Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opgelet met growshop growXL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: opgelet met growshop growXL

    Jammer om dit te lezen over een webwinkel die de mensen zo fopt, gelukkig komen zulke zaken altijd vroeg of laat aan het licht. er is een oude spreuk die zegt waar rook is er ook vuur.

    Denk ook dat een web growschop zich sterker voelt tegenover de gefopte klant omdat ze weten dat de klant niet vlug naar de politie of consumenten programma (radar bv) zal gaan om klacht in te dienen.


    N.B Ik plaats mijn bestellingen bij de 420schop en ben nog nooit gefopt geweest daar
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

    Comment


      #32
      Re: opgelet met growshop growXL

      1300euro !!! wtf

      Comment


        #33
        Re: opgelet met growshop growXL

        Ermano (or anyone), I sit in the same boat, is it possible to share the Whatsapp info (privately)?

        mij excuses voor het engels taal jongens, mij nederlands ben niet zo goed..maar ik woon hier en nu ik ben ook een victim van deze winkel.

        Comment


          #34
          Re: opgelet met growshop growXL

          Goedendag, spijtig dit te lezen, helemaal als ik het bedrag zie. Zelf heb ik ook slechte ervaringen met deze growshop.
          Ook spullen besteld en nooit geleverd gekregen, dit is echter al een paar maanden geleden.
          Ook ik had aangifte gedaan, de agent die ik toen sprak vertrouwde de zaak ook niet maar kon toen nog geen opzet bewijzen.
          Ik mag hopen dat als jij, en hopelijk ook een aantal van die VELE mensen met klachten over GROWXL, ook aangifte hebben gedaan, dat ze dat nu wel kunnen. Uiteraard heb ik mijn aangifte nooit ingetrokken. Denk dat GROWXL er op gokt dat de meeste mensen NOOIT AANGIFTE doen. OOK ik raad een ieder iig aan ergens anders te bestellen!!!

          Comment


            #35
            Re: opgelet met growshop growXL

            oplichters

            Comment


              #36
              Re: opgelet met growshop growXL

              De website van GrowXL is offline zie ik. Dan komen er in ieder geval geen slachtoffers bij...
              Ik had me een tijd terug ingeschreven voor de nieuwsbrief en kreeg het volgende te zien:

              growxl.jpg

              Wellicht dat dit van dezelfde eigenaar is, of hij heeft de nieuwsbrief template van deze webwinkel gejat.
              Last edited by Jointjedraaien; 10 July 2015, 12:48.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                Re: opgelet met growshop growXL

                Dag allen,

                Ik ben slablaadje en kijk al een tijdje mee, maar schrijf hier niets. Op wietforum.nl zag ik slechte ervaringen met growxl.nl. Aangezien ik even niets te doen had, heb ik eea op Google en Yahoo zitten zoeken naar de achtergronden van GrowXL en heb toch wel wat info boven water kunnen krijgen.

                De conclusie is dat ze aangesloten zijn/waren bij Stichting Webwinkel Keurmerk,

                Linkje naar inschrijving bij webwinkelkeurmerk: (Deze link was voordat de growxl.nl van eigenaar is veranderd).
                Linkje naar de contactpagina van GrowXL: (Deze link was voordat de growxl.nl van eigenaar is veranderd).
                Linkje naar de verkorte algemene voorwaarden met daarin de identiteit van de ondernemer: (Deze link was voordat de growxl.nl van eigenaar is veranderd).

                Alle andere linkjes, vermeldingen etc kunnen jullie nalezen op wietforum.nl.

                http://www.wietforum.nl/topic/115837..._fromsearch__1

                Mijn advies: bel Stichting Webshop Keurmerk op en geef aan dat hun lid (inmiddels ex lid) de koopovereenkomst niet nakomt en dat je jouw geld terug wilt hebben.

                Succes.
                Last edited by Jointjedraaien; 19 July 2015, 17:08.

