Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Superstrain Seedshop ( hypro)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Superstrain Seedshop ( hypro)

    Korting op 420shop
    Heeft er iemand al zaden besteld op deze site http://superstrains.biz/ ? Want vorige maandag heb ik er Amnesia haze en Enemy of the state besteld en ik heb geen enkele reactie terug gekregen van hun, ...heb zelfs vorige donderdag een bericht gestuurd om te horen of ze mijn betaling hebben ontvangen ( gewoonlijk duurt het niet langer dan 4 dagen) en nog altijd geen reactie terug gekregen,

    Grtz

    #2
    Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

    ik vermoed dat je uw geld kwijt bent dan.
    het eindigt al op .Biz zou ik al niet vertrouwen

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    had je eens gekeken op hun site naar het adres wist je eigenlijk al genoeg
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

      @thugz, je doelt op de postbus neem ik aan? dat zegt niet zo heel veel hoor.. al is het niet heel gebruikelijk het kan wel natuurlijk.
      @Faraon, ik zal ze volspammen of FB en twitter als ik jou was, misschien dat het iets helpt je weet het nooit.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

        pff, ....Ik hoop dat je verkeerd bent Thugz, en als het zo is ja dan pech voor mij....dan weet iedereen het via hier dat je daar niet moet bestellen...als ik u mag vragen wat is er zo verkeerd aan sites die met Biz eindigen?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        het is maar een week, dus direct met spammen beginnen vind ik het nog niet gepast..dacht ik zal eerst een bericht sturen op jointjedraaien zien of iemand wat meer weet over die website of superstrain zelf , nog nooit iets slecht daar over gehoord, daarom was ik best gerust vorige week om er iets bij te bestellen maar vanaf vandaag begonnen de beltjes te rinkelen ( van er is iets dat niet klopt)....
        Last edited by Faraon; 15 December 2014, 19:02.

        Comment


          #5
          Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

          Heb net even die link bekeken die ze geven naar twitter en ze beweren HY-PRO seeds te zijn en de naam te hebben veranderd.. ik zal het eens wat beter bekijken als ik jou was, maar ik ben jou niet dus daar mag je zelf wat tijd instoppen good luck!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #6
            Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

            Neen , dat klopt wel, vroeger was het hypro zaden en ze hebben hun naam aangepast naar Super strain....de echte Amnesia haze is van hun daarom dat ik het daar wou bestellen, maar thanks ayway ilikebigbuds
            Last edited by Faraon; 15 December 2014, 19:13.

            Comment


              #7
              Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

              Hoeveel heb je er besteld?
              Gaat zo te zien alleen vanaf de 100 stuks die Amnesia.

              Comment


                #8
                Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                alleen maar 3 zaadjes van Amnesia haze en een single van Enemy of the state,een totaal bedrag van 36 euro... ik heb geen opmerking gelezen dat je zoveel minimum zaden kunt bestellen anders zouden ze toch mijn bestelling gewoon weigeren. Alles is als gewoon verlopen, je besteld, en daarna gewoon afreken

                Comment


                  #9
                  Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                  Bestel er 4 en moet $400,- afrekenen.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  In het mandje zitten dan wel 100 zaden.
                  Die femmezaden en autoflowers kunnen wel per stuk.

                  Comment


                    #10
                    Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                    Dat staat nergens op hun site en als het zo is dan gewoon mijn bestelling annuleren...zo moeilijk is het niet.....

                    Comment


                      #11
                      Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                      Ben je geholpen toch en kijk eens in de 420shop hier keuze genoeg en zeker van je zaden.
                      Succes.

                      Comment


                        #12
                        Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                        Het gaat daar niet over.Mway............., mijn vraag was gewoon of iemand al ervaring had met een bestelling via de bovenvermelde seedshop, dat is al .....het gaat wel alleen over 36 euro maar dat blijft geld eh, , ....heb al een bestelling gedaan deze morgend bij 420shop, al betaalt en al opgetsuurd, ....hoe dat het echt moet ,altijd tevreden geweest met 420shop... kweek al 10 jaar dus ben best wel bekend in dit wereld......alleen via Superstrain is het de eerste keer, dacht ze hebben de echte amnesia haze, beter inneens bij hun bestellen, maar merci Mway...

                        Comment


                          #13
                          Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                          ik zat al te kijken maar je hebt de goede zaak al gevonden
                          http://420shop.nl/wietzaden/super-strains.html
                          beter eerst vragen naar ervaringen over zaadhandelaren want ze springen als paddestoelen de grond uit en velen ervan zijn oplichters of neppers helaas

                          http://www.hy-pro.nl/contact.html
                          bel daar eens heen en vraag of die website ook van hun is
                          Last edited by Jointjedraaien; 23 December 2014, 01:55.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                            Awel daar heb ik er niet aan gedacht , om een mailtje te sturen naar Hy pro, bedankt Angel....

                            Comment


                              #15
                              Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                              ik zou gewoon even bellen
                              sneller als mailen vaak
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X