Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadjes.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wietzaadjes.nl

    Dit topic gaat over wietzaadjes.nl daar vraag je dus niet om een andere site.
    Als je uit 10 zaadjes echt geen plantje krijgt is het misschien een idee om je manier van ontkiemen eens onder de loep te nemen ?

    <Hoe ontkiemen. De iNFo>
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: Wietzaadjes.nl

      Heel veel dank ik zal dan maar stekgrond gebruiken he .nu nog gewoon zien waar zaad kopen want heb ervoor altijd gekocht aan wietzaadjes.nl als ik buiten kweekte ga nu in tent beginne maar koop daar niet weer 10 x white widow auto en niks ontkiemen vertrouw het ni meer .maar waar dan zaad kopen ? Mvg

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment


        #33
        Re: Wietzaadjes.nl

        Sorry wist ik niet zit voor eerste x op forum @qnq ga zeker kijken bij ontkiemen mvg

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment


          #34
          Re: Wietzaadjes.nl

          Denk dat ik weet wat ik fout deed veel te veel water en ook koud water .maar ik gebruik ook regenwater ze zeggen dat dat goed is is dit zo ???

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

          Comment


            #35
            Re: Wietzaadjes.nl

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...aden-ontkiemen
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #36
              Wietzaadjes.nl

              Wietzaadjes verkoopt ze ook maar , als hij ze correct bewaard kan hij weinig meer doen dan het lot in de growwer zen handen te leggen... Heb er ook nog besteld en was gewoon goed gegaan, is intussen al een paar jaar terug en heb een paar maand terug nog 1 ervan gezet... Ging gewoon goed na al die tijd

              Comment


                #37
                Re: Wietzaadjes.nl

                Bedankt iedereen en angel777 bedankt heel goede uitleg .als ik mijn eerste kweek begin maak ik zeker een verslag mvg

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                Comment


                  #38
                  Re: Wietzaadjes.nl

                  laten we eerlijk zijn wz is top
                  de keuze is gigantisch
                  top qualiteit en ze onkiemden bijna allemaal
                  en de prijs is supperlaag
                  zeker huismerk doen
                  tnx to wz
                  Last edited by grinderke; 9 August 2014, 22:20.

                  Comment


                    #39
                    Re: Wietzaadjes.nl

                    Hun huismerk soorten, die zijn echt goed....elke keer dat ik een huismerk heb gekocht of gekregen van wietzaadjes, die ontkiemen in een zeer korte tijd, zeker een aanrader, wat betreft andere soorten per stuk kopen, zou ik niet doen...ik zou het persoonlijk ook per 3, 5 of 10 kopen...and by the way, zeer vriendelijke gast

                    Comment


                      #40
                      Re: Wietzaadjes.nl

                      Veel mensen blijken gewoon te vergeten dat ze een natuurlijk iets bestellen, geen moederbord waar je 2 jaar garantie op hebt.
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #41
                        Re: Wietzaadjes.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                        and by the way, zeer vriendelijke gast
                        Nou inderdaad, dat viel mij ook op. Kreeg zelfs nog een persoonlijk berichtje bij de bevestiging van mijn bestelling.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #42
                          Re: Wietzaadjes.nl

                          - ikzelf denk dat het ontkiemen aan jou lag.
                          - net gesprekje gehad met nieuwe kennis.
                          - hij besteld altijd zijn zaadjes via wietzaadjes.nl en ze zijn al altijd allemaal uitgekomen tot dame.
                          - hij spreekt over een 50tal zaadjes (geen autoflowers)

                          Comment


                            #43
                            Re: Wietzaadjes.nl

                            de ene zweert erbij
                            de ander moet ze gewoon niet
                            de 1 treft het en krijgt allemaal goede zaden
                            de ander treft het slechter en krijgt minder goede zaden
                            iedere fatsoenlijke breeder doet z'n best alle rommel eruit te houden want geen plant zal worden
                            toch kunnen er altijd zaden bij zitten die qua uiterlijk gezond zijn maar achteraf niet opkomen.
                            het is en blijft 'n natuur product wat je niet zomaar aan of uit kan zetten
                            je zal er dus soms ook moeite voor moeten doen om het tot 'n goed eindresultaat te kunnen brengen.