                Comment


                  #38
                  Re: opgelet met growshop growXL

                  Even een rectificatie op voorgaand bericht.

                  Vandaag ontving ik bericht van een ontevreden klant van GrowXL via jullie forum was hij bij ons gekomen.

                  Nu las ik dat forumleden allemaal informatie hadden opgezocht omtrent GrowXL en wie hiervan de eigenaar is, hier wordt Tickles B.V. als eigenaar gezien wat niet correct is.

                  GrowXL is door ons ruim 1.5 jaar terug verkocht aan de heer Jankovic, en voert nog steeds het Stichting Webwinkel Keurmerk wat ook onjuist is. Wij hebben alle verkoopdocumenten aangeleverd aan Stichting Webwinkel Keurmerk en doen dat ook afstand van de acties van de heer Jankovic.

                  Wij vinden de situatie heel naar en zeker voor de mensen die een bestellingen hebben geplaatst, echter heeft Tickles hier niets mee te maken.
                  Wel idioot dat een webshop anderhalf jaar onterecht een webshop keurmerk heeft kunnen dragen!
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #39
                    Re: opgelet met growshop growXL

                    Als je daaraan je gegevens hebt vermeld,ben je goed de pineut,mijn inziens
                    De heer 'Jankovic' zal zeker wel ergens gekend zijn,bij de die zouden hun eigen moeder verkopen voor wat euros
                    Hopelijk zijn het er niet teveel,erg voor hun

                    Comment


                      #40
                      Last edited by douwe62; 19 July 2015, 18:21.

                      Comment


                        #41
                        Re: opgelet met growshop growXL

                        Ik heb laten bellen met Stichting Webshop Keurmerk. Ze hebben nimmer contact gehad met die J. Jankovic en GrowXL.nl is bij hen uitgeschreven rond oktober 2014. Uit een Whois blijkt dat J. Jankovic nu eigenaar is van de domeinnaam. De Stichting kan dus helaas niets voor de gedupeerden doen. Ze gaven wel aan dat er geen klachten waren over Tickles BV.

                        Wat dieper en breder graven op google leverde me op dat hij ook Groothandel JVC had/heeft. Daarover zijn gelukkig wel weer andere gegevens voorhanden:

                        http://www.gevonden.cc/telefoonnumme...4207/lastname/

                        JVC Groothandel Export & Import
                        Prinses Beatrixstraat 15
                        2411 TH Bodegraven
                        06-21474207

                        Dat adres is een woonhuis. Daar woont schijnbaar ene B. Jankovic (zijn vader of zo?) met nummer: 0172615204

                        Meer is er niet helaas, dus het einde van mijn zoektocht. Veel succes aan de gedupeerden, ik hoop dat Tickles ook ff wat druk kan zetten bij de huidige eigenaar om de gedupeerden schadeloos te stellen.

                        Comment


                          #42
                          Re: opgelet met growshop growXL

                          Great job done douwe62 nu hebben ze al iets voorhanden,in mijn geval,zet ik er een advocaat ofzo op,die mannen weten er wel raad mee

                          Comment


                            #43
                            Re: opgelet met growshop growXL

                            Het blijkt dat GrowXL toch zeker fout zit anders hadden ze zeker gereageerd ipv 5 dagen terug met een "geruststellend" berichtje.... triest

                            Comment


                              #44
                              Re: opgelet met growshop growXL

                              Welk "geruststellend" berichtje?

                              Nadat ik het geld heb overgemaakt geen reactie op mail en voicemail die aanstaat.

                              "top! dan gaan we er meteen mee aan de slag" was zijn laatste bericht..

                              telefoonnummer van dat woonhuis doet niets, en ga niet tot daar rijden voor ik weet dat er iemand aanwezig is

                              meer info steeds welkom..

                              Comment


                                #45
                                Re: opgelet met growshop growXL

                                Aangiften doen terwijl jij een hok op zolder hebt staan... haha kijk maar uit

                                Comment

                                Bezig...
                                X