help !! growshop verzegeld

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: help !! growshop verzegeld

    Om welk bedrag het gaat doet er helemaal niet toe (voor ons)

    Is er niet eerder iemand met een probleem met die shop geweest ?
    Toen ik met google streetview de omgeving door keek kwam me dat bekend voor, ik heb die weleens eerder bekeken.

    Via dnsbelgium.be vond ik deze gegevens, misschien heb je er wat aan ?

    Onsite contactpersonen
    Organisatie Klima supplies
    Taal Nederlands
    Adres
    Telefoon
    Fax
    E-mail
    Je kunt op dnsbelgium.be ook een klachtenformulier invullen.
    In hoeverre dat iets helpt weet ik niet.

    De site waar meneer Vaes z'n emailadres heeft (niva-sanitair) is offline gehaald wegens openstaande betaling.
    Da's niet zo'n goed teken.
    Als het een groot bedrag is wat je betaald hebt moet je die meneer misschien eens ergens gaan opwachten.
    Of je neemt je verlies, en ziet het als leergeld.
    Last edited by QnQ; 25 October 2015, 07:24.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Faraon
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 241

      #17
      Re: help !! growshop verzegeld

      Hoe dom kan je toch zijn??

      Een nieuwe shop, nog geen twee jaar oud, In Antwerpen , en dan ilegaal gaan doen

      Tjonge jonge jonge

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: help !! growshop verzegeld

        Staat er boven Q, De witte heeft daar is een lamp gekocht die al gebruikt was. Als ze daar dan nu een plantage gevonden hebben dan weet je vanwaar die lamp kwam. Een tentje met een 600 watt noem ik in ieder geval geen plantage. Zullen er dan wel meer geweest zijn.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: help !! growshop verzegeld

          Aaahja, dat was het, ik had het wel gelezen maar het is niet bij m'n hersens aangekomen blijkbaar.

          Ik zie dat er een paar gegevens (adres/tel.nr/email) verdwenen zijn uit m'n vorige post.
          Aight..

          Als ik bij dnsbelgium.be een whois doe op klima-supplies.be zie ik dat die geregistreerd is door N V uit Deurne.

          Da's leuk..

          Een whois van niva-sanitair.be zegt dat de eigenaar z'n registratie niet betaald heeft.
          De naam van de eigenaar is NV Vaes en heeft hetzelfde woonadres als de eigenaar van klima-supplies (De Berlaimontstraat 82)


          Cool..
          ver-eecke.be staat geregistreerd door....., uit 2600 Berchem. (arbeidersstraat 17)
          Opvallend detail: hij heeft hetzelfde telefoonnummer als N V.




          PRIVE GEGEVENS VERWIJDERD.
          Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2017, 22:36.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • steundheufd
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 1234

            #20
            Re: help !! growshop verzegeld

            godmiljaarde Q .... hoe doede da slimme mens !
            in u vorig leven nog pink panther ofso geweest ?

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #21
              Re: help !! growshop verzegeld

              Hadden we dit niet voorspeld al die slimmerikken die zelfs hun auto staan in te laden in dezelfde straat van de growshop,sta je mooi op foto,voor in het plakboek van de federale,heb dat al meer via via gehoord,dat er survilances patrouilles rondom de 'belgische growshops" zijn,bij mijn weten zijn growshops nog steeds illigaal in Belgie,dus weet je op voorhand dat er miserie kan van komen

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #22
                Re: help !! growshop verzegeld

                QQ7
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #23
                  Re: help !! growshop verzegeld

                  Een linkje voor de slimmerikken http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151023_01935186
                  Weeral eens de goede naam van hobbykwekers besmeuren..

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #24
                    Re: help !! growshop verzegeld

                    Growshops zijn niet bij wet verboden. Je moet je inschrijven he, zomaar een winkel openen gaat niet. Probeer maar is een coffeeshop te openen, dan zie je mss het verschil

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #25
                      Re: help !! growshop verzegeld

                      http://www.gva.be/cnt/dmf20151023_01...g-van-growshop

                      Lille en Antwerpen liggen nu niet echt in de buurt van elkaar, er zal wel ergens een foutje zitten in het tikwerk.

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #26
                        Re: help !! growshop verzegeld

                        Niet het Franse Lille he.

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #27
                          Re: help !! growshop verzegeld

                          Je hebt in de provincie Antwerpen ook een "Lille" .
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #28
                            Re: help !! growshop verzegeld

                            Lille d'anvers

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #29
                              Re: help !! growshop verzegeld

                              ah gvd lol

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #30
                                Re: help !! growshop verzegeld

                                Al nieuws?

                                Comment

                                Bezig...