Mijn ervaring met Royal queen Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joswa
    Retired
    • Apr 2009
    • 153

    #1

    Mijn ervaring met Royal queen Seeds

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik had 3x Amnesia gekocht bij Royal Queen Seeds maar op ik zat nog met een aantal vragen

    1. welke Genetica ?
    2. er staat bij cannabis cup winnaar dus mijn vraag was of zij hem hadden gewonnen of hy-pro/Soma(of gewoon iemand anders)

    het antwoord wat ik krijg van RQS

    Thank you for your email.
    May I ask you if you have ever tried our Amnesia Haze?

    Thank you in advance for your answer and have a nice day!

    Regards,
    Kim


    ze geven geen antwoord op me vraag of proberen het te ontwijken zeer zwak van RQS daar koop ik ook nooit meer Zaden!
    ik weet eigenlijk nu wel zeker dat ze gewoon liegen over die cannabis cup...want ik kan nergens op internet vinden dat RQS ooit een cup heeft gewonnen
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • joswa
      Retired
      • Apr 2009
      • 153

      #3
      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

      D - Haze Bio:
      1) Coffeeshop 't Bunkertje (Apeldoorn): Amnesia Haze (209 punten)
      2) Royal Queen Seed Store (Amsterdam): Amnesia Haze (206 punten)
      3) Coffeeshop de Pinguin (Arnhem): Haze (205,5 punten)

      2e plaats is tog geen cup winner?

      2e plaats in de champions league ben je ook geen winnaar maar gewoon een verliezer

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

        Ik denk dat je als 2e ook nog een Cup (beker) krijgt, die win je, dus ben je een Cupwinner.
        Voor de derde plaats krijg je ook een beker waarschijnlijk, ik zie zaadmakertjes die hiermee adverteren :
        cupwinner.JPG
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #5
          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

          Had je al op de seed finder site gekeken?
          Independent, standardized information about Royal Queen Seeds cannabis-strain Amnesia Haze! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • OnlineAlien
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2009
            • 90

            #6
            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

            rqs koopt hun zaad in, ze maken er zelf geen...

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #7
              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

              hun amnee trekt op niets !!!

              het is simpel een haze soortje , iets heel zoet

              precies suiker klontje

              wil ej goeie amne ?? gooi die rqs dan maar in de vuilbak

              groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • noobgrow
                Stoner
                Member
                • Jul 2013
                • 21

                #8
                Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                Rqs heb ik sws geen goede ervaring mee. Die zaadjes komen mijn huis niet in!

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #9
                  Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                  amnee van RQS is idd GEEEN amnesia

                  ik heb deze ook gehad buiten de geur niets van amnesia in gevonden had een appart citrussmaakje
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • Blaze It
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 125

                    #10
                    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                    M'n eerste keer was ook een zaadbe van RQS verder geen problemen mee gehad leuke opbrengt ook nog......

                    En van welke zaadbank raden jullie de amnesia haze aan ? Of andere wiet ?

                    ✌️peace


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment

                    • royalcheese1grow
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 672

                      #11
                      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                      Heb nog nooit geen ontkiemen problemen gehad,
                      Ook altijd allemaal vrouwtjes,
                      Misschien ook gewoon geluk

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #12
                        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                        Oorspronkelijk geplaatst door Blaze It
                        En van welke zaadbank raden jullie de amnesia haze aan ?
                        Soma's leunt meest aan tegen de originele:
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • Smowkie
                          Elite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 2684

                          #13
                          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                          Hy pro of soma

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                            Mijn ervaring met Royal queen seeds :
                            Meer dan 50% man, hermafrodiet of bananenboom.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #15
                              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                              Special queen van rqs
                              Prachtig planten ... Tot ze ballen krijgen ... Alle 4

                              Comment

                              Bezig...