Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zamnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zamnesia

    Hun website is sinds kort uit de lucht. Iemand een idee wat daar speelt?

    Comment


      #17
      Re: zamnesia

      http://www.dutch-headshop.com/nl/wie...lnjmbbveersog2

      In een woord, perfect.
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        #18
        Re: zamnesia

        Weet ik daar bestel ik normaal gesproken. Ik had echter de laatste keer gaasjes voor mijn Volcano nodig en die had DHS niet in het assortiment.

        Comment


          #19
          Re: zamnesia

          Topic gaat over Zamnesia.
          Toevallig wilde ik daar afgelopen vrijdag eens rondsnuffelen, en de website bleek inderdaad niet bereikbaar.
          Ik zie dat ze nu wel online zijn, er staat alleen niets over storing op de site gemeld.

          Dus we moeten maar raden of het een dns probleem was, of de server kapot was, of dat de rekening niet betaald was.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: zamnesia

            Hij doet het inderdaad weer. Ik had vanmorgen nog even gekeken en toen lag hij er nog uit. Geen idee waarom dat geweest is.

            Comment


              #21
              Re: zamnesia

              Pineapple punch gekocht daar.
              Ik heb 3 zaden ontvangen en alleen maar eentje gebruikt. Positief dus.

              Comment


                #22
                Re: zamnesia

                2de bestelling gedaan op zamnesia en opnieuw geen probleem met het ontvangen
                is dus een heel goeie site.
                10zaden van the doctor zien er super uit.
                1van de 3 zaden van pure kush ziet er heel klein uit maar dat wil mss niets zeggen dat zien we wel als we er aan beginnen
                grtzz..

                Comment


                  #23
                  Re: zamnesia

                  Prima site hoor, vergelijkbaar met Azarius. Sommige dingen hebben zamnesia weer wel en azarius weer niet. Bestel bij beide. Azarius heeft echt superservice!!! Zamnesia vast ook maar heb daar nog maar 1 keer bestelt.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #24
                    Re: zamnesia

                    Nog iemand ervaring met zamnesia? Heb wat zaden besteld via collect your parcel. (naar Belgie, een postkantoor). Pakje is terug verstuurd naar zamnesia. Ze vragen om het terug te sturen naar mij thuis, maar aangezien ik moet werken is dat geen oplossing.
                    Werken er nog zaadbanken op die manier? Of met enveloppes die gewoon in de bus gestoken worden zonder aftekenen? Sannie verzendt op die manier, zamnesia zou vragen om een handtekening. Azarius ook. 420 geen ervaring wegens nogal veel zaden niet in stock of niet beschikbaar.

                    Comment


                      #25
                      Re: zamnesia

                      Bij mijn weten geen handtekening nodig bij zamnezia ...
                      pakketje netjes in de bus gekregen in kartonnen envelop.

                      Comment


                        #26
                        Re: zamnesia

                        Hazo. Hun support zegt van wel. Belgie of Nederland? Als je niks moet tekenen dan zou ik het gewoon thuis kunnen laten bezorgen zoals bij Sannie. Al snap ik dan niet waar het verschil zit, want het wordt teruggestuurd in het sorteercentrum in Antwerpen volgens de track and trace.

                        Comment


                          #27
                          Re: zamnesia

                          Fout lag bij de post. Grappig als je de geschiedenis van het pakket bekijkt. Dat is in Antwerpen 10 keer gesorteerd geweest en dan toch naar het juiste adres.

                          Comment


                            #28
                            Re: zamnesia

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Fout lag bij de post. Grappig als je de geschiedenis van het pakket bekijkt. Dat is in Antwerpen 10 keer gesorteerd geweest en dan toch naar het juiste adres.

                            Comment


                              #29
                              Re: zamnesia

                              Ja, daar weten wij alles vanaf he LD?
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment


                                #30
                                Re: zamnesia

                                Niks van gehoord op het nieuws anders. Verklaart wel de miserie. Enfin, voorlopig hebben we wel genoeg zaadjes ingeslagen... Wie nog wil profiteren van de verjaardagactie zal snel moeten zijn. In oktober liep ze officieel af.

                                Comment

                                Bezig...
                                X