zaden op 420shop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GDog
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 671

    #1

    zaden op 420shop

    Korting op 420shop
    iemand ervaring met deze zaden van de 420shop?
    Als je zoekt naar een online shop waar je wietzaadjes kunt kopen ben je bij 420Shop aan het juiste adres! In deze shop vind je een uitgebreid assortiment

    het zijn 50 zaadjes voor 27euro ( normaal 35)
    maar er staat nergens bij welke genetics.
    heb het al is gevraagd in het 420shop topic maar nog geen antwoord gehad.

    Grtz Gdog
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: zaden op 420shop

    Misschien kan je de 420shop bellen of mailen voor contactgegevens
    van multiseeds, dan kun je het aan de breeder zelf vragen.

    Na even googlen kwam ik deze website tegen
    http://www.multiseeds.com
    Last edited by Stemma; 27 November 2014, 10:57.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: zaden op 420shop

      Het zijn geen 100% vaste soorten of hoeveelheden per soort
      Ieder zakje is "uniek"... En rommel
      Ik vermoed dat je ze voor guerilla wil gebruiken, waar goedkope zaden een must zijn
      Ik las net iemands verslag hij had van de 50 zaden er 30 gebruikt waarvan er maar 16 ontkiemden en 10 daarvan tot goede planten groeiden en dat was dan nog binnen.
      Ik vrees dat het een miskoop is
      Mooi aanbod maar slechte qualiteit zaden
      Mss beter iets anders zoeken of zaden ruilen of overkopen van iemand cvoor een goede prijs
      Bij growshopmarkt vind je soms ook eerlijke en goede verkopers die qua prijs in de.buurt van die multiseeds komen maar dat kun je tenminste zelf de zaden kiezen
      Last edited by grinderke; 27 November 2014, 10:58.

      Comment

      • Kwasimodo
        Grower
        Nieuw Lid
        • Jul 2014
        • 688

        #4
        Re: zaden op 420shop

        Als je zaden koopt aan de "onderkant" van de markt, voor iets meer dan 50 cent per zaadje, dan weet je van te voren wat je koopt.
        Je kan ook bij SensiSeeds tien reguliere zaden kopen voor € 150: dan mag je wat hogere eisen stellen.
        Het is maar hoe je je hobby aanpakt en hoeveel geld je er voor over hebt: de een zit een beetje te rommelen in de marge met spaarlampen en de ander geeft meer dan € 500 uit voor een Dimlux nanotube lamp van 1000 watt.
        Het is net als bij kleding: een maatkostuum draagt comfortabeler, maar is ook veel duurder dan een confectiekostuum.
        Maar de functionaliteit is de zelfde: je wil niet in je blote bast rondlopen.
        Last edited by Kwasimodo; 27 November 2014, 18:07.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment

        • GDog
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 671

          #5
          Re: zaden op 420shop

          Ja stemma het was inderdaad voor guerilla! Ik was gewoon wat aant rondkijken maar vond geen info over ze.. Maar als er binne al maar 10overschieten is het de moeite misschien niet..
          @grinderke heb je een linkje naar dit verslag?
          @kwasimodo ja zo is het wel! Ik wil voor zowel indoor als outdoor zo weinig mogelijk uitgeven voor een mooi resultaat! Soms lukt het en soms niet..

          Sent from my C2105 using Tapatalk
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment

          • Kwasimodo
            Grower
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 688

            #6
            Re: zaden op 420shop

            Zo erg is het niet als er een aantal zaden niet ontkiemen.
            Als je vroeg zaait, kun je van elke zaailing tot eind juni een heleboel stekken halen.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #7
              Re: zaden op 420shop

              Oorspronkelijk geplaatst door GDog
              Ja stemma het was inderdaad voor guerilla! Ik was gewoon wat aant rondkijken maar vond geen info over ze.. Maar als er binne al maar 10overschieten is het de moeite misschien niet..
              @grinderke heb je een linkje naar dit verslag?
              @kwasimodo ja zo is het wel! Ik wil voor zowel indoor als outdoor zo weinig mogelijk uitgeven voor een mooi resultaat! Soms lukt het en soms niet..

              Sent from my C2105 using Tapatalk
              Wat mij betreft krijg je een gratis verpakking met 25 zaden bij je bestelling zodat je ze kan uit proberen.
              Neem maar contact op via het formulier om het te regelen

              Misschien ook leuk om gelijk mee te doen aan deze actie: Speciale-lotto-voor-420-Members
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #8
                Re: zaden op 420shop

                Kijk, dat is nu service!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • royalcheese1grow
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 672

                  #9
                  Re: zaden op 420shop

                  Comment

                  • GDog
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 671

                    #10
                    Re: zaden op 420shop

                    thx admin! inderdaad een leuke service! eerst nog is nadenken welke zaadjes ik dan allemaal ga nemen
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: zaden op 420shop

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                      Misschien kan je de 420shop bellen of mailen voor contactgegevens
                      van multiseeds, dan kun je het aan de breeder zelf vragen.

                      Na even googlen kwam ik deze website tegen
                      http://www.multiseeds.com
                      als ik erop klik kom ik niet op 'n website terecht maar bij domeinbeheer of iets dergelijks

                      Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant van mijndomein.nl
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #12
                        Re: zaden op 420shop

                        @Angel, vandaar mijn

                        Vooruit Angel ik heb nog even verder gezocht naar multiseeds.com
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #13
                          Re: zaden op 420shop

                          die naam en adres gegevens komen me bekend voor :O
                          ik zwijg
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • GDog
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 671

                            #14
                            Re: zaden op 420shop

                            En vandaag had ik post
                            Vrijdag heb ik alles betaald en vandaag al in de bus
                            weer een zeer snelle levereing plus leuke extra's

                            85.jpg

                            thx 420shop voor de extra zaadjes en de leuke extra's

                            een kweekverslagje volgt!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                            Comment

                            • Greyvol
                              Amazing Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 4721

                              #15
                              Re: zaden op 420shop

                              Kijk dat is nog eens service,

                              ik kreeg vandaag het volgende emailtje, vind ik toch iets minder, van de Grasscompany..
                              (had niet ontkiemde zaadjes in orginele verpakking, stevig plastic flesje verpakt, maarja weg is weg)
                              --------------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Ik heb een lege envelop ontvangen, hij is in de postsorteermachine van PostNL blijven steken.
                              De inhoud is op de papieren na verloren gegaan.

                              Helaas kan ik hier niets mee beginnen, ik kan geen retouren bij de producent claimen zonder de onontkiemde zaadjes in de originele verpakking.

                              Overigens wil ik je nog wijzen op mijn onderstaande mailtje.

                              Vergeet niet om je (kopie) van de pakbon mee te sturen en om de zaadjes in een bubbeltjes envelop, of klein doosje te doen.
                              Een gewone envelop wordt leeg/plat geperst in de postsorteermachine en komt dan ook leeg of beschadigd aan.


                              Helaas is dit exact wat er gebeurd is.
                              Last edited by Greyvol; 16 December 2014, 14:54.
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment

                              Bezig...