website werken Tip misschien paar nieuwe foto's trekken met die producten die voorgesteld worden door mooie dames in badpak )))))
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                            Comment


                              Re: Urban alien

                              Dag mensen. Sinds mijn bericht hier in gesprek geweest met Urban en een bestelling gedaan. Gister betaald / verzonden, pakketje vandaag al binnen.
                              Alles is mooi compleet met wat gratis vloeitjes en aanstekers, altijd fijn

                              Heer Urban heeft wat dingetjes die ik nodig had bij besteld en het ging allemaal heel vlot verder.

                              De prijs is ook goed.
                              Bij dat andere shopje wat ik laatst noemde blijken de verzendkosten torenhoog , dat was hier een heel stuk beter.
                              Dat miniscule prijs verschil wat ik toen liet zien, trok zich dus ook mooi recht.

                              Ik ben er blij mee.
                              Zal hier ook weer terug komen als ik nog iets nodig heb.

                              Urban, je heb er een fan bij. Bedankt!

                              Comment


                                Re: Urban alien

                                Geld moet rollen.
                                En dan t liefst richting zeeland..
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...
                                X