opgelet met growshop growXL

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gabberatwork
    Senior Stoner
    Member
    • May 2013
    • 25

    #1

    opgelet met growshop growXL

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    opgelet met een bestelling te plaatsen op growXL.

    heb een tijd terug een bestelling geplaatst en dit duurde nogal lang voor ik een bevestiging kreeg hiervan en na de levering ontbreekt er een deel van mijn bestelling.
    de levering duurt 10 dagen, zeer slechte service, mail adres is ongeldig
    het telefoonnummer mag je 100 x naar bellen en word slechts een paar keer opgenomen of je krijgt een excuus van even aan mijn collega vragen waarna je niks meer verneemt.....

    dus mensen ik raad het af om hier te bestellen als ze zo de klanten behandelen....
    hebben sommige mensen hier nog ervaringen mee gehad ?

    greetzz
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #2
    Re: opgelet met growshop growXL

    important information mooi dat je dat mededeelt
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • bartson
      Retired
      • May 2013
      • 1

      #3
      Re: opgelet met growshop growXL

      hallo iedereen ik ben een beginnend growertje uit belgie en heb ook besteld bij
      growXL maar nog steeds blijft er een deel achter van mijn bestelling mail ongeldig.

      gelukkig was het maar voor 10euro die ze dan mogen steken waar het zonlicht nooit komt!!!
      Al mijn andere bestellingen doe ik wel lekker ergens anders.

      mvg B

      Comment

      • TrueShockz
        Expert Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 79

        #4
        Re: opgelet met growshop growXL

        Fijn om te weten. Koop dan voortaan bij www.420shop.nl!

        Comment

        • growxl
          Zaadje
          • Jul 2013
          • 1

          #5
          Re: opgelet met growshop growXL

          Beste Forumlezers,
          Growxl wil even iets rechtzetten op deze Forum. Wij van Growxl zijn op deze site ten onrechte bejegend van een aantal gebeurtenissen die echter niet zijn voorgekomen. Als degene die dit heeft geschreven even het bestelnummer erbij wil zetten dan weten wij ook over welke bestelling het daadwerkelijk gaat. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, Zo is het telefoonnummer lange tijd niet correct geactiveerd geweest waardoor we niet te bereiken waren en is er een bestelling geweest die is blijven liggen en dit hebben we dan ook zeer netjes met deze klant opgelost. Dus dit is tot op heden minimaal geweest en altijd netjes opgelost.
          Heel simpel wij zijn een webwinkel begonnen omdat we van mening zijn dat de prijzen systematisch hoog worden gehouden en wij tonen aan dat dat aanzienlijk lager kan. Natuurlijk is niet iedereen daar blij mee. Wij geven geen laagste prijs garantie want wij zetten onze producten al zeer goedkoop weg, wij geven geen vrije verzendkosten want bij het bestellen van meerdere producten zijn deze kosten al zeer gunstig en wij sturen onze producten zo snel mogelijk op. De levertijd is 3 tot 5 werkdagen.
          Wij van growxl dagen u uit om het zelf eens te proberen en niet op de mening van een ander af te gaan.

          m.v.g. medewerkers van Growxl

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: opgelet met growshop growXL

            krijgen we extra korting voor deze uitdaging?
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: opgelet met growshop growXL

              Waarom rekent GrowXL BTW over de verzendkosten ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Heribei
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 1140

                #8
                Re: opgelet met growshop growXL

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Waarom rekent GrowXL BTW over de verzendkosten ?
                Dat is redelijk normaal bij webshops.

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: opgelet met growshop growXL

                  Ja in Nederland moet je 6,75% BTW betalen over verzendkosten
                  Is normaal dus.
                  Lijkt me trouwens wel een interessant iets, zoals Angel777 voorstelde.
                  Een leuke korting om uit te proberen.
                  Last edited by Escargot; 15 July 2013, 08:47.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: opgelet met growshop growXL

                    Aye, na wat meer info gelezen te hebben zie ik dat het inderdaad zo hoort, alleen is bij de ene webwinkel dit wat beter verborgen als bij de ander.
                    Ik zie helaas geen Gavita lampjes (of andere voor Evsa) bij GrowXL anders had ik ook graag die kortingscode gezien
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #11
                      Re: opgelet met growshop growXL

                      Ik heb ook ff het web afgespeurd naar GrowXL en kwam helemaal geen uitzonderlijk wangedrag tegen.
                      KvK Cijfers staan nog niet gedeponeerd is echter normaal bij kleinere of nieuwe bedrijven.
                      Telefoon wordt direct en netjes opgenomen.
                      Ja ik weet het niet, lijkt mij dat als je een slechte ervaring hebt ff. contact opneemt met de beheerder.
                      Wel vind ik het jammer (ZOALS BIJ ZO VELEN) dat als je op hun website de ervaringen na leest hier geen slechte ervaringen tussen staan.
                      Je kan helaas geen bedrijf voeren zonder vergissingen te maken.
                      Wel blijf ik natuurlijk nieuwsgierig naar de kortingen!!!
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: opgelet met growshop growXL

                        om vergissingen te voorkomen; op websites worden vaak misleidende ervaringen geplaatst om de schijn te wekken dat het om 'n betrouwbaar bedrijf gaat!
                        vaak word dit door de beheerder zelf gedaan of door vrienden!
                        laat je dus niet te snel misleiden door mooie praatjes die hier of daar ergens te lezen.
                        de beste ervaring krijg je door zelf te bestellen

                        korting van 25% vind ik wel aardig
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #13
                          Re: opgelet met growshop growXL

                          Wat zeg je me daar Angel 25% klinkt mij als muziek in de oren.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Dylero
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 280

                            #14
                            Re: opgelet met growshop growXL

                            of 1 tensiometer kopen 1ne gratis
                            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: opgelet met growshop growXL

                              gratis is voor gierige nerds
                              'n leuke korting vind ik aangenamer als gratis 'rommel'.
                              als ik voor 100 euro voeding bestel wil ik geen 100 euro voeding gratis, zo gierig ben ik nòg làng niet gelukkig
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...