Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadjes.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietzaadjes.nl

    Ik bestelde ook altijd mijn zaden hier, nooit problemen gehad of iets. Altijd snel antwoord op mails enzovoort.

    Comment


      #17
      Re: Wietzaadjes.nl

      Mijn eerste zaadjes heb ik hier ook vandaan, had er 5 besteld en heb het ontkiemen overgelaten aan iemand die ik ken die wel wat van kweken weet. Bij aankomst viel al meteen op dat 2 van de 5 echt kleiner waren dan de andere 3 en eentje heeft het dan ook niet gehaald, die andere kleine is wel ontkiemt en liep in eerste instantie een week achter op de 3 die prima gingen, maar is uiteindelijk toch helemaal bij getrokken. Qua verzending en verpakking leek het me prima in orde trouwens en 4 uit 5 kan ik mee leven, die dingen gebeuren denk ik dan...

      Comment


        #18
        Re: Wietzaadjes.nl

        Heb vorig jaar bij wz.nl 3x Royal dwarf-, 3x Easy Bud- en 3x QuickFruitzaden besteld. Kreeg daar 3 gratis ak47 af zaden bij.
        Van alle 4 de soorten kwam het eerste zaadje dat ik, als absolute leek toen, liet ontkiemen uit. Gewoon vanuit zaad direct in de pot.
        Dit jaar heb ik 1x RD staan (deze is wel totaal anders qua uiterlijk), 1 uit 1, 2x AK47, 2 uit 2 en 2x QF, ook 2 uit 2. Heb nog geen zaadje hoeven weggooien.
        Niets ontkiemen tussen watjes. Dit jaar wel in kleine potjes begonnen met zaai- en stekgrond ipv gewoon pokon grond.
        Zaden hebben wel donker, maar ongekoeld gelegen.
        Heb ik dan zoveel geluk en jij zoveel pech?
        Veel succes en sterkte iig!

        Comment


          #19
          Re: Wietzaadjes.nl

          Heeft iemand toevallig ervaring met de royal ak (huismerk) van wietzaadjes.nl? Ik wilde deze een aantal bestellen maar kon er niet veel over vinden. De overige zaden zijn allemaal goed maar dat zijn geen huismerk zaden, zit hier nog verschil in?
          Grow bitch! Grow!

          Comment


            #20
            Re: Wietzaadjes.nl

            @QnQ waar haal jij die handige potjes voor je zaadjes?


            Enne ja hoor, angel moet GrowersChoice weer afkraken sjonge jonge
            Last edited by Whitebud; 11 June 2014, 17:14.
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Wietzaadjes.nl

              kan niks concreet slechts zeggen over wietzaadjes.nl maar mij zullen ze nooit (meer) als klant krijgen
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: Wietzaadjes.nl

                reden?
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: Wietzaadjes.nl

                  Ze hebben enkele soorten te koop (gehad) die breeders nog niet eens af hadden gemaakt en dus nog niet eens verkocht KONDEN worden. Dan vraag ik me af wat ze daarvoor in de plaats sturen.

                  Ik moet wel zeggen, ik heb een sweet tooth autoflower van barneys farm van wietzaadjes verkregen via ruil, over dit plantje heb ik niks te klagen gehad.

                  Ze zullen vast goede zaden sturen maar ik vind het gewoon allemaal erg vaag hoe ze doen en wat jij ook zegt angel, ik koop liever van iemand die ik zeker kan vertrouwen
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #24
                    Re: Wietzaadjes.nl

                    daarom ben ik dus altijd zeer kritisch als het om zaden gaat

                    en je zegt het zelf al;Ze hebben enkele soorten te koop (gehad) die breeders nog niet eens af hadden gemaakt en dus nog niet eens verkocht KONDEN worden. Dan vraag ik me af wat ze daarvoor in de plaats sturen.
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #25
                      Re: Wietzaadjes.nl

                      Roddels en geruchten zeker ?
                      Waar staat dat dan, en wat was Tim's reactie op die beschuldiging ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: Wietzaadjes.nl

                        Tim is gewoon te vertrouwen hoor. wat is da nou toch voor onzin..

                        Edit: en wieweet had hij ze al wel in pre-order staan en per ongeluk al op de website geplaatst, weet jij veel...
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: Wietzaadjes.nl

                          Dat zou kunnen ja, nog even voor de duidelijkheid: ik ben hier niet om wietzaadjes.nl af te kraken
                          ik zelf ben er echter zo goed als zeker van dat ik daar niks bestel
                          niet omdat ik slechte ervaring heb met wietzaadjes.nl maar omdat ik gewoon liever direct bij de breeder bestel
                          ben trouwens wel benieuwd naar hun huismerk autoflowers misschien probeer ik daar wel eens wat van
                          Last edited by poepzak200; 16 June 2014, 14:00.
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #28
                            Re: Wietzaadjes.nl

                            Ik krijg deze week nog 5 Northern Light Auto's van hun aan voor in het veld, eens zien wat dat opbrengt he...

                            Vorig jaar heb ik van hun White Widow niet veel geoogst (omstandigheden waren niet ideaal, enorm veel schaduw), opbrengst was laag, maar het rokertje was uitzonderlijk lekker!
                            Stap voor stap geraken we er wel.

                            Comment


                              #29
                              Re: Wietzaadjes.nl

                              Vraagje ik heb bij wietzaadjes .nl 5x ww auto besteld .ontkiemde niet nog eens 5 van de zelfde en nog niks .heb me nu een tent gekocht 400w hps met alles erbij lumitec evsa .son t pia master green power 400w 400m3 afzuiging met thermostaat ezv... maar wil nu zaden bestellen .
                              Nu mijn vraag waar koop ik echte goede zaden en welke soort is goed ? En is zo een voledig voedingspaket van plagron ook goed ? En mag ik de zaden direct in grond steken voor kieming heb plagron grow mix zou dit goede aarde zijn .hoop op snel antwoord mvg breeschke

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                              Comment


                                #30
                                Wietzaadjes.nl

                                Soorten zijn erg verschillend van smaak en effect, maar als beginneling zou ik voor indica soortjes gaan , niet teveel sativa die zijn moeilijker omdat ze langer bloeien!

                                Je setup lijkt me goed maar ontkiemen zou ik niet in growmix doen, het is wat overkill! Ik zeg niet dat het niet kan he ...
                                Ik ken ook iemand die dat zo doet ..

                                Sommige soortjes kunnen er gewoon niet zo goed tegen en hebben wat achterstand in het begin..

                                Haal zaai en stekgrond en laat ze daar een goeie week in voor je verpot naar je growmix, dan ben je al weer een paar weken goed met je voeding.

                                Voedingspakket kan idd van plagron, hesi maakt ook starterspaketten dacht ik.. Je moet zelf uitmaken wat je aanspreek er zijn erg veel soorten voeding... Check wat kweekverslagen


                                Veel succes nog

                                Comment

                                Bezig...
                                X