                            het ligt niet altijd aan het zaad zoals al word vermeld, maar aan de onwetendheid van de kweker die de plantjes uit de zaden probeert te trekken!

                            als wietzaadjes.nl alleen maar bagger leverde zouden ze niks meer verkopen.
                            ze verkopen nog steeds dus zoveel bagger zullen ze dan ook echt niet verkopen.

                            maar ook hier heeft iedereen weer andere ervaringen mee.
                            door de jaren heen kwam ik er achter dat op bv wietforum de zaden die afgekeurd waren door whazzup (i.v.m. herma gevoeligheid) als freebees werden weggegeven.
                            het is daar dus al de normaalste zaak van de wereld dat herma zaden op de markt worden gebracht in plaats van weggooien in de kliko.

                            het is en blijft koffiedik kijken waar je goede zaden vandaan KAN halen in ieder geval.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #44
                              Re: Wietzaadjes.nl

                              dat is wat er op hun site staat : Hoelang duurt de verzending van de zaden?
                              Normaliter verzenden wij de wietzaadjes als de betaling bij ons binnen is. Maar in een incidenteel geval kan de levertijd iets uitlopen door beperkte voorraad in ons eigen magazijn.Je hebt hierdoor wel de garantie dat je verse zaden ontvangt. :

                              In mijn mening: heb je meer kans dat als je 50 zaadjes besteld van autoflower bv, dat ze verser zijn dan als je 1 amnesia haze besteld van Soma die per stuk meer dan 17 euro kost, en dan spreek ik uit men eigen ervaring. Met het ontkiemen kan je eigenlijk niets verkeerd mee doen, vrij simpel techniek vind ik persoonlijk. En heb overllaatst der Soma amnesia haze besteld 1 stuk ( 17.50 euro)+ white Russian serieus seeds 1 stuk (15 euro) ....en beide waren mislukt...ik heb van wietzaadjes van huismerk 3 AK-47 gekregen en de volgende dag ware ze helemaal ontkiemd,

                              Daarom denk ik persoonlijk dat als je per stuk koopt meer kans hebt dat het niet vers zijn, dan als je er inneens 10 of 50 besteld....want meestal die aantal hebben ze niet iin voorraad en per stukjes liggen der msshien honderden van verschillende breeders......

                              Comment


                                #45
                                Re: Wietzaadjes.nl

                                Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                                dat is wat er op hun site staat : Hoelang duurt de verzending van de zaden?
                                Normaliter verzenden wij de wietzaadjes als de betaling bij ons binnen is. Maar in een incidenteel geval kan de levertijd iets uitlopen door beperkte voorraad in ons eigen magazijn.Je hebt hierdoor wel de garantie dat je verse zaden ontvangt. :

                                In mijn mening: heb je meer kans dat als je 50 zaadjes besteld van autoflower bv, dat ze verser zijn dan als je 1 amnesia haze besteld van Soma die per stuk meer dan 17 euro kost, en dan spreek ik uit men eigen ervaring. Met het ontkiemen kan je eigenlijk niets verkeerd mee doen, vrij simpel techniek vind ik persoonlijk. En heb overllaatst der Soma amnesia haze besteld 1 stuk ( 17.50 euro)+ white Russian serieus seeds 1 stuk (15 euro) ....en beide waren mislukt...ik heb van wietzaadjes van huismerk 3 AK-47 gekregen en de volgende dag ware ze helemaal ontkiemd,

                                Daarom denk ik persoonlijk dat als je per stuk koopt meer kans hebt dat het niet vers zijn, dan als je er inneens 10 of 50 besteld....want meestal die aantal hebben ze niet iin voorraad en per stukjes liggen der msshien honderden van verschillende breeders......
                                hmmm wist ik niet. intressant

                                Comment

                                Bezig...
                                X